Téma: Tlak dusíku/vzduchu v tlumiči řízení
3.11.2024 v 20:25
Ahoj,
nemá někdo prosím konkrétní info, jak bývají natlakované tlumiče řízení? U zadních tlumičů to vím, ale pro tlumiče řízení jsem nedohledal žádnou informaci. Hrál jsem si s čínskou kopií Hyperpro a subjektivně to fungovalo bezvadně natlakované na 3-4 bary, když jsem natlakoval hodně tak už hodně drhla gufera na pístnici což jistě není optimální . Teď jsem si koupil pěkný jetý Matris který bude potřebovat přetěsnit a tady už bych chtěl trochu preciznější informace. Rozměrů pístnice a gufer jsou stejné nebo velmi podobné jako u Hyperpro takže i taková informace by se hodila, nebo i jakýkoliv názor.
Díky, Petr
nemá někdo prosím konkrétní info, jak bývají natlakované tlumiče řízení? U zadních tlumičů to vím, ale pro tlumiče řízení jsem nedohledal žádnou informaci. Hrál jsem si s čínskou kopií Hyperpro a subjektivně to fungovalo bezvadně natlakované na 3-4 bary, když jsem natlakoval hodně tak už hodně drhla gufera na pístnici což jistě není optimální . Teď jsem si koupil pěkný jetý Matris který bude potřebovat přetěsnit a tady už bych chtěl trochu preciznější informace. Rozměrů pístnice a gufer jsou stejné nebo velmi podobné jako u Hyperpro takže i taková informace by se hodila, nebo i jakýkoliv názor.
Díky, Petr
Ahoj, jen tak pro zajímavost .. Nenašel jsem žádné informace tady, ani na zahraničních fórech tak jsem se zeptal ChatGPT a ta mi řekla že typicky 6-15psi, tj cca 0,4-1 bar. Teda podstatně méně než jsem myslel. Taky jsem našel že použitá gugera typu TC4 jsou určena do max 2 barů.
1 reakcí na tento příspěvek Tlak dusíku/vzduchu v tlumiči řízení
Co mam zkusenost, tak si chatgpt technicke info dost cuca z prstu, naposledy to byly tolerance v soustave jednotne diry, ulozeni co je ve skutecnosti s vuli bylo podle AI s presahem…
Vetsina tlumicu s plynem se bezne neservisuje, hyperpro a matris to myslim meni kus za kus… ja tam asi naposledy foukal to co do tlumice.
Vetsina tlumicu s plynem se bezne neservisuje, hyperpro a matris to myslim meni kus za kus… ja tam asi naposledy foukal to co do tlumice.
Já jestli správně chápu, tak ten tlak plynu tlačí na pístek, kde normálně tlačí pružina. A při větším útlumu musí být vyšší tlak nebo silnější pružina. V obou případech platí, že při normálním pohybu řidítek se pístek nehne. Jen v případě rozkmitání řidítek už ho může kapalina přetlačit, dojde ke kavitaci a olej bude případně zralý na výměnu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výběr první motorky [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm | mprofa | 43 | 1.10.2024 v 19:29 Animals21 |
Výkon 72 vz 78 Honda VTR 1000F Firestorm | Nakamito | 13 | 17.7.2024 v 21:00 Nakamito |
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm | djbell | 86 | 28.6.2024 v 22:13 ..Roko.. |
Hledám zkušenosti od starších Honda VTR 1000F Firestorm | Forgys69 | 23 | 19.6.2024 v 11:49 Stev |
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... | AlbiVTR | 32 | 6.4.2024 v 08:26 Krovak |