Moc děkuji
Koukni co to píše za mrtvý chyby na diag, bude tam povícero chyb v jednotce přístrojů...
Jen pro info- výměna pokud mě paměť ještě slouží není těžký řešení, ALE má to jeden háček- všechny jednotky na stroji (4-5 dle výbavy) musí bejt legálně zakomponovaný v systému- nutno nově osazenou jednotku instrumentů velkou diagnostikou (ofiko servis) s jiným číslem "zlegalizovat" do celku, jinak to spolu nehraje a nefunguje...
1 reakcí na tento příspěvek BMW GS1200 - vypínání budíků
Boxery až do vodníka jsou ve svý podstatě auta, zatímco F motory jsou stavebně klasický motorky- se všemi neduhy které z toho pramení...
"Nezaviněný" ektrický problémy na starých R1200 jsou obecně povětšinou jen:
ABS3 do 2007 (první integrál), zapalovací cívky bočních svíček, občas baterka kaput, regulace palivovýho čerpadla, slabý napětí přes zimu, a u modelů s piezzoplovákem- skutečná úroveň paliva...
Pokud se motorka zcela vypne za jizdy- buď zlomený hlavni plus v kabelu řiditek nebo málo utaženej kontakt na baterce, ale to podle popisu není ten problém...
Alternátor, usměrnění a regulace je diky lepšimu chlazení pramenícímu z autokonstrukce v podstatě bezproblémovou záležitostí.
Samozřejmě mohl by být pochroumanej svazek k jednotce budiků, ale aby se to chovalo takhle divně- nevim nevim- bylo by to moc odholených kabelů najednou aby to spinalo takovou barevnou hudbu.
Načist chyby, jsou-li všechny v jednotce budíků- vydobít jednotku ven, pečlivě zkontrolovat plastový těleso jednotky a její připojení, proměřit nulu (plovoucí závady), zkontrolovat zatěsnění konektoru, toť moje rada...
Přeju úspěch
Tomassino píše: ... u modelů s piezzoplovákem - skutečná úroveň paliva ...
Opravím mírnou nepřesnost: piezzo zapalovačem můžeš udělat nouzovou opravu, samotné měření páskem je (asi) kapacitní.
Tomassino píše: ... Samozřejmě mohl by být pochroumanej svazek k jednotce budiků, ale aby se to chovalo takhle divně- nevim nevim- bylo by to moc odholených kabelů najednou aby to spinalo takovou barevnou hudbu.
U R1200 GS jsou budíky napevno, nejsou na horních brýlích jako u R1200 ST. U nepohyblivých budíků je zlomení vodiče velmi nepravděpodobné. Leda by motorka stála přes noc venku a izolaci ohladali Chip & Dale, tedy veverky.
1 reakcí na tento příspěvek BMW GS1200 - vypínání budíků
A jak jsem psal- povětšinou to odskákalo právě těleso budiků prasklinou.
Kontrola připojeni když už je to venku kvůli kontrole mi tim pádem přijde smysluplná- když to není jednotka, můžou to bejt samosébně signálovy cesty k ní, byť...
Piezzošokem "opravitelnej" pásek mi jen utkvěl jako dost netradiční (a ne moc šťastný) řešení, ale pokud si zákazník žádá nutný info o dojezdu páč neví kolik ujede na nádrž- dostal co zasloužil...
Vše jen předané zkušenosti od mechaniků kteří se 1200 zabývali, nikolivěk vlastní...
Nicméně je to vcelku fuk- byla to jen jak jsem pochopil zkušební jízda a tazatel to asi řešit nemusí...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW GS1200 - vypínání budíků
Z.strejcek… dej pak vědět čím to bylo. Dík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW GS1200 - vypínání budíků
Tak to nakonec vypadá , že opravdu tělo budíků, spodní část má takový plastový rantl, kousek je ulomený a tudy tam nejspíše zateklo. spoj horní a spodní části prozatím oblepen voděodolnou těsnící páskou a vypadá to že vše ok, dnes další déšť a v pohodě
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
BMW servis Ostrava a okolí BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure | Otmarlojzek | 8 | 22.9.2024 v 19:00 FrancisR |
BMW R 1200 GS - 2005 Výroba klíčku BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure | Otmarlojzek | 26 | 22.9.2024 v 10:30 Ivos |
BMW R1200GS Adventure 2007 škripot ... BMW R 1200 GS Adventure | denisga44 | 20 | 9.9.2024 v 09:49 Deadman |
Přední brzda/motor BMW R 1200 GS Adventure | Trilip | 2 | 3.9.2024 v 11:10 MartasUS |
BMW R1200 GS čepy na přední vidlice BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure | Otmarlojzek | 8 | 26.8.2024 v 17:10 Rudolf |