POZOR! bohužel jsme se dozvěděli, že motorka nemá homologaci pro provoz na pozemních komunikacích se zvýšeným výkonem motoru. na silnici s tím oficiálně můžete tedy jen se základním výkonem 12,2kw. škoda, že jsme se to nedozvěděli dřív.
Naposledy editováno 27.09.2024 10:27:47
3 reakcí na tento příspěvek EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
ja si o tom myslím že je to nezmysel, ale pokiaľ by si to vozil na vozíku čo najďalej a jazdil off a len presuny po ceste tak asi celkom fajn voľba. Jedine ten servis, tlmiče s jedným púzdrom na klzáku, ten olej pri pokojnom enduro cestovaní dá aj 5-6.000km, najlepšie tam nabiť nejakú väčšiu vaňu (ale ako??? to už neviem). Za to taká 690 dá aj presuny keď zatneš kakáč a váhovo to napokon vyjde len o 25kg viac??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
Eso_Rimmer: kamarad mel pullitra EXC po typkovi co na tom jel po ose na dovolenou do spana... asi 270mth kdyz to kupoval... pak odjel par rally a motor byl na GO... kdyz to prodaval melo to urcite kolem 400mth. Pro me prekvapive jak moc to vydrzi, ale pocitam, ze by sis predstavoval lepsi...
1 reakcí na tento příspěvek EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
Naposledy editováno 26.06.2024 19:45:08
Naposledy editováno 26.06.2024 19:44:04
1 reakcí na tento příspěvek EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
Mám na tom 350h na motárdech.
Motor chtěl rozvody,kroužky,vstřik,gufera na ventilech,spojku.
Leju do toho 10w60 od motorexu
Úpravy na motoru: komplet hinson,evans do chladičů,mapa.
Převod 14/49 a cestovka kolem 110km/h
Po sezóně budu dělat komplet go tak ti to můžu nafotit a přeměřit co s tím všechno bude
Vím nejsou to dálky ale třeba ti to v něčem skrze tu výdrž pomůže :)
Teď to beru do švédska na pár týdnů kde to bude dostávat velkou bídu ale jsem si jistý že to zvládne.
Velice pěkně o tom píšou například na thumpertalk, jsou tam klucí co cestujou na 450/500exc/fe a ty nájezdy jsou občas neuvěřitelný a to i u těch co maj nějakou péči o bike tak trochu u frndy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
1 reakcí na tento příspěvek EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
1 reakcí na tento příspěvek EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
Počítej, že tak, kam se chystáš, to jest mimo silnice, abys někam zajel, budeš potřebovat minimálně 32 litrů benzínu, protože ti to bude žrát minimálně 8l/100km. A ještě pozor na ty výměny oleje, minulej rok jsme to zjišťovali a přesahovat někollikanásobně předepsanej interval je docela velký riziko. Hlavně při ruským benzínu. Protože jak se ti to někde chroustne, tak budeš čekat 14 dní na náhradní díly a pak to tam dalších několik dní bastlit. Někomu to vyjde, ale pár lidem to taky nevyšlo a ani se o tom nikde moc nezmiňovali. Navíc to nebude oprava za deset tisíc, ale když neřešíš peníze tak tě to trápit nemusí. Jen ten ztracenej čas a doba, po kterou se tam budeš nudit
Když jsem volal do rakouska, bavil se tam s technikama tak se na nějaký extra prodlužování oleje moc netvářili. Ten motor je vyhoněnej, je tam výkon na úkor životnosti a i když jedeš jen po dálnici tak to stejně točíš a přitom volej degraduje. Všechno je odlehčený, přímo vošulený, aby se dalo brutálně gramařit a daň za to je krátká životnost. Ale hádat se tady v tom s nikým nebudu, protože tady je to samej odborník, specialista a chytráci ti doporučí určitě 5-ti tisícový intervaly
Jinak s gelovým sedlem a na nějakejch univerzálech ala tracker s tím musíš ujet denně minimálně 800-900 po dálnici a po trase alespoň 700 km. Pohodlí není oproti 701 nijak znatelně horší a výkon na předjíždění to má a agresívnější jízdu na poloucpanejch silnicích to zvládne taky.
Kdybysme se minulej rok dobrali k něčemu reálnýmu, tak na tom letos jedu a neřeším moped. Ale jestli na tom dáš Kolymu tam a nazpátek (30tkm) a nechroustne se to po cestě s těma superdlouhejma intervalama, tak si mě přesvědčil a asi do toho půjdu taky
Naposledy editováno 26.06.2024 23:08:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
Naposledy editováno 26.06.2024 23:39:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
nikdy jsem na ostre necestoval.. takze treba to je fakt no go... ale ja menim kazdej druhej okruhovej den a to je asi to posledni co mi na tech pripravach vadi...
1 reakcí na tento příspěvek EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
Gumy v dnešní době nemá cenu tahat, lepší je domluvit se 14 dní předem, aby ti je někam objednali. Ruský petrošíny c137 jsou do terénu dobrý a jen o trošku dražší než třeba tracker. Silnici dávají taky. Letos na nich pojedu sever, protože na mopedovi se s výměnným trackerem nepotáhnu.
Pro samotnej přesun je defakto jedno na čem pojedeš.
Za 300 koupíš excéčko, protože jet na starý vráně je podle mě sebevražda. Ty motorky každej rasuje jak jen se to dá. Nebo koupíš Jetej vergl, 14 dní v tom budeš ležet, rozebereš do posledního šroubku včetně převodovky, nasypeš do toho dalších 80 tisíc a budeš doufat, že nění nějaký kolo načnutý nebo něco napraszklý, přičemž to vypadalo na začátku jako ok. Pak potřebuješ pořešit nádrže, nějaký nezbytný ND, sedlo, nosiče a hned máš dalších 50 tisíc navrch, jestli si to nevyrobíš všechno sám.
A pak někde mezi Bajkalem a Jakutskem to začne rachotit, hodíš to na náklaďák na korbu a chvalme pána halelůja, místo Kolymy tě čeká minimálně 14 dní bloumání po městě, balení místních sukub a alkoholický dýchánky.
Kdybych neřešil peníze, měl jsem fakt hodně času a počítal s tím, že se to někde vysype, tak by to určitě byl super stroj. A taky nezapomeň, že to je KTM, naprostej šmejd a krám u kterýho nevíš nic. Je to pojízdná loterie. Co můžeš čekat od motorky, kde se křiví brzdový disky po 2 tkm, odchází vačky po 25tkm, najednou se sama a bez důvodu skřiví hlava, záhadně to cuká a i autorizovanej servis ti po čase řekne, že neví co s tím. A navíc to má barvu jako popelářskej vůz...
Naposledy editováno 27.06.2024 06:26:11
mam treti 450 (ktm/hqv) obe predchozi mely pres 170mth bez jakehokoliv problemu, jen se menil olej. Me naopak nejde do hlavy jak to delaji ze to pri takovem zachazeni (obe mely pres 50mth na okruhu) muze tolik vydrzet...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
Naposledy editováno 27.06.2024 08:22:24
1 reakcí na tento příspěvek EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
Eso_Rimmer píše: dva roky jsem se s nima handrkoval, nez si to fabrika vzala zpatky a jako odmenu mi tady cele to vlakno smazali
Zdejší ministr propagandy usoudil že ....... a použil klávesu DELETE
Honda XR650R má srovnatelné výkonové parametry, je taková napůl civilní/soutěžní a má předpsanou výměnu oleje 1000km. Náplň 2L, mění se 1,6L.
Názor na výměnu u EXC500 po 1500, 2000, nebo 3000km si stejně musíš udělat sám.
2 reakcí na tento příspěvek EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
A že ti smazali vlákno tak to je normální, žiješ v totalitním protektorátu, kde si čecháček nesmí ani uprdnout, když to nemá schválený vod fašounů.
Já to s ktm risknul, už 3x jsem se vrátil po ose, ale pořád nějaký problémy a naposledy jsem málem nedojel, ale to jsem zjistil až doma. Ktm už nikdy více bych to nekoupil a po mým tuningu je to neprodejný a podobnej vergl ani není.
Hele kup exc500 a příští rok s tebou pojedu bam, kolyma, na sever od magadanu, nazpátek přes mirnyj, žigaljevskij trakt a zase nazpět. Když to zdechne, tak to vodtáhneme někam do kolchozu a tam to určitě vopravíme, sám tomu věřím A rozdíl 35 kilo se srovná, stejně pojedeš nabalenej jak sněhulák, povezeš na tom přes 50 kilo nákladu, takže ten rozdíl hmotnosti nebude tak markantní
Jo a v kolchozu mívají taky pěkný holky, takže i tam výměna může bejt s kafíčkem a rohlíčkama. A to celkem 20 krát. Takže 20x pěkný holky, 20x kafíčko. Klidně ti i 5l kanystru oleje povezu, abys nebyl moc přetíženej
Naposledy editováno 27.06.2024 08:43:56
2 reakcí na tento příspěvek EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
Podle me se nejvic dozvis, kdyz se na nakym dualu projedes nekde po stredni asii, staci 3 tydny a pochopis to sam. Ja bych na tom tema horkama pri presunech jel max 90. Tam se posraly uz jiny stroje. Potkal jsem Izraelce kerej na novy 690 nedojel ani do Tadziku, protoze to uhnal.
Jestli se bavis vo mistech od Jakutska na vychod, budes mit jednodussi zivot s Japoncem ze zrejmejch duvodu.
Stejne si udelas co chces. Tak si priprav jako zalohu 2.motorku a zalozni trip.
Na takovy ceste primarne zohejbas nosiice a popraskaj ti svary na spatnych cestach, staci kdyz to malinko pretizis. . Trvaly pretizeni prehratim pri tech presunech zpusobi nadmerny opotrebeni.
Stejne mi neuveris ?. Hele exc500 je dobra, ale ne na to jet 5 dni po asfaltu. Asi to dá. Pak ji vezmes do hor a tejden pojedes na dbojku prdelema s baglama.
Uprimne, vsadil bych vic na staryho transalpa nebo nakou dvepade nez na to, ze s tim petikilem dojedes bez toho, abys resil kundoviny.
Whatever
V Rusku se s tebou ted srat nebudou.
A az budes ored spanim uprostred niceho srat magi strachy, pomaha nejaka vesela audiokniha do sluchatek. Po 10 dnech budes uz v cajku
Co se tyce oleje. Ten vyjetej si schovavej. Jestli pojedes fakt stred a vychod asie, ne vsude sezenes olej. Servis muze byt nekolik stovek km. Ja musel dolejvat pak ti vyjetym olejem a nakonec olejem do dieslu.
Nrkdy nebudes mit ani silu jezdit 4 hodiny po meste shanet olej. Nechat nabalenou masinu bez dozoru a jit nekam na bazar nebo trziste.
OVlk ma na Zelandu, ted je v snad v Gruzii, proti vychodu fesacky jezdeni. Byl jsem v obou tech zemich, na zelandu rok, tak trochu vim jak to tam vypadalo.
Naposledy editováno 27.06.2024 09:49:54
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nové CRF450R versus EXC500 na cesto... [1, 2, 3, 4] Honda CRF 450R, KTM EXC 500 F, KTM EXC 500 Six Days | ZdendaZB | 119 | Dnes v 11:55 ZdendaZB |
Lehké enduro na expedice, včetně př... [1 ... 12, 13] KTM EXC 500 F, SWM RS 500 R | ZdendaZB | 368 | 15.9.2024 v 20:17 ZdendaZB |
TET Srbsko KTM EXC 500 F | erbe | 3 | 12.9.2024 v 18:28 Eso_Rimmer |
KTM EXC 23 24 jak se liší KTM EXC 500 F, KTM EXC 500 Six Days | ZdendaZB | 0 | 5.9.2024 v 20:16 Kohlstein |
KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F [1, 2] KTM EXC 350 F, KTM EXC 500 F | kika. | 42 | 16.3.2024 v 12:53 krokoš |