Téma: výkon motoru
4.5.2024 v 20:07
výkon
ahoj, rok vlastním BMW K1200 lt. Nemůžu dostat motor přes hranici 5000 ot. Motor hezký chytá, nebere olej, nekouří jde hezký odspodu, ale přes 5000 ho nedostanu prostě přestane jít "za plynem". Všechny filtry, náplně měním poctivě. Mohl by na to mít vliv třeba rozvodový řetěz nebo popř. napínák? Spotřeba při jízdě ve dvou i s bagáží je pod pět litrů. Vím že se to takhle úplně nedá diagnostikovat, ale třeba jen názor nebo zkušenost. Děkuju
Od koho jsi to kupoval? Nebo spíše odkud je původ? Přímo o BMW nevím. Ale zkus zapátrat jestli nebylu nějaké výkonově limitované modely? Kdysi se tu řešil podobný problém s dovezeným Pan European z Francie. Měli v řídící jednotce omezený výkon (kvůli místním omezením) chování bylo podobné.
Ergo- jedna raritní vzpomínka na pána kterej přijel s 1150 GS- že. mu nejde vytočit přes 3.000 /min...
Měl pravdu, byl to ten nejlepší omezovač co jsem kdy viděl...
Místo mapový propojky měl v patici emisní mapy zaražený zpožďovací relé ukazatele hladiny paliva...
Život píše zajímavý příběhy...
přesně 3.000/minutu
Měl pravdu, byl to ten nejlepší omezovač co jsem kdy viděl...
Místo mapový propojky měl v patici emisní mapy zaražený zpožďovací relé ukazatele hladiny paliva...
Život píše zajímavý příběhy...
přesně 3.000/minutu
Měl jsem K 1200 RS. Poslední letící cihla. Totožný motor. V LT byl ale mírně jinak naladěný. Já měl v techničáku dokonce 96 kW a co vím, tak opravdu jel jak z praku a přes 8 tisíc šel. Zajeď si k tomuto servisákovi. Dělá jenom motory K. A je dobrej. Moto Vaško Zderaz 17, 539 44 Zderaz, tel. 777 267 936
Nejdříve díky za názory. Tomasino mě dál brouka do hlavy s tou ztrátou tlaku benzínu. Když startuju po zastavení ( oběd,atd.) startér s motorem tak minimálně 2x protočí než naskočí. Když to chcipnu a ihned nastartuju tak je ten start fakt ihned. Dlouho jsem jezdil 1100 ST od Hondy. Vím že tyhle dva motory nemůžu srovnávat, ale neznám nikoho kdo by měl LT abych se ho zeptal jak mu to startuje.
Kdysi jsem měl lehce vadné čerpadlo a to se projevovalo znatelně chybovým chodem motoru. Motor začal cukat a vynechávat ve vysokých otáčkách. To se postupně zhoršovalo a cukání se projevovalo postupně k nižším otáčkám.
Ty jak píšeš už rok nepřetočíš 5000, ale necuká a nehorší se to.
Opravdu bych tipoval řídící jednotku, nějaké omezení.
Ty jak píšeš už rok nepřetočíš 5000, ale necuká a nehorší se to.
Opravdu bych tipoval řídící jednotku, nějaké omezení.
1 reakcí na tento příspěvek výkon motoru
Motorku mám rok, najel jsem 15 000 km motor chodí jako pilka furt stejně. První start po zimě napoprvé bez jakéhokoliv cuknutím nebo zakašlání. Jenom za hranice 5000 ot
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Spotřeba BMW K 1200 LT | Zub47 | 8 | 15.10.2024 v 08:41 JMan |
Relé startéru BMW K 1200 LT | Juza26 | 13 | 1.10.2024 v 12:24 JMan |
Tankovanie BMW K1200LT BMW K 1200 LT | alco | 15 | 5.9.2024 v 17:40 Rady |
Kapotáž BMW K 1200 LT | EmílekKapusta | 2 | 7.8.2024 v 05:44 Marťas33 |
BMW K 1200 LT porucha ABS BMW K 1200 LT | pacik1 | 16 | 7.8.2024 v 05:43 Marťas33 |