Téma: Výběr Gs bmw
1.8.2024 v 16:38
Zdravím, potřeboval bych poradit z výběrem motorky nadruhé cestování Anglie z ČR apod... vybírám BMW gs 1150 - 1200, poradíte mi někdo na co si dát pozor, jestli brát adventure nebo stačí klasika.
Díky diky
Díky diky
1 reakcí na tento příspěvek Výběr Gs bmw
Děkuji za cenné rady chlapi, avšak opravdu uvažuji o koupi gs již předtím jsem jezdil na enduru od triumphu a tato kategorie motorek mi vyhovuje. Nicméně BMW RT - super mašina:)
tak potom ja osobne by som kúpil 1200 GS dvojvačku, ale do LC by som nešiel, ak máš veľký nájazd po ceste tak Adventure je to čo hľadáš, pretože budeš menej stáť kvôli tankovaniu, ja som si veľmi rýchlo zvykol na dojazd 500 km a využívam to aj na prídavných nádržiach KTM. 1150 je už dosť stará a nepohodlná, ver mi, jazdím ju už 12 rokov.
1 reakcí na tento příspěvek Výběr Gs bmw
Tak když jsi jezdil na enduru od Triumphu, tak za mě by nebylo o čem přemýšlet, na silnici je mnohem lepší Tiger než GS
Ahoj, je mi jasný proč chceš GS, skončil jsem u něj taky. Jestli nemáš hluboko do kapsy, tak jdi do LCčka a ještě radši do Adv. Nic navíc se na něm nekazí, jede parádně a jsou většinou ve fullu. Všechno je to o údržbě. A pak o štěstí při výběru. To ale platí u všech motorek. Když budeš mít jistotu, že GSo nebylo zbořený a mělo pravidelný servis, ideálně v BMW, tak ani většího nájezdu se nemusíš bát. Jestli budeš kupovat v Anglii, tak si ohlídej korozi. Přeji ti šťastnou ruku při výběru.
sel bych do 12ctky ale dvouvacka pripadne LC, nevim kolik na to mas, protoze uvazujes i o 1150. Ja osobne adv povazuju za zbytecny, dojezd je fakt, ale i s obyc najedes pomalu 300km...a uspora vahy je znat. takze za me bych adv nebral. zastavit a natankovat po 300km mi prijde oki, jedine vyjimky jsou prejezdy po dalcnici, ale to je takovej oser ze itak radsi zastavim
Na info o BMW je dobrý počíst tady.
www.baworak.cz/forum/viewforum.php
Mám 1200 DOHC poslední vzducháč a když na to dáš pořádnej podvozek tak budeš jezdit jak knížepán.
RT oceníš za horšího počasí ale 263kg,12000GS 234kg a ADV 256kg.
A kvalitní servis je základ.
www.baworak.cz/forum/viewforum.php
Mám 1200 DOHC poslední vzducháč a když na to dáš pořádnej podvozek tak budeš jezdit jak knížepán.
RT oceníš za horšího počasí ale 263kg,12000GS 234kg a ADV 256kg.
A kvalitní servis je základ.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr Gs bmw
Juraj22> Len pozor na to, že (podľa toho, čo som čítal) prvý cca rok mal problémy (niečo s hlavou, ale neviem presne), takže radšej 2015+.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr Gs bmw
Metric> To je možný, ale tak problém se může vyskytnout na jakékoliv mašině napříč značkami....
BMW obecně má zmáklý systém svolávaček a pokud se vyskytne nějaký konstrukční problém, i potencionální, díl se mění za bezproblémový, a to i po záruce. Pravda, u nás to někdy drhne, ale v reichu to funguje 100%ně. Takže jestli původní majitel nebyl ignorant a jezdil alespoň v záruce na garančky do BMW, bývá to 3 roky, tak to bude cajk.
3 reakcí na tento příspěvek Výběr Gs bmw
Když zapneš zapalování a nastartuješ, tak bliká. To je v pořádku. Jakmile se rozjedeš a načte se ABS, tak zhasne a všechno je OK. Jinak ta kontrolka má barvy dvě. Oranžová je upozornění na nějaký malý problém, např. málo benzínu, hraniční olej, snížený tlak v pneu (když máš RDS) apod. Červená je průser. Nízký tlak oleje, nefunkční ABS, silný únik tlaku v pneu apod. Zastavit a řešit.
Jo a ještě ten check lamp (beam). Mělo by to napsat i o kterou se jedná. Prostě prdla žárovka .
Naposledy editováno 02.08.2024 20:07:43
Jo a ještě ten check lamp (beam). Mělo by to napsat i o kterou se jedná. Prostě prdla žárovka .
Naposledy editováno 02.08.2024 20:07:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr Gs bmw
Mám jednu na unzeratu a má tam foto, které bohužel nemůžu načíst ale klíček je jen otoceny a červený tojec sviti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr Gs bmw
JMan píše: ... Jo a ještě ten check lamp (beam). Mělo by to napsat i o kterou se jedná. Prostě prdla žárovka .
Vypíše to LAMPF nebo LAMPR (Front nebo Rear). Když umře 5W vlákno v zadní žárovce, na pohled vše funguje, protože ZFE jednotka pomocí PWM svítí sníženým výkonem vláknem pro brzdové světlo.
Naposledy editováno 04.08.2024 09:36:26
FrancisR> Jo to máš pravdu a kontrolka svítí žlutě. Ale s tím ABS jsem kecal. Dokud není dokončený test abs, tak bliká červená kontrolka brzd (vykřičník v kolečku). Co mně napadá, tak trvale červený trojúhelník svítí jen když nedobíjí = motor neběží. Nejsem si jistý, nemám teď motorku u sebe. V ostatních případech červený trojúhelník bliká a k němu ještě svítí další červená kontrolka (olejnicka, tlak pneu). Ony tyhle fotky někdy matou. Stačí, když vypne motor chcípákem.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Originál padací rám BMW R1200 GS (J... BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure | Otmarlojzek | 8 | 14.11.2024 v 16:16 FrancisR |
Bmw r 1100 gs vs 1150 gs [1, 2, 3] BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS | michal-15 | 75 | 9.11.2024 v 18:02 sery. |
odstránenie nevytvrdnutého karosárs... BMW R 1150 GS Adventure | Destroyer | 6 | 2.11.2024 v 09:04 Destroyer |
Parťák na ježdění BMW R 1200 GS | Dinkoš | 5 | 26.10.2024 v 10:52 OndrejGS |
Na neutrál točí kardan BMW R 1200 GS BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure | Otmarlojzek | 3 | 7.10.2024 v 20:01 Otmarlojzek |