paolo_novy paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Bridgestone Battlax S21 vs S22
15.9.2024 v 20:15
Ahoj, chtel bych porovnat model S21 vs S22 kdo ma zkusenosti ? Nejvic me zajima, jestli S22 opravdu ma delsi zivotnost, tedy najede vice km ? Podle kecu vyrobce, ma mit lepsi prilnavost na vode, ale tohle mi je celkem jedno, bo jezdim jen kdyz je pekne. A kdyz me nahodou chytne dest, tak se nejak domrcasim pomalu domu

Letos jezdim prave S21 a jsem s ni maximalne spokojeny, jen se mi zda, ze vzorek uz mi zacina mizet pred ocima. Takze se rozhoduju, zda mam znovu jit do S21, nebo zvolit novejsi S22...(Trochu jsem i premyslel, poridit sportovne cestovni napr.T31)
Jezdim pouze po silnici, takova stredne sviznejsi jizda. Zadne okruhove jezdeni
Tady mam fotku zadni gumy nejak ze zacatku leta.




Bridgestone Battlax S21 vs S22

15.9.2024 v 20:34 | Nahoru | #1
V řadě S20 - S21 - S22 by měla S22 osahovat nejvíc siliky a tím pádem mít lepší přilnavost na mokru.
S20 byla na mokru o život, u S20 EVO to vylepšili právě tou silikou. Ale ani jedno už se asi nedělá.
S21 by měla víc vyhovovat suchozemcům.
Když vidím, kam až ten běhoun sjíždíš, tak by ti měla stačit i ta T31 / T32. Pro mě je to otázka ceny a protože bridge ve výprodeji moc nejsou, přešel jsem na Mitas Sport Force+.

Bridgestone Battlax S21 vs S22

15.9.2024 v 20:57 | Nahoru | #2
Připojuji se k Kohlsteinovi….S21 jsem měl, Mitas sport force lepší na mokru a lepší nájezd km

Bridgestone Battlax S21 vs S22

15.9.2024 v 20:59 | Nahoru | #3
Tady máš S22 na FZS po dvou dvaceminutovkách v Mostě (110km) a možná 1000km na silnici. Nevěřím tomu, že ta guma dá víc jak 3tkm. Oproti S21 nevidím žádný rozdíl v přilnavosti, životnost zdá se bude stejná, na vodě nejezdím, bo mi to strach nedovolí.
Do míň sportovní gumy bych osobně nešel, i tuhle dokáže občas 140 koní dostat za hranu adheze a rozjebat sebe i mašinu kvůli ušetřeným pár stovkám je kokotina.

1 reakcí na tento příspěvek Bridgestone Battlax S21 vs S22

16.9.2024 v 09:53 | Nahoru | #4
Měl jsem na SD1290 originál S21 potom s22 a teď S23 a že bych poznal nějaký rozdíl mi nepřipadá ,jo možná v ceně..

Bridgestone Battlax S21 vs S22

16.9.2024 v 11:06 | Nahoru | #5
Jezdil jsem obě a nepoznal jsem rozdíl.

Bridgestone Battlax S21 vs S22

16.9.2024 v 11:23 | Nahoru | #6
S21 je už celkem stará, buď S22 nebo S23 pokud ti obecně vyhovují. Já je jezdím už dlouhý roky. Životnost bude podobná a údaje typu o 8% větší životnost (uvádí u S23) jsou nic neříkající. S22 obutá na speed triple dala cca 5tis km (za mě více než dobré). S22 teď na MT-10 je v 3,5its km KO.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bridgestone Battlax S21 vs S22

16.9.2024 v 11:29 | Nahoru | #7

malčus77 píše: Měl jsem na SD1290 originál S21 potom s22 a teď S23 a že bych poznal nějaký rozdíl mi nepřipadá ,jo možná v ceně..


Vážně si měl S21? Originál je S22SDR.

Ňufe, na tohle tempo by asi stačila i Angel GT II a podobný sportovně-cestovní pneuše.

S výše zmiňovaným Mitas a sice Sport Force+ EV mám taky dobrý zkušenosti.

Naposledy editováno 16.09.2024 11:30:30

(reakce na) Bridgestone Battlax S21 vs S22

16.9.2024 v 12:28 | Nahoru | #8
Koudy01> Ze je nema sjety do kraje je jedna vec. Ale moje guma po projeti trasy Libechov-Duba vypada uplne stejne a rozhodne mi Angely nestacily. Ono kdyz na ty silnici mermomoci nechces umrit, tak v provozu zmolky fakt nevytvoris.

2 reakcí na tento příspěvek Bridgestone Battlax S21 vs S22

16.9.2024 v 15:48 | Nahoru | #9
Kohlstein + Gahan37 : Diky za odpoved, bohuzel zrovna znacka Mitas ze spatne zkusenosti na horskem kole, me apsolutne odrazuje

Koudy01: Prave ze nad tema sportcest gumach trosku premyslim, ale zase kdyz bych za to vic tahal na vyjezdu, uz bych mel asi strach ze mi to nekde uchcije a hodim tlamu

Jako obcas ve vyjezdech taky slusne pridavam, ze bych rekl, ze nejsem uplny posera
Ale chapu, ze tady plno lidi to bere tak, ze kdyz nemam gumu ojetou uplne do kraje v beznem provzu a nemam ji pripecenou, ze jsem proste backora A vlastne mozne to je

Krovak:Tak tvoje guma je pekne pripecena, to je slusny zahul. Ale jak pises, ono je rozdil hodnotit gumu ktera jezdi na okruhu, kde ji pripeces uplne v pohode a nebo to jezdit v provozu a hlavne na ruzne odlisnem asfaltu, kde proste musis clovek jezdit i trochu vic s rozumem

malcus77 + FiZzer + Jakub a vsichni dalsi : Diky za info, takze kdyz to asi beru kolem a kolem, pujdu do te S22, at mam nejakou zmenu. Ona co jsem nasel, je ted o proti S21 drahsi asi o 300kc, coz je zanedbatelne. A maximalne bude trochu lepsi, ale horsi urcite nebude. Takze to asi za otestovani stoji.

(reakce na) Bridgestone Battlax S21 vs S22

16.9.2024 v 16:18 | Nahoru | #10
Super-Ňuf> srovnávat pneu na horské kolo a moto je dost mimo ale chápu, že to můžeš mít v hlavě jako blok

1 reakcí na tento příspěvek Bridgestone Battlax S21 vs S22

16.9.2024 v 17:20 | Nahoru | #11
Jsou to sračky, nebo tak něco. Moc jsem tomu "it will blow your mind" nerozumněl.

Bridgestone Battlax S21 vs S22

16.9.2024 v 17:25 | Nahoru | #12
Dobrá tabulka pro SPORT FORCE+ EV


A pro porovnání SPORT FORCE+


Naposledy editováno 16.09.2024 17:27:14

(reakce na) Bridgestone Battlax S21 vs S22

16.9.2024 v 18:06 | Nahoru | #13
Krautkopf> Ehm, mě přišlo, že v tom videu má nazutou verzi RS, která by měla bejt stejná kategorie jako S22 a i za +/- stejnou cenu. Takže tam už je to asi fakt jedno.

(reakce na) Bridgestone Battlax S21 vs S22

16.9.2024 v 18:57 | Nahoru | #14

Super-Ňuf píše: Kohlstein + Gahan37 : Diky za odpoved, bohuzel zrovna znacka Mitas ze spatne zkusenosti na horskem kole, me apsolutne odrazuje



Tady mám náhodou přímé srovnání Po S21 jsem nazul mitasky, sportforce+ tehdá ještě bez EV. S21 se na silnici uměly přehřát že začaly klouzat, mitasky další víkend, stejná teplota, stejná trasa, stejný tempo, a neklouzaly. EV jsou lepší když je chladno a naslizlo.
Chápu ale že gumy jsou hlavně o hlavě, jak tomu člověk nevěří, je to naprd. Já to mám s michelinama

Bridgestone Battlax S21 vs S22

16.9.2024 v 20:35 | Nahoru | #15
Gumy nekloužou. Ale já tomu prd rozumím, za mě to píšou ti lepší.

Sršeň / Motoškola
NEW BRIDGESTONE S22 :
Při nájezdu do zatáčky je z předního kola cítit neuvěřitelná stabilita a klidné chování, první polovina zatáčky až k apexu mi dává hodně důvěry v přední kolo a dovoluje mi soustředit se na okamžik, kdy musím začít plynule a co nejdřív přidávat plyn tak, aby mě motorka vytáhla ven a já mohl začít razantně zrychlovat k další následující zatáčce. Ten okamžik nájezdu je pro mě hodně důležitý, odezva od předku mi dává hodně jistoty a já se můžu plně soustředit na další sekce průjezdu a výjezdu bez toho, že se křečovitě držím řidítek a znemožňuju tak motorce správně fungovat – tady odvedli skvělou práci!
Zadní guma je s S21 na první pocit hodně podobná – při razantním plynu a výjezdu ze zatáčky včas naznačí, že je na hraně svojí přilnavosti ale nepustí motorku do smyku a následně možnýho „hasana“ a následnýho vystřelení až na měsíc...….ale pozor, bavíme se opravdu o jízdě na hraně a takových situací v běžném provozu při správné technice řízení moc nezažiješ – naopak zadní guma díky vylepšené silice dává až neuvěřitelný pocit gripu, kdy je pohyb od zadního kola cítit minimálně a v žádném případě nemůžeme mluvit o klouzání – to je taková fantasmagorie velkýho počtu lidí, kteří svojí chybu svádí na gumy….!
Rozdíl oproti Bridgestone S21 je znát, ale jen v extrémní zátěži na okruhu, kam není S22 primárně určená - je pro jezdce, kteří tráví na silnici 80% času a na okruh se jedou sklouznout pro radost.



Naposledy editováno 16.09.2024 20:37:02

1 reakcí na tento příspěvek Bridgestone Battlax S21 vs S22

16.9.2024 v 21:06 | Nahoru | #16
Tak urcite nechci nejak zpochybnovat, ze Mitas na motorku je nejaky smejd. Ale jak uz zaznelo, proste je to v hlave

Pred lety jsem koupil na MTB prave Mitasky, presne si nevzpomenu na model, ale byl to nejaky ten stred kvality i cenou. A nastalo velke zklamani, ne jen ze to spatne sedelo a strasne hucely jako kdyz leti za tebou roj vcel to bych jeste prezil, ale po par vyjizdkach se mi zacaly trhat nektere spunty a uz se zecatku, predni plast hazel do strany asi 5mm, i kdyz byl nazuty dobre i opakovane, rafek rovny, bylo to jakesi krive a uplne me to vytacelo. Takze jsem je asi po mesici sundal a oprel na sidlisti k popelnicim

Asi to tady cte prodejce gum, bo co jsem vcera cumel na S22 tak uz jsou zdrazene

Kohlstein: Tak podle toho co jsi ted preposlal, rozdil je znatelny az v opravdovem extremu, kdyz bych gume poradne zatapel. Coz asi neni moje situace Takze jsem ted opravdu na vazkach, jestli nakonec neobjednam zase S21 bo jsem ji ted zahlidnul za necele 3k Jestli ji teda zase nestihnou zdrazit, nez ji hodim do kosiku

(reakce na) Bridgestone Battlax S21 vs S22

17.9.2024 v 07:09 | Nahoru | #17
Super-Ňuf> Prošel jsem obojí a rozdíl taky nepoznal
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kde sehnat hadice Yamaha FZ1 Fazer context 13 10.3.2025 v 15:01 Drakl
Servis Yamaha FZ1 Fazer biosák 7 12.11.2024 v 18:58 Kohlstein
Yamaha FZ1 s Fazer - kapoty a kód b... Yamaha FZ1 Fazer Vystja 4 10.11.2024 v 20:14 fogi25
Dunlop GPR 300??? Yamaha FZ1 Fazer novvis 7 8.10.2024 v 14:46 Animals21
Koupil jsem FZ1 Fazer - dotazy Yamaha FZ1 Fazer Mates008 20 25.7.2024 v 19:51 Jirka.46

TOPlist