Téma: CBF 600 N
19.6.2024 v 21:29
Ahoj všem, chci si koupit na svý starý čtyřicetiletý kolena motorku, líbí se mi CBF 600 N s černým motorem, takže by to měla být verze s karburátorem. Koukal sem ještě na bandasku, ale ty mi přijdou populární jako první větší mašina, takže se obávám že budou v této kubatuře "zrasovanější" a najít něco pěknýho bude těžší.

Chtěl bych se vejít do 50 tis., jsem připraven i na CBF 600 S. Měl bych to na kratší trasy město a mimo město za pěkného počasí, do deště mám plechovku, žádný rychlostní rekordy trhat nepotřebuju, budu jezit na 99,9% sám. Nákup plánují po této letní sezóně s vidinou nižších cen, jak to většinou bývá a snad natrefím na pěkný kousek.

Chci se zeptat, nebo si spíš potvrdit moji domněnku: verzí N bývá v inzerátech podstatně méně a jsou i za vyšší ceny než verze S. Pravděpodobně to bude tim, že na S-ku se asi více cestuje, takže mají také vic nalítáno. Nebo je v tom jiný háček?
Předchozí
1 2
Následující

CBF 600 N

19.6.2024 v 22:08 | Nahoru | #1
Asi v tom háček nebude, skoro všichni začátečníci kupují stylem oko bere , nebo kolik je na tacho…plus aby se vešli do rozpočtu. Nebo na tom seděli v autoškole….možná je na Sko levnější škrtící sada na A2

CBF 600 N

19.6.2024 v 22:22 | Nahoru | #2
Za ty peníze to bude max nalestena bída s hodně kilometrama, pokladnička kterou budeš vic opravovat než jezdit.

Naposledy editováno 19.06.2024 22:24:52

CBF 600 N

19.6.2024 v 22:42 | Nahoru | #3
Rozpočet je na motorku ve slušném stavu nízký a taky tě nějaký další peníze bude stát výbava.
Karburátorovej Bandit i CB jsou fajn mororky. Obě mají i novější verze se vstřikováním. Obě jsou ve verzích N" i "S". Někdo má rád nahatý, někdo polokapoty. Obecně by mohlo platit, že těch kterých bude na trhu (resp. v inzerci) víc (asi praktičtějších polokapot), tak ty budou levnější.
Vybírej podle stavu s někým, kdo tomu rozumí. Přeju šťastnou ruku.

CBF 600 N

20.6.2024 v 07:04 | Nahoru | #4
Dneska frčí N a ceny to reflektují.

1 reakcí na tento příspěvek CBF 600 N

20.6.2024 v 07:31 | Nahoru | #5
Ahoj, u starší verze černý motor 1200 a stříbrný 600 jen pro info. Jinak jestli chceš jezdit tak kup teď když něco najdeš a nečekej až to bude levnější... Jak to dělají lidi v kauflandu to by jsi taky mohl čekat ještě dost dlouho a nakonec se k tomu nedostanes.... A co si budem u masiny kolem 50 nečekej nějak výraznou slevu a proto bych to neřešil... Jinak určitě někoho sebou kdo tomu rozumí a proleze to technicky a ty vybírej jednak okem pak si na to sednout pokud banďoura tedy neznáš tak ideálně projet jestli je v jízdě to co očekávas. Já takhle pomáhal vybrat kamarádovi, má teď 650S a spokojenost. Osobně Banďoura 600N mám a je to úžasná hračka pro spoustu zábavy. Rozhodně si ji nechám!! Dobře ovladatelná lehká.mam ji fakt na hraní a blbnutí a na cestování a delší jízdy mám fjr1300.... Nebo vytáhnu na co mám zrovna náladu. Každopádně preju šťastný výběr a jestli chceš jezdit tak nečekej.... A hlavně opatrně a kolama dolu

1 reakcí na tento příspěvek CBF 600 N

20.6.2024 v 08:06 | Nahoru | #6
Rozpočet 50 je výhradně na koupě moto, neni to strop. Pokud by byl nějaký pohledný kus tzv. bez investic, tak třeba 60. Nějakýho dobrovolníka bych s sebou vzal.

Dalších pár korun navíc by bylo potom za nutný servis jako olej, brzdy apod. což bych zvládnul sám, zas tak levej nejsem. Tady bych se chtěl vejít do 5.

No a pak něco na sebe, to bych přikupoval postupně přes zimu nebo došetřil do jara. Nic moc extra, jako kuzi, na to moje ježdění neplánuju, alespoň ze začátku.

Dalo by se takhle říct, co těm levnějším motorkám většinou schází? Já nevím, třeba rozvody, úniky kapalin, zásadní opotřebení něčeho s čím je pak jebačka?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 600 N

20.6.2024 v 08:36 | Nahoru | #7
Wolf33> Čekat ještě chvilku musím, peníze by sice už byly, ale chci mit našetřeno něco do zásoby.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 600 N

20.6.2024 v 10:44 | Nahoru | #8

TurboLover píše: Rozpočet 50 je výhradně na koupě moto, neni to strop. Pokud by byl nějaký pohledný kus tzv. bez investic, tak třeba 60. Nějakýho dobrovolníka bych s sebou vzal.

Dalších pár korun navíc by bylo potom za nutný servis jako olej, brzdy apod. což bych zvládnul sám, zas tak levej nejsem. Tady bych se chtěl vejít do 5.

No a pak něco na sebe, to bych přikupoval postupně přes zimu nebo došetřil do jara. Nic moc extra, jako kuzi, na to moje ježdění neplánuju, alespoň ze začátku.

Dalo by se takhle říct, co těm levnějším motorkám většinou schází? Já nevím, třeba rozvody, úniky kapalin, zásadní opotřebení něčeho s čím je pak jebačka?


Nechci Ti kazit sny, ale u starých motorek dělá větší servis před prodejem málokdo…takže můžeš čekat odhadem tohle…že se bude muset vyměnit oil, filtr -1500.- chladici kapalina 500,- brzdová 150….kdyz budou horší brzdy ….kotouce, desticky cca 5-7t , repas předních tlumičů 2-2500. Nikdy neservisovaný zadní tlumič 3500.- pneumatiky na hovno…5000.-….20 let starý brzdový hadice 3000.- ložisko v krku řízení 1500.- ultrazvuk karbců 2-3000.-
To je takový výpočet co Tě muže stát motorka v “ krásném “ stavu….tzn hezky umytá a naleštěná před prodejem .
Nebo budeš mít kliku a koupíš moto po pečlivém majiteli.
Pokud jde o oblečení , postupoval bych stejně.
Představa , že “ na to moje ježdění” stačí jen základ se mění v okamžiku , kdy jdeš k zemi

Naposledy editováno 20.06.2024 10:45:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 600 N

20.6.2024 v 12:59 | Nahoru | #9
Gahan37> tak já si kazit sny s radostí nechám, aspoň pak nemám high hopes. Dik za přehled, koukám, ze kdo chce opici, musi mít na banány. Možná bude lepší vzit novou CBF125 a je to bez starosti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 600 N

20.6.2024 v 13:13 | Nahoru | #10

TurboLover píše: Gahan37> tak já si kazit sny s radostí nechám, aspoň pak nemám high hopes. Dik za přehled, koukám, ze kdo chce opici, musi mít na banány. Možná bude lepší vzit novou CBF125 a je to bez starosti


Tak 125 Tě přestane za rok bavit a je to slabý, já jsem jen uvedl servisní ceny co jsem buď měnil sám, nebo nechával dělat u 20 let starý VFR800 co jsem měl….což netvrdím , že budeš muset také absolvovat u cbf….ale ty ceny jsou +- stejný u každý starší motorky. Ono to brzdí i s 20 let starými hadicemi, původním tlumičem atd….ale když ten servis je proveden ta změna je víc než výrazná….
Já Tě samozřejmě nechci přemlouvat na jiný typ motorky, ale tohle prodává můj nejlepší kamarád, to co je v inzerci platí, že je provedeno a stříkačka je přívětivější než karbec….
https://www.motorkar...-800-fi-1956498.html

Naposledy editováno 20.06.2024 13:13:31

(reakce na) CBF 600 N

20.6.2024 v 16:58 | Nahoru | #11
Gahan37> moto pěkná, kapoty mám rád, bejt o 20 let mladší, tak bych do ní šel. Jako možná by mi stačilo i pětikilo, nebo ne možná, ale asi určitě, ale pokud maji být dily +- cenově stejný tak je to asi jedno. Uvidime jak to bude vypadat po létě, Teďka po bazarech nic moc.

CBF 600 N

20.6.2024 v 17:27 | Nahoru | #12
Jezdit se dá na všem co se koupí, záleží na pohodlí, výkonu, ochrana před větrem když cestuješ. Sám mám na vfr odjeto tak 130t km, trochu srdcovka, +- tenhle model neztrácí na ceně, za 50-60t se prodává minimálně 10 let stále,je +- jedno kolik má na tacho, ten motor dá 250t v klidu…. jednoduchý servis, velmi slušná spotřeba , zvlášť u 2001.
E: ale je jasný , že máš v hledáčku cbf, kámoš ho měl, a na to, že má skoro 2m a 125kg to s ním letělo slušně

Naposledy editováno 20.06.2024 17:34:53

CBF 600 N

20.6.2024 v 20:01 | Nahoru | #13
Ja by som išiel do S polokapoty. Nikdy nevieš, kedy ťa napadne ísť do Španielska a tá polokapota bude pohodlnejšia. 600vka je v pohode, tiež som na tom začínal /na Banditovi S/ a nikdy mi výkon nechýbal, ani plexi som nemenil. V dnešnej dobe už si to pod 100k neviem predstaviť a ideál na diaľnicu komplet krytie tela.

CBF 600 N

20.6.2024 v 20:41 | Nahoru | #14
Taky teď jezdím na CBF 600 S. Není to žádnej trhač asfaltu, ale užívám si spolehlivost. Má pohodlný cestovní posez, hezky padá do zatáček. A radši, než ji prodat, tak jsem si jí nechal. Má natočeno 37000km, a v podstatě nebýt pádu manželky aprobroušených kapot, nebylo na co šáhnout. U nás najela za 11 let, jen 4500km, takže se měnila jen baterka, olej, brzdovka, filtry a chladící kapalina. Vůle ventilů nebylo třeba seřizovat, všechny byly v toleranci. Řetězová sada je asi původní (souzeno podle toho, že jsem neviděl nýtovanou spojku) a zatím neškube a napínak je v půlce. Měl jsem venku karby a preventivně na nich udělal vyčištění a podtlaky, ale v podstatě nebylo třeba. Po výměně oleje jsem 3x doléval cca 1dcl, ale pak se to ustálilo, teď to nevezme ani kapku i po honění v maximu. Ani nevím, čím to bylo.
Takže za mě super stroj, ale když si chci zazávodit, tak je srad lepší .

CBF 600 N

20.6.2024 v 21:14 | Nahoru | #15
Chapu, že se tu motorkářsky znemožním, ale děkuji prozřetelnosti, ze prvni motorka (v 38 letech) měla ABS.. kurzy nekurzy

CBF 600 N

20.6.2024 v 22:54 | Nahoru | #16
Není důvod se znemožnit. ABS na předním kole mi zachránilo motorku při nouzovém brždění na mokru.

(reakce na) CBF 600 N

21.6.2024 v 08:24 | Nahoru | #17
TurboLover> určitě se podívej jestli toho nic neteče jak před testovací jízdou tak po. Výměna klasika olej filtr, brzdovka, podívat se na řetěz jestli není vytahanej, popřípadě celou retezovka, doporučoval bych od didu. Jinak v pohodě myslim

1 reakcí na tento příspěvek CBF 600 N

21.6.2024 v 10:15 | Nahoru | #18
OK lidi, počítám že bych se tady případně dotázal a poprosil nějakýho znalce, co mi poradí, protože s moto nevím. Jako slabý destičky a sjetý gumy poznám, ale do nějakejch větších akcí se pouštět sám asi nebudu.

Možná asi převáží to S-ko, jednak je levnější a je jich víc, naháč je sice hezčí, ale že bych se kvůli tomu zbláznil, to zas ne. A když to bude s ABS tak jedině dobře.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 600 N

21.6.2024 v 11:31 | Nahoru | #19
TurboLover> v pohodě... Každopádně sebou někoho kdo o tom něco ví a projede ti to... Jestli to drží stopu, jak při akceleraci tak při brzdění motorem a zrovnatak při brzdění... Řídítka se nesmí klepat... Musí držet... Pokud při brzdění motorem bude masina celkové cukat jako když tě někdo chytí za zadek a zase pustí a bude to pravidelně..bude to nejspíš vytahanej řetěz. Poznáš to pak tak že když to dáš na centrál a začneš točit zadním kolem spodní část řetězu se bude jakoby houpat nahoru a dolů. Zrovna tak koukni na rozetu a pokud bude mít ostré zuby do špičky je to urco na novou sadu.... Ještě když to bude na centrálu... Odlehčit přední kolo.. Třeba kámoš ať zatížit zadek a volné pohybuje řídítkama na max pomalu zleva do práva a zpět... Pokud ucitis jakoby tam něco drhlo... Pozor může to dělat jen na jednom místě jako by tam byl zub, tak je ložisko na krku buď načaty nebo v tahu.... Ještě propumpuj vidle jestli u gum neroni olej... Musí to bejt u gumy úplně suché a nesmí to vytlacovat olej z vidle... Pokud by to teklo je to na pretesneni... Sada stojí cca kolem 2000 ale nesmí to být vydreny, to by bylo dražší... Jsou to starší stroje takže nemůžeš čekat že vše bude úplně bez chyby ale pokud to vlastnil někdo kdo se o to staral tak ty hrubé nedostatky tam nebudou. Snad ti tohle info trochu pomůže , kdyby něco klidně napis

3 reakcí na tento příspěvek CBF 600 N

22.6.2024 v 02:08 | Nahoru | #20
Ty bláho, ve 40 letech seš sto dát jen 50 litrů?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 600 N

22.6.2024 v 07:02 | Nahoru | #21

SuperSic58 píše: Ty bláho, ve 40 letech seš sto dát jen 50 litrů?

.
Každý není životem znuděný buzerant překrmený miliony z korporátu. Jsou chlapi, kteří živí rodinu, starají se jí o střechu nad hlavou a těch 50 táců na motorku si musel v té rodině někdo jiný odříct.

(reakce na) CBF 600 N

22.6.2024 v 07:48 | Nahoru | #22

SuperSic58 píše: Ty bláho, ve 40 letech seš sto dát jen 50 litrů?


1motorka 36 let 60t….co je na tom divnyho?

(reakce na) CBF 600 N

22.6.2024 v 10:01 | Nahoru | #23
Wolf33> ok, dík za super přehled

SuperSic58> jo, přesně tak

1 reakcí na tento příspěvek CBF 600 N

22.6.2024 v 10:10 | Nahoru | #24
Za 50 až 60 tyček seženeš toto bezproblemu. Ty motorky se za tyto peníze prodávají stále už asi 5 let. Tzn ceny už asi nemají kam klesnout a dávat víc za takovou starou lundru je blbost.
Nicméně pokud můžu poradit, tak kup stříkačku. Odpadne ti spousta starosti a v tyhle kategorii už budeš jel lit benzín a měnit olej. Bandit je oproti cbf větší a těžší. Ale taky levnější. Najel sem na něm 36 tis km. Jednou sem udělal motor na okruhu - spadla horní lišta rozvodu. Jinak nic.
Sko je levnější, protože jich je víc. Každej si koupí motorku aby na něj nefoukalo ?

(reakce na) CBF 600 N

22.6.2024 v 21:12 | Nahoru | #25
mi_psi> stříkačku bych bral, ale ty jsou s cenami někde kolem 80, zkusím karbec a pak se uvidi, nebo bude třeba nějaká ta podzimní kauflanďácká sleva slevička :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 600 N

23.6.2024 v 02:57 | Nahoru | #26

MungoJerry píše: .
Každý není životem znuděný buzerant překrmený miliony z korporátu. Jsou chlapi, kteří živí rodinu, starají se jí o střechu nad hlavou a těch 50 táců na motorku si musel v té rodině někdo jiný odříct.



Jo znuděnej buzerant překrmenej milionama, prostě typickej českej chlápek z davu Za 50 si kupovali ojetiny v 90. letech študáci po maturitě, dnes už jsem měl zato, že je situace jinde, když
vidím kolem pologramotný křupany s umaštěnou hubou a slámou v botech, jak si kupujou fungl nový auta.. Ale tak proti gustu.. Třeba narazí na zachovalej kousek po majiteli, co se staral. Ale to je pravděpodobnost jako vyhrát v loterii, kór v ČR..

Naposledy editováno 23.06.2024 03:09:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 600 N

24.6.2024 v 14:18 | Nahoru | #27
SuperSic58> nechce se mi živit tento OT, ale je to nějaký divný. Kolik si mohl vydělat student brigádou v 90. letech, když se v té době mzda na HPP postupně šplhala k závratným 10 tisícům? A tim nemyslím "brigádu" ve firmičce u svýho zazobanýho fotříka. Zní to totiž jako by onen obyčejný študent šel přes léto zarobiť a v září vytasil čerstvých 50 na bazarníka a hezky mu jimi ještě zamával pod nosem.

(reakce na) CBF 600 N

3.7.2024 v 11:51 | Nahoru | #28
TurboLover> No to nevim, ale co si pamatuju na devadesátky, tak samo většina jezdila jawy, ale na co sem tak viděl kolem sebe a na srazech, tak spousta mladejch kluků jezdila na různejch japoncích z konce 80tek, různý ty FZR 600, GPZ 600, GSX-R 750, starý cebra, GSX 600F, už tehdá to byly dost olítaný pelechy dotažený z němec a určtě těch 15 až 20 jako třipáďa nestály... Kluci od bohatejch papá měli funglovky tehdy za 300 papírů, ale těch bylo stopový množství, většinou na jedno maloměsto jeden masér

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 600 N

3.7.2024 v 18:39 | Nahoru | #29
SuperSic58> Tý jo, ve svym věku seš sto dát dohromady jen 50 bodů IQ? A není to málo, Bobe?

(reakce na) CBF 600 N

4.7.2024 v 12:11 | Nahoru | #30

Tri píše: SuperSic58> Tý jo, ve svym věku seš sto dát dohromady jen 50 bodů IQ? A není to málo, Bobe?



Pofňukej si fňukno
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Oblíbené téma po 1001 - co na začát... [1, 2] Honda CBF 600N, Yamaha XJ6, Honda CB 500X, Honda CB ... Burdin 39 3.5.2024 v 11:20 Koudy01
Blinkry Hornet-relé Honda CBF 600N, Honda CBF 600S salahadin 8 15.3.2024 v 22:09 salahadin
Honda CBF600N Honda CBF 600N Puyol 5 30.7.2023 v 23:12 Czechy
Honda cbf 600n problém s chlazenim Honda CBF 600N PoTaK 9 1.5.2023 v 22:52 Kohlstein
Bez šťávy s plnou baterií Honda CBF 600N Molejov 23 24.3.2023 v 07:03 Pet1970


TOPlist