Téma: Čurč Birč testuje HuSiKeWaNa 710
26.9.2024 v 18:06
Tak to tady konečně máme.
Čínská firma MCT vyjela s prvním prototypem Husqvarny 701 ve verzi:
Husikawaná 710 mega hárd endůro, pro velký i malý kluky i holky
je ideální stroj pro jízdu na Magadan, nebo do Afriky na Saharu, dokonce snese i alpský průsmyky a bosenský šotoliny, doufejme...
Dokonce kvůli tomu uzavřeli kus dálnice a osobně jsem se zúčastnil jejího otestování.
Technicko taktické údaje
Cena 135.000,- včetně plných nádrží a čínské hostesky (bajkr bič) na jeden týden
Jednoválec - 710 kubickejch
Výkon 95 koní
8 rychlostí včetně zpátečky
Přenos síly sekundární - plovoucí kardan
V sérijovým stroji je již zamontován lapač jisker Popičovič v hodnotě 38 tisíc a je komplet TyTaNovej
Dvojitá šestipísková brzda vepředu, čtyřpísková vzadu
Zdvihy 400 vepředu 400 vzadu
Světlá vejška 400
Vejška sedla nad zemí 800
Hmotnost 147kg s náplněmi
Nádrž 30lt
Sedlo luxusní
Pozor !!!
Bude i verze relý s dakar winddšíldem, 50 litrovou nádrží, zdvihy 500mm a světlouvejškou jakbysmet. Přitom se zachová výška sedla 800mm a hmotnost vzroste jen o 8 kilo !!! Frézovaný přední brejle, předkopy na dálnici a dvourychlostní zpátečka. Cenu zatím nevíme, ale neměla by být navíc víc jak 15 tisíc.
interval výměny oleje Long Life 30.000 km
interval výměny pístu 150.000 km
velká generálka motoru 500.000 km
Naposledy editováno 01.10.2024 19:15:23
Čínská firma MCT vyjela s prvním prototypem Husqvarny 701 ve verzi:
Husikawaná 710 mega hárd endůro, pro velký i malý kluky i holky
je ideální stroj pro jízdu na Magadan, nebo do Afriky na Saharu, dokonce snese i alpský průsmyky a bosenský šotoliny, doufejme...
Dokonce kvůli tomu uzavřeli kus dálnice a osobně jsem se zúčastnil jejího otestování.
Technicko taktické údaje
Cena 135.000,- včetně plných nádrží a čínské hostesky (bajkr bič) na jeden týden
Jednoválec - 710 kubickejch
Výkon 95 koní
8 rychlostí včetně zpátečky
Přenos síly sekundární - plovoucí kardan
V sérijovým stroji je již zamontován lapač jisker Popičovič v hodnotě 38 tisíc a je komplet TyTaNovej
Dvojitá šestipísková brzda vepředu, čtyřpísková vzadu
Zdvihy 400 vepředu 400 vzadu
Světlá vejška 400
Vejška sedla nad zemí 800
Hmotnost 147kg s náplněmi
Nádrž 30lt
Sedlo luxusní
Pozor !!!
Bude i verze relý s dakar winddšíldem, 50 litrovou nádrží, zdvihy 500mm a světlouvejškou jakbysmet. Přitom se zachová výška sedla 800mm a hmotnost vzroste jen o 8 kilo !!! Frézovaný přední brejle, předkopy na dálnici a dvourychlostní zpátečka. Cenu zatím nevíme, ale neměla by být navíc víc jak 15 tisíc.
interval výměny oleje Long Life 30.000 km
interval výměny pístu 150.000 km
velká generálka motoru 500.000 km
Naposledy editováno 01.10.2024 19:15:23
má uzávěrku diferenciálu v předním i zadním kole i mezinápravovýho, ale náhon dopředu zatím není v nabídce, určitě na tom pracujou
zpátečku otestuju až se pojedu projet
předprodejní zálohy - 50% na nové stroje - posílejte na můj účet
motorky budou k dodání příští rok, asi
zpátečku otestuju až se pojedu projet
předprodejní zálohy - 50% na nové stroje - posílejte na můj účet
motorky budou k dodání příští rok, asi
Popičovič je vyšší řada Atrapoviče. Dražší samozřejmě, víc řve a i a neupraveným motoru bez zásahu do ŘJ přidává 25% výkonu.
jen na to potřebuješ elektrickej motor a vrták co vozí ER, abys trochu zvětšil dírku ve vsřikovači.
Naposledy editováno 29.09.2024 18:06:47
jen na to potřebuješ elektrickej motor a vrták co vozí ER, abys trochu zvětšil dírku ve vsřikovači.
Naposledy editováno 29.09.2024 18:06:47
Vzalo mě to přesně hodinu i s tím že jsem se na to čtyřikrát podíval.
A za takovýhle kacířské slova bys mohl jít do pracovního tábora minimálně na pět let.
Starou cestu kostí jsem stříhal pět dní, fakt pět celej dní plus komentáře a aby to trochu vypadalo.
Fakt jsem se na to podíval a nechápal jsem co jsem tam nacvičoval, ale asi to bylo tou 270 kg motorkou.
Naposledy editováno 02.10.2024 08:53:14
A za takovýhle kacířské slova bys mohl jít do pracovního tábora minimálně na pět let.
Starou cestu kostí jsem stříhal pět dní, fakt pět celej dní plus komentáře a aby to trochu vypadalo.
Fakt jsem se na to podíval a nechápal jsem co jsem tam nacvičoval, ale asi to bylo tou 270 kg motorkou.
Naposledy editováno 02.10.2024 08:53:14
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Alžírsko na motorkách Husqvarna 701 Enduro | Dufino13 | 20 | 11.11.2024 v 07:38 majki.cbr |
Minimální tlak, gumy, enduro mastod... Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 1 | 8.10.2024 v 12:03 krokoš |
co s sebou vozím a jak mi ztěžkl st... [1, 2, 3, 4] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 120 | 2.10.2024 v 20:12 ZdendaZB |
Snížení Husqvarny 701 enduro Husqvarna 701 Enduro | ondrej-ek | 15 | 29.9.2024 v 18:07 ZdendaZB |
Tak nakonec sev cestou z Komi do AO [1, 2] Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 43 | 5.9.2024 v 12:13 ZdendaZB |