Téma: VOGE 900 DS
24.4.2024 v 15:53
Ahoj, zde mohou diskutovat šťastní majitelé nebo případní zájemci tohoto nového CN motocyklu.Já osobně mám jeden kousek zamluvený, bohužel ve mě stále hlodá permoník s pochybnostmi se servisem a obecně spolehlivostí. Mám za sebou testovací jízdu a musím říct, že spokojenost. Přecházím z FZ6 2005, takže velký posun co se týče komfortu a vybavení. Jaký je na to váš názor?
Ještě přidám pro zajímavost anketu,protože mi pomotala hlavu ještě jedna nabídka.
Naposledy editováno 24.04.2024 16:58:23
Ještě přidám pro zajímavost anketu,protože mi pomotala hlavu ještě jedna nabídka.
Naposledy editováno 24.04.2024 16:58:23
Anketa: VOGE nebo BMW ?
BMW F 850 GS r.v. 2019
6
VOGE 900DS r.v 2024
20
1 reakcí na tento příspěvek VOGE 900 DS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VOGE 900 DS
1705ol> Neřekl bych. Dle mého názoru je uspořádání naprosto v pořádku a pěkně přehledné.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VOGE 900 DS
Z.I.P píše: zde mohou diskutovat šťastní majitelé
tak snad se tu nebudes bat

1 reakcí na tento příspěvek VOGE 900 DS
Mám objednáno..červenec..zkušební jízda paráda...čas ukáže ...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VOGE 900 DS
Petastr> Super! Určitě to bude v pohodě
Nezdál se ti při zkušební jízdě ucukaný plyn v menších rychlostech? Já nemám s čím porovnávat, ale v některých recenzích to zmiňovali. Sleduji tento YT kanál, kde anglák žijící ve španělsku k tý motorce dává celkem zajímavý videa, navody a hlavně i příslušenství. Už našel řešení
Třeba ti sledování zkrátí čas než ti motorku doručí. Mimochodem, on je s 900DS velmi spokojen

Třeba ti sledování zkrátí čas než ti motorku doručí. Mimochodem, on je s 900DS velmi spokojen

Ahoj,
půjčil jsem si tuto motorku Voge 900 na celý den a najel na ní přes 300 km. Nejvíc bych pohanil sedlo co se pohodlí týče. Už první posed naznačoval, že zde bude prostor na vylepšení. Je tvrdší a lehce jsem z něj sklouzával k nádrži. Navíc se i trochu viklalo do strany. Dobrá zpráva je, že se ono ne zcela dobrý pohodlí v sedle s přibývajícími kilometry nezhoršovalo. I tak by to v mém případně byla první investice do úpravy. Druhá nejzásadnější výtka se týká ucukaný jízdy v obci při rychlosti 50 km/h, kdy nepomohlo nic. Ucukaná jízda se konala na rychlostí stupeň 2 až 4, tempomat a nic se nezměnilo ani na jednu ze tří palivových map. Palivové mapy nešly přepínat za jízdy (výrobce údajně pracuje na nápravě). Rozdíl mezi palivovou mapou déšť, silnice a sport (o čtvrtý jsem nevěděl) mi nepřišel moc výrazný. Musím ještě zmínit ovladač blinkrů, který působil "gumově" . Tlumení nerovností vcelku slušný, akorát při vymetení díry to byl od předního kola docela kopanec do řídítek. Možná by pomohlo poladění tlumičů, ale při prudkým brzdění se motorka citelně potápěla. Takže jejich změkčení by to nejspíš ještě zhoršilo. Dále při stavění moto na hlavní stojan tam překáží držák stupačky spolujezdce. Poslední taková nedotaženost se týká aplikace k propojení mobilu s moto, kdy se mi nepodařilo rozběhnout téměř nic. Kameru jsem nevyzkoušel, protože jsem neobjevil slot pro SD kartu. Návod nebyl k dispozici a z dostupných videí jsem to zjistil až po vrácení. Slot se nachází pod sedlem, kdyby ho někdo hledal. Parkrát zadrnčel ten plastový zobák po projetí výmolu, kdy to šlo natvrdo.
Na ostatní jako zpracování, bezklíčové zapalování, brzdy (brzdí výborně), tempomat, výkon motoru (jede parádně), pocit bezpečí/jistoty při jízdě a řazení jsem si nemohl stěžovat. Tady je vše v pořádku. U řazení se ještě zastavím - tuhost spojkové páčky je střední, určitě nepatří k těm co mačkáte jedním prstem. Přesnost řazení je v pořádku, hlučnost/sametovost střední. Quickshifter asi průměrný - nahoru jde líp, podřazování hůř. Chce to vychytat otáčky. Při podřazování jsem radši používal spojku. Vůbec jsem raději řádil se spojkou. Ještě k ochraně před větrem... No to bohužel nemůžu úplně objektivně zhodnotit, protože zrovna foukal fakt brutální vítr. I tak mi přišla účinnost plexi štítku v obou polohách, při mích 185 cm nedostatečná. Funguje spíš jako mucholapka.
Koupit nebo nekoupit?? To je otázka do pranice. Je tady silný konkurent Suzuki V-STROM 800 za podobné peníze... Já osobně bych s koupí Voge počkal ještě rok. Jestli se podaří vychytat softwarové mouchy (hlavně ten ucukaný plyn v nižších rychlostech) a jestli na ní bude víc doplňků. Určitě bych se pídil po tom, jak je to s dostupností a cenou ND.
Suzuki V-STROM je na tom s výbavou z výroby sice hůř, ale bude si líp držet cenu jako ojetina. Je to prostě známá klasika, který se lidi nebudou bát, což čínského Voge nejspíš budou.
Závěrem za sebe mohu říct, že tahle motorka není špatná a určitě stojí za pozornost. Předsudky stranou - až čas ukáže jestli je spolehlivá a jestli koupě litovat...
Snad můj názor a krátká zkušenost s touto motorkou pomůže potencionálním zájemcům.
P. S. Využil jsem dnes možnosti a krátce se projel na Suzuki V-STROM 800 DE. Musím říct, že funguje přesně tak jak od motorky čekáte! Plyn je na rozdíl od Voge 900 naprosto sametový. Žádná ucukaná jízda v malých rychlostech se nekoná. Sedlo je mnohem pohodlnější, lepší je i odpružení. Čeho jsem si všiml okamžitě, je výrazně mechanicky tišší motor než má Voge 900. Líp funguje i quickshifter a jede naprosto úžasně. No a ony vibrace u V-Stromu? Ano, jsou cítit ve stupačkách, to je snad jediné mínus. Nic méně není to až tak zlý a za chvíli jsem je už ani nevnímal. Voge se taky umí rozvibrovat, ale je na tom asi o trochu líp. Summa summarum - pokud někdo vyloženě neprahne po maximální výbavě, je podle mého názoru Suzuki V-Strom 800 DE lepší volba.
Naposledy editováno 19.05.2024 19:01:18
půjčil jsem si tuto motorku Voge 900 na celý den a najel na ní přes 300 km. Nejvíc bych pohanil sedlo co se pohodlí týče. Už první posed naznačoval, že zde bude prostor na vylepšení. Je tvrdší a lehce jsem z něj sklouzával k nádrži. Navíc se i trochu viklalo do strany. Dobrá zpráva je, že se ono ne zcela dobrý pohodlí v sedle s přibývajícími kilometry nezhoršovalo. I tak by to v mém případně byla první investice do úpravy. Druhá nejzásadnější výtka se týká ucukaný jízdy v obci při rychlosti 50 km/h, kdy nepomohlo nic. Ucukaná jízda se konala na rychlostí stupeň 2 až 4, tempomat a nic se nezměnilo ani na jednu ze tří palivových map. Palivové mapy nešly přepínat za jízdy (výrobce údajně pracuje na nápravě). Rozdíl mezi palivovou mapou déšť, silnice a sport (o čtvrtý jsem nevěděl) mi nepřišel moc výrazný. Musím ještě zmínit ovladač blinkrů, který působil "gumově" . Tlumení nerovností vcelku slušný, akorát při vymetení díry to byl od předního kola docela kopanec do řídítek. Možná by pomohlo poladění tlumičů, ale při prudkým brzdění se motorka citelně potápěla. Takže jejich změkčení by to nejspíš ještě zhoršilo. Dále při stavění moto na hlavní stojan tam překáží držák stupačky spolujezdce. Poslední taková nedotaženost se týká aplikace k propojení mobilu s moto, kdy se mi nepodařilo rozběhnout téměř nic. Kameru jsem nevyzkoušel, protože jsem neobjevil slot pro SD kartu. Návod nebyl k dispozici a z dostupných videí jsem to zjistil až po vrácení. Slot se nachází pod sedlem, kdyby ho někdo hledal. Parkrát zadrnčel ten plastový zobák po projetí výmolu, kdy to šlo natvrdo.
Na ostatní jako zpracování, bezklíčové zapalování, brzdy (brzdí výborně), tempomat, výkon motoru (jede parádně), pocit bezpečí/jistoty při jízdě a řazení jsem si nemohl stěžovat. Tady je vše v pořádku. U řazení se ještě zastavím - tuhost spojkové páčky je střední, určitě nepatří k těm co mačkáte jedním prstem. Přesnost řazení je v pořádku, hlučnost/sametovost střední. Quickshifter asi průměrný - nahoru jde líp, podřazování hůř. Chce to vychytat otáčky. Při podřazování jsem radši používal spojku. Vůbec jsem raději řádil se spojkou. Ještě k ochraně před větrem... No to bohužel nemůžu úplně objektivně zhodnotit, protože zrovna foukal fakt brutální vítr. I tak mi přišla účinnost plexi štítku v obou polohách, při mích 185 cm nedostatečná. Funguje spíš jako mucholapka.
Koupit nebo nekoupit?? To je otázka do pranice. Je tady silný konkurent Suzuki V-STROM 800 za podobné peníze... Já osobně bych s koupí Voge počkal ještě rok. Jestli se podaří vychytat softwarové mouchy (hlavně ten ucukaný plyn v nižších rychlostech) a jestli na ní bude víc doplňků. Určitě bych se pídil po tom, jak je to s dostupností a cenou ND.
Suzuki V-STROM je na tom s výbavou z výroby sice hůř, ale bude si líp držet cenu jako ojetina. Je to prostě známá klasika, který se lidi nebudou bát, což čínského Voge nejspíš budou.
Závěrem za sebe mohu říct, že tahle motorka není špatná a určitě stojí za pozornost. Předsudky stranou - až čas ukáže jestli je spolehlivá a jestli koupě litovat...
Snad můj názor a krátká zkušenost s touto motorkou pomůže potencionálním zájemcům.
P. S. Využil jsem dnes možnosti a krátce se projel na Suzuki V-STROM 800 DE. Musím říct, že funguje přesně tak jak od motorky čekáte! Plyn je na rozdíl od Voge 900 naprosto sametový. Žádná ucukaná jízda v malých rychlostech se nekoná. Sedlo je mnohem pohodlnější, lepší je i odpružení. Čeho jsem si všiml okamžitě, je výrazně mechanicky tišší motor než má Voge 900. Líp funguje i quickshifter a jede naprosto úžasně. No a ony vibrace u V-Stromu? Ano, jsou cítit ve stupačkách, to je snad jediné mínus. Nic méně není to až tak zlý a za chvíli jsem je už ani nevnímal. Voge se taky umí rozvibrovat, ale je na tom asi o trochu líp. Summa summarum - pokud někdo vyloženě neprahne po maximální výbavě, je podle mého názoru Suzuki V-Strom 800 DE lepší volba.
Naposledy editováno 19.05.2024 19:01:18
Dobre recenze vydava tenhle spanel. Dneska nebo vcera vydal i o te navigaci. Vypada to dobre na tom displeji, ale jeste tento rok by melo jit i primo Car Play takze zrcadleni mobilu, tak se uvidi
YT kanal MototechRevolution
YT kanal MototechRevolution
1 reakcí na tento příspěvek VOGE 900 DS
Transparent screen VOGE 900 DSX
Ahoj, možná někoho potěší, že GIVI má již připravené větší plexi. Zeptejte se svého dealera na dostupnost v ČR
Ahoj, možná někoho potěší, že GIVI má již připravené větší plexi. Zeptejte se svého dealera na dostupnost v ČR

Dost mě trápí jedna věc. Při podřazování, asi nejčastěji ze 4 na 3 citím ve spojkové páčce takové křupnutí, nebo lupnutí. Rychlost tam normálně spadne, ale je to jako by to šlo nejdřív přes zuby či co. Těžko se to popisuje. Není to prostě čistý jak bych si představoval. Nejsem si jist jestli to dělalo od začátku, řekl bych že ne. Včera jsem trochu napnul řetez a dnes maličko přitáhl spojkové lanko (páčka se mi zdála volnější) ale nepomohlo. Ted mám najeto 930km. Asi při 200km jsem zvedal řadící paku pomocí té tyčky/ojnice pro větší pohodlí. Může to být příčina?
V pátek jsem objednaný na 1tis km servis, kde to určitě zmíním, ale napadlo mě se nejdřív zeptat zdejších expertů nebo přímo majitelů Voge 900, jestli se s tím někdo nesetkal a jestli si problém nemůžu odstranit sám. Upozorňuji, že při podřazování vždy trochu vrknu plynem. Zkoušel jsem i bez, ale taky nepomohlo.
V pátek jsem objednaný na 1tis km servis, kde to určitě zmíním, ale napadlo mě se nejdřív zeptat zdejších expertů nebo přímo majitelů Voge 900, jestli se s tím někdo nesetkal a jestli si problém nemůžu odstranit sám. Upozorňuji, že při podřazování vždy trochu vrknu plynem. Zkoušel jsem i bez, ale taky nepomohlo.
1 reakcí na tento příspěvek VOGE 900 DS
Bavorák 850GS ti do spojkové páčky taky občas brnkne. Neřešit, jezdit. Za 78000 km se to nerozsypalo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VOGE 900 DS
ynzha píše: Bavorák 850GS ti do spojkové páčky taky občas brnkne. Neřešit, jezdit. Za 78000 km se to nerozsypalo.
Mohu potvrdit po zkušební jízdě na 850 GS. Nicméně,to mě nějak neuklidnilo. Přece to musí jít odstranit. Co přesně tam teda přeskakuje?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VOGE 900 DS
Z.I.P> To dělá ta samoutahovací spojka (anti-hop).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VOGE 900 DS
Krautkopf píše: Z.I.P> To dělá ta samoutahovací spojka (anti-hop).
Lze to nějak nastavit? Nevím jak ostatní co to tady zmiňovali,ale mě to mechanicky přijde dost citelný,než abych nad tím mávl rukou.
1 reakcí na tento příspěvek VOGE 900 DS
Zdar, mam Voge900 cca 2 mesice , najeto 2500km a zatim vse klape jak ma, pohodlná, ovládá se dobře a výkon super.... ja si rikal pri koupi 260tis nebo 650 tis a bylo vymalovano.
TomisChopper> já skoro 7,5tis km a stále celková spokojenost. Kámoš co vlastní BMW 1250 GS na tom jel a konstatoval, že je taková "surová" což za mě asi nejlíp vystihuje chod motoru a tu ucukanost. Na druhou stranu cenový rozdíl oproti BMW to několikanásobně kompenzuje 
Naposledy editováno 27.09.2024 10:59:44

Naposledy editováno 27.09.2024 10:59:44
Taky mám jednu už doma.Zatím jenom 1400 km ale jsem s ní moc spokojenej.Ten plyn na nízké rychlosti je už vyřešený.Motorku mám doma z poslední dodávky a je tam verze SW 4.3 Na YT už jsou videa na aktualizaci na verzi 4.4 a ůdajně je ten problém pryč.Ale sám si na to netroufám tak snad na jaře to půjde už udělat u dealera v servisu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti Voge 900 DSX | TomisChopper | 14 | 3.11.2024 v 15:58 Robrobik |
Jízda se spolujezdcem na Voge 900 DSX Voge 900 DSX | Niki76 | 7 | 18.7.2024 v 21:45 Ruda640 |