Téma: BMW GS1200 - vypínání budíků
21.8.2024 v 21:27
Ahoj, moc prosím o radu. Chci si koupit BMW GS1200 Adventure r.v. 2007, dnes jsem si jedno vybral, ale když jsem ho projížděl vše fungovalo bez problému - bylo hezky, po koupi po cestě domů stále vše v pohodě, ale po pár km jsem opravdu hodně zmokl, problikla nějaká červená kontrolka nešlo stihnout jaká a přestaly fungovat rafičky a vypl se i displej, zastavil jsem vypl motor, po chvíli jsem znovu nastartoval zase vše fungovalo a cca po kilometru opět, potřeboval jsem dojet někam kde bych mohl zastavit a celou dobu naskakovaly a vypínaly jako kdyby člověk vypínal zapalování. Zaparkoval jsem a budíky i displej mrtvé cca hodinu, po cestě na dojetí domu opět dělaly ten samý problém chvíli ano, chvíli ne, potom jsem moto uklidil do garáže a cca po hodině opět fungují normálně. Neví prosím někdo čím by to mohlo být? Zda jen nějaká voda v nějakém konektoru nebo něco podobného co by se dalo relativně rozumně odstranit, nebo něco závažnějšího?
Moc děkuji
Moc děkuji
Pokud smím hádat- nejspíš po ráně na předek prasklý těleso přístrojů, v dešti se dostane dovnitř vlhkost a jelikož je to plný elektroniky...
Koukni co to píše za mrtvý chyby na diag, bude tam povícero chyb v jednotce přístrojů...
Jen pro info- výměna pokud mě paměť ještě slouží není těžký řešení, ALE má to jeden háček- všechny jednotky na stroji (4-5 dle výbavy) musí bejt legálně zakomponovaný v systému- nutno nově osazenou jednotku instrumentů velkou diagnostikou (ofiko servis) s jiným číslem "zlegalizovat" do celku, jinak to spolu nehraje a nefunguje...
Koukni co to píše za mrtvý chyby na diag, bude tam povícero chyb v jednotce přístrojů...
Jen pro info- výměna pokud mě paměť ještě slouží není těžký řešení, ALE má to jeden háček- všechny jednotky na stroji (4-5 dle výbavy) musí bejt legálně zakomponovaný v systému- nutno nově osazenou jednotku instrumentů velkou diagnostikou (ofiko servis) s jiným číslem "zlegalizovat" do celku, jinak to spolu nehraje a nefunguje...
1 reakcí na tento příspěvek BMW GS1200 - vypínání budíků
R1200 a F800 jsou ale nebe a dudy co se elektriky týče...
Boxery až do vodníka jsou ve svý podstatě auta, zatímco F motory jsou stavebně klasický motorky- se všemi neduhy které z toho pramení...
"Nezaviněný" ektrický problémy na starých R1200 jsou obecně povětšinou jen:
ABS3 do 2007 (první integrál), zapalovací cívky bočních svíček, občas baterka kaput, regulace palivovýho čerpadla, slabý napětí přes zimu, a u modelů s piezzoplovákem- skutečná úroveň paliva...
Pokud se motorka zcela vypne za jizdy- buď zlomený hlavni plus v kabelu řiditek nebo málo utaženej kontakt na baterce, ale to podle popisu není ten problém...
Alternátor, usměrnění a regulace je diky lepšimu chlazení pramenícímu z autokonstrukce v podstatě bezproblémovou záležitostí.
Samozřejmě mohl by být pochroumanej svazek k jednotce budiků, ale aby se to chovalo takhle divně- nevim nevim- bylo by to moc odholených kabelů najednou aby to spinalo takovou barevnou hudbu.
Načist chyby, jsou-li všechny v jednotce budíků- vydobít jednotku ven, pečlivě zkontrolovat plastový těleso jednotky a její připojení, proměřit nulu (plovoucí závady), zkontrolovat zatěsnění konektoru, toť moje rada...
Přeju úspěch
Boxery až do vodníka jsou ve svý podstatě auta, zatímco F motory jsou stavebně klasický motorky- se všemi neduhy které z toho pramení...
"Nezaviněný" ektrický problémy na starých R1200 jsou obecně povětšinou jen:
ABS3 do 2007 (první integrál), zapalovací cívky bočních svíček, občas baterka kaput, regulace palivovýho čerpadla, slabý napětí přes zimu, a u modelů s piezzoplovákem- skutečná úroveň paliva...
Pokud se motorka zcela vypne za jizdy- buď zlomený hlavni plus v kabelu řiditek nebo málo utaženej kontakt na baterce, ale to podle popisu není ten problém...
Alternátor, usměrnění a regulace je diky lepšimu chlazení pramenícímu z autokonstrukce v podstatě bezproblémovou záležitostí.
Samozřejmě mohl by být pochroumanej svazek k jednotce budiků, ale aby se to chovalo takhle divně- nevim nevim- bylo by to moc odholených kabelů najednou aby to spinalo takovou barevnou hudbu.
Načist chyby, jsou-li všechny v jednotce budíků- vydobít jednotku ven, pečlivě zkontrolovat plastový těleso jednotky a její připojení, proměřit nulu (plovoucí závady), zkontrolovat zatěsnění konektoru, toť moje rada...
Přeju úspěch
Tomassino píše: ... u modelů s piezzoplovákem - skutečná úroveň paliva ...
Opravím mírnou nepřesnost: piezzo zapalovačem můžeš udělat nouzovou opravu, samotné měření páskem je (asi) kapacitní.
Tomassino píše: ... Samozřejmě mohl by být pochroumanej svazek k jednotce budiků, ale aby se to chovalo takhle divně- nevim nevim- bylo by to moc odholených kabelů najednou aby to spinalo takovou barevnou hudbu.
U R1200 GS jsou budíky napevno, nejsou na horních brýlích jako u R1200 ST. U nepohyblivých budíků je zlomení vodiče velmi nepravděpodobné. Leda by motorka stála přes noc venku a izolaci ohladali Chip & Dale, tedy veverky.
1 reakcí na tento příspěvek BMW GS1200 - vypínání budíků
Věru tak- byť zmíněný problémy ohledně barevný hudby o kterejch to nejspíš je pocházely pokaždý z rány na předek...
A jak jsem psal- povětšinou to odskákalo právě těleso budiků prasklinou.
Kontrola připojeni když už je to venku kvůli kontrole mi tim pádem přijde smysluplná- když to není jednotka, můžou to bejt samosébně signálovy cesty k ní, byť...
Piezzošokem "opravitelnej" pásek mi jen utkvěl jako dost netradiční (a ne moc šťastný) řešení, ale pokud si zákazník žádá nutný info o dojezdu páč neví kolik ujede na nádrž- dostal co zasloužil...
Vše jen předané zkušenosti od mechaniků kteří se 1200 zabývali, nikolivěk vlastní...
Nicméně je to vcelku fuk- byla to jen jak jsem pochopil zkušební jízda a tazatel to asi řešit nemusí...
A jak jsem psal- povětšinou to odskákalo právě těleso budiků prasklinou.
Kontrola připojeni když už je to venku kvůli kontrole mi tim pádem přijde smysluplná- když to není jednotka, můžou to bejt samosébně signálovy cesty k ní, byť...
Piezzošokem "opravitelnej" pásek mi jen utkvěl jako dost netradiční (a ne moc šťastný) řešení, ale pokud si zákazník žádá nutný info o dojezdu páč neví kolik ujede na nádrž- dostal co zasloužil...
Vše jen předané zkušenosti od mechaniků kteří se 1200 zabývali, nikolivěk vlastní...
Nicméně je to vcelku fuk- byla to jen jak jsem pochopil zkušební jízda a tazatel to asi řešit nemusí...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW GS1200 - vypínání budíků
Tomassino> Však jasný. Neříkám, že to tím bude. Jen mne napadlo jak si na to pár kluků stěžovalo.
Z.strejcek… dej pak vědět čím to bylo. Dík
Z.strejcek… dej pak vědět čím to bylo. Dík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW GS1200 - vypínání budíků
MartasUS>
Tak to nakonec vypadá , že opravdu tělo budíků, spodní část má takový plastový rantl, kousek je ulomený a tudy tam nejspíše zateklo. spoj horní a spodní části prozatím oblepen voděodolnou těsnící páskou a vypadá to že vše ok, dnes další déšť a v pohodě
Tak to nakonec vypadá , že opravdu tělo budíků, spodní část má takový plastový rantl, kousek je ulomený a tudy tam nejspíše zateklo. spoj horní a spodní části prozatím oblepen voděodolnou těsnící páskou a vypadá to že vše ok, dnes další déšť a v pohodě
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Originál padací rám BMW R1200 GS (J... BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure | Otmarlojzek | 8 | 14.11.2024 v 16:16 FrancisR |
Na neutrál točí kardan BMW R 1200 GS BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure | Otmarlojzek | 3 | 7.10.2024 v 20:01 Otmarlojzek |
BMW servis Ostrava a okolí BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure | Otmarlojzek | 8 | 22.9.2024 v 19:00 FrancisR |
BMW R 1200 GS - 2005 Výroba klíčku BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure | Otmarlojzek | 26 | 22.9.2024 v 10:30 Ivos |
BMW R1200GS Adventure 2007 škripot ... BMW R 1200 GS Adventure | denisga44 | 20 | 9.9.2024 v 09:49 Deadman |