Dily na batbike





Téma: Gufera vidle
18.11.2024 v 18:06
Od roku 09 je ve vidlích vše původní. Všiml jsem si popraskaných gufer viz foto. Netečou. Servis? Doporučujete Motomechanik.cz ?
Díky za názory.




Předchozí
1 2
Následující

Gufera vidle

18.11.2024 v 18:19 | Nahoru | #1
Jak dlouho je v nich olej? Takze vymenit, komplet. Olej, gufera, prachovky.

2 reakcí na tento příspěvek Gufera vidle

18.11.2024 v 19:01 | Nahoru | #2
To jsou jen prachovky, gufera jsou pod tím. Pokud netečou, nezbytný to není, ale 15 let na olej je dost.
U motomechanika dělá tlumiče assassin jestli se nepletu Takže bych se určitě nebál mu to svěřit.

1 reakcí na tento příspěvek Gufera vidle

18.11.2024 v 19:25 | Nahoru | #3
Olej ve vidli by se měl měnit asi co dva roky. Pravděpodobně bude třeba komplet repase i šoupátka a vše ostatní.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gufera vidle

18.11.2024 v 21:29 | Nahoru | #4
pepe100> ruku na srdce kdo to co dva roky dělá pokud se bavíme o rekreačním ježdění

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gufera vidle

18.11.2024 v 21:31 | Nahoru | #5
FiZzeR> slepě jsem se držel vyjádření jednoho mechanika na můj dotaz k servisu vidlí před zhruba 5ti lety...pokud to neteče ser na to

(reakce na) Gufera vidle

19.11.2024 v 06:15 | Nahoru | #6
MAJK_TORTELINA> Udělej TAKY zadní

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gufera vidle

19.11.2024 v 09:56 | Nahoru | #7

FiZzeR píše: To jsou jen prachovky, gufera jsou pod tím. Pokud netečou, nezbytný to není, ale 15 let na olej je dost.
U motomechanika dělá tlumiče assassin jestli se nepletu Takže bych se určitě nebál mu to svěřit.



Martin servisuje i moje vidlice, ale ja nedelam nic - nejak jsem znesikovel na ruce, jeste tak max radit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gufera vidle

19.11.2024 v 12:01 | Nahoru | #8
assassin> ja tomu rikam lenost, ale nepustim korunu, tak to musim delat sam

Řazení na motorce... Shanim uz automat ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gufera vidle

19.11.2024 v 12:05 | Nahoru | #9
_Michal> ja tu lenost schovavam za ekonomickou uvahu, kdyz budu tu dobu co bych s tim strávil sam delat praci co umím, vydelam vic nez kolik to stoji u Martina, on ten tlumic diky praxi udela za poloviční cas nez ja…

(reakce na) Gufera vidle

19.11.2024 v 12:18 | Nahoru | #10

assassin píše: Martin servisuje i moje vidlice, ale ja nedelam nic - nejak jsem znesikovel na ruce, jeste tak max radit



Omlouvám se za dezinformaci

(reakce na) Gufera vidle

19.11.2024 v 14:11 | Nahoru | #11
assassin> tak na to nemám odpověď

(reakce na) Gufera vidle

19.11.2024 v 18:03 | Nahoru | #12
MAJK_TORTELINA> po zkušenostech se to snažím tak nějak dodržovat. A můžu říct, že po cca 50 tkm rozdíl pozná i takové poleno jako já.
U poslední moto po 75 tkm, řídítka vibrovala jak čert, nechápu jak to předešlému majiteli nevadilo.

Naposledy editováno 19.11.2024 18:06:39

1 reakcí na tento příspěvek Gufera vidle

20.11.2024 v 00:29 | Nahoru | #13
Po 15 letech z toho vytece totalni hnus Tohle je celkem zanedbany servis

Kdyz uz po tolika letech delat servis, tak vsechny gufera vymenit a olej samosebou !
Asi nechces usetrit nekolik stovek za gufera a po mesici ti to zacne tect a budes to rozebirat znovu. Velika pravdepodobnost, ze ti to vytece v sezone v tu nejmene vhodnou chvilku

(reakce na) Gufera vidle

20.11.2024 v 08:21 | Nahoru | #14
Super-Ňuf> souhlas, že je to přes čáru. Samozřejmě počítám s full servisem.

Přesto jsem nezaznamenal sníženou účinnost, ale to je relativní proč tomu nebylo dřív.
Tedy poprvé letos nebyla jizda tak čitelná.Odezva od predniho kola. Občas zvláštní kmity do řídítek obzvlášť, když jsem mel top case což jsem dříve nepociťoval.

Možná i ložiska v krku budou po smrti.

2 reakcí na tento příspěvek Gufera vidle

20.11.2024 v 08:52 | Nahoru | #15
Čau vospolok, no, také isté popraskané sterky som mal na svojej Suzuki GSX 750 Inazuma. Všimol som si to, hneď pri prvej obhliadke v garáži v Snine roku 2017 keď mi to pritiahol kšeftár poliak na repas a spojazdnenie. Povedal, že si ju môžem nechať, keď budem chcieť. Rok výroby tej iny je2000, teda model 2000 a rok výroby je koniec roku 1999. Keby to bolo pre zákazníka tak to vymením dávno, ale sebe? Kto mi to zaplatí? Tak som s tými popraskanými stierkami jazdil a jazdil, už sa mi aj v práci smiali, že či sa nehanbím, že fuj, selé slovensko ti bude fuj hovoriť. Tak roku 2022 som kúpil olej guferá sterky predné brzdové doštičky. Dal som dole koleso a rozobral to, a jasné lenivé tlsté prasa, selé československo mi bude fuj hovoriť, ten bordel z medzipriestoru som vyfúkal a dal som nové len stierky, ani doštičky, ani olej a ani guferá som nevymenil. No, dobre, vyprdel som sa na to, stará cestná mašina , netečie to, ale kúpil som si enduro, jasné v záchvate poctivosti som po štúdiu manuálu roku 2018 kúpil olej čo tam patrí guferá, a čo? selé československo mi bude fuj hovoriť, vysral som sa na to, tam to stojí v plecháči. Dokonca tu asi 5 km od nás býval kolega čo to robí , motorku mám na číslach a som lenivý ju tam odviezť, nech mi to urobí on.

PS: tú frázu, selé slovensko ti bude fuj hovoriť, to som videl v nejakej reality šou, vravel to nejaký iránec, účastník tej reality šou. Teraz mi to tu aj vykrikuje manželka, lebo pri montáži kuchynskej linky som napojil do batérie opačne vodu, napravo je teplá, do ľava studená. Sedem rokov to tak máme, opačne. Selé slovensko mi bude fuj hovoriť.
A teraz ma napadlo, v rámci konania dobrých skutkov, nalepím tú žltú maskovaciu pásku pod sedlo, tam to napíšem a keď chcípnem tak si to nový majiteľ prečíta a vymení.
PS: teda, keď nebude taký lenivec ako som ja.
PS: brzdovku som vymenil, akurát v endure som sa vysral na zadnú brzdu.

Naposledy editováno 20.11.2024 09:00:02

(reakce na) Gufera vidle

20.11.2024 v 09:43 | Nahoru | #16
krokoš> Miluju tyhle pribehy k ranni kave .

3 reakcí na tento příspěvek Gufera vidle

20.11.2024 v 11:28 | Nahoru | #17
MAJK_TORTELINA : Tak tim ze na te masine jezdis porad, tak to zhorsovani prichazi postupne, tak je pak celkem pravdepodobne, ze si toho vlastne clovek uplne nevsimne. Dokud to jeste tak nejak funguje.

U te tvoji vidle bych snad i doporucil poradny pruplach a šavle prelestit jemnym smirglem 2500-3000zr. Jak jsou popraskene ty stiraci prachovky, tak se rado tam dostane neco tvrdeho a krasne to vydira šavle. Takze tambudes mit urcite i jemne skrabance.

krokoš: hmmm...tady asi neni co dodat. Snad jen to, ze po tobe koupit masinu by byla asi "vyhra"

(reakce na) Gufera vidle

20.11.2024 v 13:08 | Nahoru | #18
Super-Ňuf> no, na moju obhajobu, ina nemá ani 30 000 km, a enduro nemá ani 7000 km. Olej v motore mením pravidelne u Suzuki po dvoch rokoch cca 4000 km, a endura po 10 MTH, stále s výmenou filtra. Do tých vidlíc sa mi nechce, ale som predsa písal: celé československo mi bude fuj hovoriť. A čo je hlavné, nikomu nič nepredávam.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gufera vidle

20.11.2024 v 15:24 | Nahoru | #19
Super-Ňuf> Šavle jsou v pořádku. Na to jsem překvapivě uchyl a často čistil.

Ještě dodám, že stroj má za těch 15 let pouhých40tis km

Naposledy editováno 20.11.2024 15:26:14

(reakce na) Gufera vidle

20.11.2024 v 18:41 | Nahoru | #20
MAJK_TORTELINA> neboj, tebe nebude selé česko fuj hovorit, to len mne. Síce, neviem čo vyleštíš brúsnym papierom o zrnitosti 3000 , ako písal Super Ňuf, s takým si asi len Riddick leštil buľvy, aby videl v tme. Ja, keď som nervózny tak leštím bambus, teda zvody na ine. Tiež vidlice, ten hliník klzákov je matný, vie to zaoxidovať. Vidlice, teda tie klzné časti tiež na oboch motorkách udržiavam v čistote, lebo stačí nejaká hnusná prischnutí mušia mŕtvola čo prejde cez gufero a...potom to tečie, potom už nepomôžu žiadne výhovorky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gufera vidle

21.11.2024 v 19:41 | Nahoru | #21
Krokoš>A takhle si se staral o GŠ 23 V Bochoři?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gufera vidle

21.11.2024 v 21:13 | Nahoru | #22
Aaron> no, čau, teda, musím sa priznať, selé československo aj varšavská zmluva a aj NATO mi bude fuj hovoriť, ale s hanbou musím napísať, že počas mojej prezenčnej služby som ani jeden kanón kompletne a dokonca ani čiastočne nerozobral. Počas moje služby sa nič zvláštneho nestalo. Dva kusy sme s náčelníkom pri lietaní demontovali lebo sa zasekli. Náčelník skupiny zbroj sa vyjadril: radšej do toho nebudeme babrať, lebo zneschopníme celú letku. Raz som bol s kamošom zbrojárom z II. letky na pive a pozerám mu na ruky a hovorím : počúvaj a kde máš nechty? Všetky nechty mu opadali. A z čoho? No, z toho poctivého čistenia kanónov, na to bolo také špeci vozíky s uzatváracími vaničkami a v tých vaničkách bol petrák-palivo do MIG-ov. V tom sa čistili tie dielce z kanónov v zime, v lete a z toho opadali poctivým čističom nechty. Tie kanóny to nebola žiadna sranda, bola tam plná riť súčiastok samé počovinky malinkaté a boli rovnaké aj do pravej aj do ľavej hlavne. Tie pičovinky si nesmel zameniť, lebo potom ten bordel nefungoval a pri následnej rozborke na to prišli a prišli aj na to ktorý debil to skladal. Na všetko boli presné záznamy aj s tvojim podpisom. Tie pičovinky mali na sebe aj malinkaté nápisy v azbuke, pravý a ľavý. Mne sa akurát podarilo ohnúť lauf na raketomete UB-16, ale je je zas ďalšia krokošova smiešna príhoda. Tá začala vypaľovaním bradavíc v Olomouci. Síce, to je skôr súbor smiešnych príhod ba dokonca až poviedka. Keď na to takto pomyslím, tak ani sám neverím čo za pičoviny som pozažíval, to s kofolou nezažiješ .

PS: jéj, teraz čítam, že si z Hradca, aj tam som bol, aj tam som robil hanbu našej ČSĽA. Teda, ja osobne nie, len som sa stále primotal do nejakej pičoviny srandovnej. Keď som bol v Hradci, ešte počas štúdia na vyške, tak tam boli ešte staré MIG-15. Tie milovali starý piloti, lebo už nemohli lietať na MIG-21 kvôli veku , lebo nadzvuková rýchlosť a 15 bola klasifikovaná ako bojová , a nelietala nadzvuk, na tom mohli lietať a brať bojové príplatky. To mi vysvetlil pilot , starý pán, podplukovník , spolu sme kecali a dal mi bojový úkol, jasné, že to bola pičovina na entú, zohnať plno pucvol, špinavých a dve vedrá petráku, jasné, že som to vykonal a potom sme šli vydymiť osy. Tie kurvy hnusné mali po letisku diery, tak sme tam napchali tie pucvoly , naliali ten petrák a potom sme to zapálili. Akurát chybička se vloudila, tie diery boli fakt všade pod zemou to chytlo nejaký prievan a dym znemožnil lietanie , museli zastaviť lietanie. Starý pán mi hovoril: nie že sa k niečomu priznáš! Lebo nás dojebú jak hadov. Ešte šťastie, že dačo nejeblo, nejaký sklad paliva, alebo streliva. Ale o tej príhode som už asi tu niekde písal.

Naposledy editováno 21.11.2024 21:32:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gufera vidle

22.11.2024 v 09:25 | Nahoru | #23
krokoš>Dík za zelené vzpomínky z minulého století . (Jak si,prosím,dokázal zkurvit UB-16 ?)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gufera vidle

22.11.2024 v 11:55 | Nahoru | #24
Aaron> a keď sa môžem spýtať, ty si robil čo? Pilot, technik, práporák, čo si bol zač? Ja som bol technik výzbroje.Špagát. 83-84.

PS: asi sme už o tom písali, lebo vieš o Bochoři, ale už som zabudol. Teraz tam v tých končinách vyrábajú motory do paragliderov. Videl som na google maps. Do riti, pozeral som na tú bránu, stál som pri nej na mojej Jawe 350 634 pred 40-timi rokmi. Sranda.

Naposledy editováno 22.11.2024 12:02:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gufera vidle

22.11.2024 v 13:18 | Nahoru | #25
krokoš> Hangár TOP výzbroj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gufera vidle

22.11.2024 v 13:22 | Nahoru | #26
KROKOŠ>plus záchrané prostředky,velel nám pplk.Duraj,končil jsem jako starší technik.

(reakce na) Gufera vidle

22.11.2024 v 17:50 | Nahoru | #27
Aaron> to, záchranné prostriedky, ako to bezpečne znie, pritom aké to je nebezpečné. To u vás, v TOP-ke sa odpálili dnu v hangári dvaja jeden sedel v sedačke odpálil to, nič sa nedialo, lebo tam boli zaisťovadlá a druhý debil sa nahýňal k nemu a tie zaisťovadlá vytiahol.

No, k tomu úbečku, pre neznalých čitateľov, úbečko to je raketový blok UB-16 na 16 rakiet S5K , alebo S5M, stretávam sa s tým teraz v hre war thunder, existujú aj na 32 rakiet , tie sú na sučkách. Asi je to aj doteraz vo výzbroji.

To s tými bradavicami som, sa sekol, to bola neskoršia storka. To ubečko malo základ, v mojej zimnej príhode. V zime tma kosa hnus, tak som nafasoval službu dozorný stojánky útvaru. Celé letisko patrilo pod moju právomoc, teda okrem veže a pristávacej dráhy. No, funkcia ja sviňa, nejváčšia sranda je , že to letisko je obrovské a moji podriadený sedeli v rozptyloch I a II. letky a dodnes neviem kde to bolo. No, bol som za to zodpovedná osoba. Videl som tých ľudí na rozdelení smeny. Nikdy viac, a ani mi teda vôbec nechýbali. Bol som zodpovedný aj za všetky lietadlá na letisku, dokanca ja za stav techniky v prístreškoch, prídavné nádrže a všelijaké blbovinky. Dokonca aj za blomby a ich neporušenosť. MIG-i prvej a druhej letky boli pod zemou v bunkroch , jedine naša tretia letka bola na stojánke pod plachtami. Letisko sa odovzdávalo strážam, stráže boli z práporu, šoféri , kuchári a obslužný personál. Na letisko, keď ho mali stráže sa neliezlo, lebo tí magori strieľali po všetkom, aj po sebe. Stalo sa , že si v hmle pomýlil tie blbé bunkre a vliezol do rajónu druhého strážneho a bola s toho prestrelka. Letisko som preberal na základe telefonického rozkazu od pilota z veže a po telefonickej dohode s veliteľom stráže. Tak všetko prebehlo, ako malo ideme s veliteľom stráže na letisko a chudák mi smutne hovorí: a my sme skončili, všetci, idem do basy do Sabinova aspoň na dva roky. No, uvidíš sám. Prídeme na stojánku a tam hlúčik nešťastníkov , stáli pri MIGU . Nejaký magor chcel ukradnúť náboje , tak ho nenapadlo nič múdrejšie, len otvoriť dole schránku na pravej strane pri kanóne. Náboje boli uložené hore nad krídlom na ľavej strane a šli ponad nádrž dole ku kanónu. Keď debil otvoril schránku tak celý palebný priemer sa vysypal na zem a teda musel sa dosrať od strachu, lebo to musel byť riadny hukot. No, hovorím, máte šťastie, lebo ja som zbrojár. Skočil som pre kľúče, mal som na to nárok, mal som aj svoje plombovátko s číslom. Tak to lietadlo som odborne prezbrojil dal som tam nový palebný priemer, zablomboval ho a bolo po ptákach. Vojaci samozrejme makali a ostatný strážili aby tam nikto neliezol Ešte som to neprebral. Tak som potom bol pre všetkých práporákov najväčší hrdina. Čo som, potreboval všetci mi šli po ruke. No a raz sme prezbrojovali celý pluk počas lietania a tie UB bloky sa dávali dole z lietadiel a vozili do prístreškov. Hnusná pakáreň to bola letisko je veľké no ja samozrejme som mal známych všetkých šoférov ťahačov tak som urobil vláčik ( ostatní zbrojári to ťahali ručne) z tých vozíkov a v zátačke popadali na zem. Jeden tak blbo, že sa zahla rúra čo z toho vyletí raketa. Poobede, a večer som špekuloval, čo s tým. Rúru som opravil rúčkou z lopaty a potom som to prebehol takým medeným kalibrom , prebehol , mlátil som do toho s kladivom , ale nejak som to napravil a zhodou okolností letela jedna mašina na generálku do ZSSR , tak som tie UB bloky prehodil čísla prepísal, na blokoch sú čísla lietadiel a ten s krivou rúrou odletel do sojuzu.

Naposledy editováno 22.11.2024 18:40:55

1 reakcí na tento příspěvek Gufera vidle

24.11.2024 v 18:48 | Nahoru | #28
krokoš , nepis sem tie svoje prisprostaté "pribehy",
toto je tema o guferach!!!
nie o tom co si stváral v minulom storoci na vojne...kde je admin ???
pre boha, ako suvisi ze si vypaloval osy s guferami ?
ked bude niekto v buducnosti hladat info o guferach, tvoje bláboly mu iste pomozu !

(reakce na) Gufera vidle

24.11.2024 v 19:28 | Nahoru | #29
Strider> dobre, dobre, veď sa nezblázni, o guferách sme si už toho popísali dosť, ty si tiež neprispel, akurát si ma zdrbal. Tak sa ospravedlňujem za zasieranie témy, veď problém z guferami sme už poriešili.

Gufera vidle

25.11.2024 v 09:24 | Nahoru | #30
Ty vole, dneska dva pribehy! Super! Jdu si uvarit kafe, venku sviti slunicko, do prvni schuze mam hodinu cas - poctu si .
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vtipné názvy vesniček [1, 2, 3, 4] Ducati Multistrada 1100 MAJK_TORTELINA 95 2.9.2024 v 20:39 svava
benzín E10 [1 ... 14, 15] Ducati Multistrada 1100 MAJK_TORTELINA 433 2.4.2024 v 18:06 Mr.Dreamer
Kolik za sezónu [1, 2, 3, 4] Ducati Multistrada 1100 MAJK_TORTELINA 97 13.10.2023 v 03:39 mildanek72
Destičky, zvuk při vetší zátěži Ducati Multistrada 1100 MAJK_TORTELINA 15 7.9.2023 v 09:22 assassin
Cesty okolo Prahy Ducati Multistrada 1100 MAJK_TORTELINA 18 3.9.2022 v 07:07 vojtechposmourny

TOPlist