Téma: Laděný laufy- homologace, tak už to rozseknem
Pořád se tady bavíme jakou značku na jakou mašinu ale vždycky když se zeptám na homoogaci, a jestli to s tou vložkou ma stejnej zvuk jako origo laufy, tak mi nikdo neodpoví... jak to teda je? znáte někdo značku, která dělá homologovany laufy, za přijatelnou cenu? mam BMW F 650 GS, a chci i cestpvat tak je pro me homologace dulezita, nemusi mit bez vlozky zvuk jak stihacka ale aby to prijemne dunelo. s vlozkou klidne prez hranice.
Diky uz to nekdo rozseknete!
Diky uz to nekdo rozseknete!
s vlozkou to ma samo jinej zvuk...
to jestli ma vyfuk homologaci poznas, bude u nej papir jestli jo nebo ne...
na BMW dela vyfuky primo pro BMW akrapovic a laser ...
homologaci budou mit prevazne "znackove" vyfuky... za nejakou tu kacku navic...
to jestli ma vyfuk homologaci poznas, bude u nej papir jestli jo nebo ne...
na BMW dela vyfuky primo pro BMW akrapovic a laser ...
homologaci budou mit prevazne "znackove" vyfuky... za nejakou tu kacku navic...
Já mám ten samej problém a motorku s vyjímatelnou vložkou sem měl taky. Zvuk to má logicky jinej proto je homologovaná oproti hřmotu bez vložky. Když budeš kupovat tak určitě nekupuj nic z ameriky tam určitě moc na homologaci nedbají a bral bych přímo něco z Evropy. Viper,Leo Vince apod. Co se týče ceny je podle mě viper určitě nejlevnější navíc teď myslím mají ještě 5% slevu
počekj takže ještě existuje ladk kterej nema vložku vyndavaci a ma stejne homologaci? tak to asi bude rozdil jen v par decibelech ne? to je asi lepsi mit vyndavaci vložku. a kdyz je tahle vložkoa uvnitř potom to ma zvuk jako origo vyfuky?
zvuk s vlozkou to bude mit podobnej ale to neres protoze tu nandas stejne jen kdyz pojedes svajc a podobnej bordel.co se homologace tejka muzes vychazet +- z toho ze klasicka otevrena bude o pulku levnejsi nez homole.pokud se teda nebavime o akrapoj..
tjn me de o to ze kdyz si budu chtit pojezdi bez hluku, prece jen kdyz jedes dal tak by me to mohlo srat, tak jestli to ma hlas jako origo, tos rek ze jo, pak vybrat nakou homologaci, ale problem je ze na bawu sou dva vyfuky, rovna se dvojnasobna cena... a s jednim to proste nejni ono ze... to je pech

no ja mam creptusy ktery nejsou urvany ale slyset sou a ne uplnemalo.vlozku sem do nich nedal a to semna tom uz nejakej kilak v kuse ujel:D a asi ji tam ani nedam.chce to vybrat neco co nebude urvany to je jediny. jak rikas je pruser s tim gesem ze to ma dva laufy no.
Bud" chceš "bordel" a "výkon",nebo tam nech origo!!A "láďák" je nalazen na prúchod svody a koncovkou,jakmile dáš "ucpávky" tak si rozházíš průběh!A nebo montuješ jen koncovku,a to není "laďák", ale otevřený výfuk,a bez "nalezení" to může omezit a zhoršit motorický průběh!
seru na vykon ten mi staci jde mi jen o zvuk! a proste chci aby sem s tim smel pres hranice. nevim jestli se neco takovyho dela ale proc ladit na cestaku vykon to je nesmysl. ale slyset bejt musi.
I na to geso jde dat jeden lauf ale jde oto zjistit kde prodavaj naky s homologaci za slusnej peniz nebo hold dat si tam treba ten creptus a pri jizde do zahranici a dlouhych strekach ho menit za origo.
Naar: kdyz si tam daval tu koncovku, ladil si i motor nebo staci puvodni nastaveni a lze menit laufy behem sezony za roigo a zas nazpatek? diky
I na to geso jde dat jeden lauf ale jde oto zjistit kde prodavaj naky s homologaci za slusnej peniz nebo hold dat si tam treba ten creptus a pri jizde do zahranici a dlouhych strekach ho menit za origo.
Naar: kdyz si tam daval tu koncovku, ladil si i motor nebo staci puvodni nastaveni a lze menit laufy behem sezony za roigo a zas nazpatek? diky
no ja nacpal jen koncovky a v pohode takze zmenit zpatky na origo je u me otazka dvou sroubu tzn 20 minut prace i s odnesenim ladaku.nevim jak to ma gso chyceny ale predpokladam ze bys nemel mit problem.a dokud tam nebudes ladit nic jinyho nez ty laufy tak je muzes vklidu vymenit .
pokud uz bys to odladil coz se muze stat ze to bude potrebovat tak uz bych tam zpatky origo necpal.
pokud uz bys to odladil coz se muze stat ze to bude potrebovat tak uz bych tam zpatky origo necpal.
Já používám už poněkolikáté výfuky ARROW. A mohu jen doporučit. Zvuk i s namontovanou vložkou je podstatně lepší, než u originálu. Po demontáži vložky zvuk samozřejmě zesílí, ale není to níc, co by bouralo domy v okolí, nebo to spolujezdci trhalo hlavu. Výfuky jsou samozřejmě homologované a k příslušnému typu motorky dostanete k výfuku technický průkaz o homologaci.Výfuky jsou pečlivě vypočítány a tak přispívají k lepšímů výkonu motoru. Jednak dostanete s výfuky vytištěný graf z brzdy, ale mám to vyzkoušeno z brzdy osobně.
Samozřejmě, že je dobré podpořit výfuky otevřenými filtry. No a v cizině jsem s nimi neměl nikdy žádný problém.
Samozřejmě, že je dobré podpořit výfuky otevřenými filtry. No a v cizině jsem s nimi neměl nikdy žádný problém.
přihřeju si polívčičku:
předchozí majitel mýho Raptora byl asi kutil a na koncovkách jsou 2 dirky na zadním plechu...viz foto-červený kolečka
(tam teda ty díry nejsou, protože to je jinej Raptor)
pochopitelně to je trochu hlučnější
. českýmu policajtovi by to asi bylo jedno. co by na to řekl nějakej horlivej německej nebo rakouskej?
[img]
předchozí majitel mýho Raptora byl asi kutil a na koncovkách jsou 2 dirky na zadním plechu...viz foto-červený kolečka

pochopitelně to je trochu hlučnější

[img]
TombaRider>seru na vykon ten mi staci jde mi jen o zvuk! a proste chci aby sem s tim smel pres hranice. nevim jestli se neco takovyho dela ale proc ladit na cestaku vykon to je nesmysl. ale slyset bejt musi.
nemyslím si že to je nesmysl, změní se ti jak průběh výkonu tak taky točivého momentu, podle mě je nesmysl tam jen tak šlehnout nějakej lauf aby to řvalo, aniž bych věděl jak to ovlivní chování motoru, nehledě na to že se ti pak muže (neřikám že musí) třeba víc ohřívat apd. když se to neseřídí
jo kdyz tam neni tak te muzou sejmout. platna je jen a hom. vlozkou kdy dosahuje povolenych decibelu no. ale tyhle vecicky sou tak drahy ze to asi docasne odlozim, soucany vyfuky jsou na GS krasny, a zkrz zvuk davat 15 - 20 TISIC to zatim nehrozi. mam novy auto tak musim jeste neco dat do nej...
jo to asi nee, no
ale vysledek by asi stal za to... no ja se koukal na to moje báwí se delja ladaky sebring cca 16000, plus KN filtr a kontrola at to stimuje.. no me by 20 asi stacilo. ale to si radsi za 20 koupim dovolenou a motorka bude jezdit tak jako tak


My udělali na 1150 GS laďák za víkend doma na koleni.
Koupili jsme svody od klučiny kousek od Hradce, lambda tam zašroubovat jde - tak na co se tahat s 12kg kaťáku, KN filtr a výfuk pěkně rozkuchat.
Hodiny jsme vrtali do trubky asi tisíc třiapůlek direk, vyřízli jsme vracecí oblouk, navařili dvě přepážky, ucpali to drátěnkou, posvařovali... Samozřejmě do větších akcí se nemůžeš pouštět, když nemáš chromovej rukáv navrch,aby tvá "umělecká" práce nebyla vidět. Takže design originál BMW a zvuk bezkonkurenční! Chce to jen mrknout, jak to vypadá uvnitř originál laďáku, abys věděl, co a jak.
Jinak samozřejmě Akrapovič...
Koupili jsme svody od klučiny kousek od Hradce, lambda tam zašroubovat jde - tak na co se tahat s 12kg kaťáku, KN filtr a výfuk pěkně rozkuchat.
Hodiny jsme vrtali do trubky asi tisíc třiapůlek direk, vyřízli jsme vracecí oblouk, navařili dvě přepážky, ucpali to drátěnkou, posvařovali... Samozřejmě do větších akcí se nemůžeš pouštět, když nemáš chromovej rukáv navrch,aby tvá "umělecká" práce nebyla vidět. Takže design originál BMW a zvuk bezkonkurenční! Chce to jen mrknout, jak to vypadá uvnitř originál laďáku, abys věděl, co a jak.
Jinak samozřejmě Akrapovič...
TombaRider> Já myslím, že čtyřtakt si to schroupne... Ne, vážně, je to trochu ladění. Výkon šel nahoru, spotřeba zůstala, topí stejně, do otáček jde líp...
Co se týče ciziny, prolustroval nás týden před Schengenem na hranicích skopčák - přes půl hodiny klikal do compu, papíry chtěl od všeho, ale výfuku si absolutně nevšiml. (No když už si nevšim, že nemáme kaťák...)
Myslím, že když zvenku vypadá sériově, tak nikdo prudit nebude. Jasně že to před "orgánama" nebudeš túrovat...
Co se týče ciziny, prolustroval nás týden před Schengenem na hranicích skopčák - přes půl hodiny klikal do compu, papíry chtěl od všeho, ale výfuku si absolutně nevšiml. (No když už si nevšim, že nemáme kaťák...)
Myslím, že když zvenku vypadá sériově, tak nikdo prudit nebude. Jasně že to před "orgánama" nebudeš túrovat...
TombaRider> Na R1200S jsem kupoval koncovku od Zardu ... je homologovaná a nemá vyjímatelnou vložku, takže má zvuk pořád stejně super a při cestování přes Rakousko, Švýcarsko a Francii s tím žádný policajt problém neměl.
Navíc je při měření hluku 5% tolerance ... to snad normálným laďákem ani nejde překonat.
petronelle> Chtěl bych se zeptat, jestli samotné odvrtání katalizátoru mělo nějaký vliv na průběh výkonu a zvuk? Po nasazení koncovky se mi nádherně zklidnil běh motoru, ale zůstal propad krouťáku ve středním pásmu (mají ho všechny R12S).
Snad to mají řešit svody bez KAT, ale 15 tisíc není vůbec málo
Navíc je při měření hluku 5% tolerance ... to snad normálným laďákem ani nejde překonat.
petronelle> Chtěl bych se zeptat, jestli samotné odvrtání katalizátoru mělo nějaký vliv na průběh výkonu a zvuk? Po nasazení koncovky se mi nádherně zklidnil běh motoru, ale zůstal propad krouťáku ve středním pásmu (mají ho všechny R12S).
Snad to mají řešit svody bez KAT, ale 15 tisíc není vůbec málo

TombaRider> Tak jsem se koukal a bohužel Zard dělá výfuky jenom na 1200 a 800 
Každopádně bych si na motorku nestrčil nějaký univerzální laďák, který není určený přímo na konkrétní model motorky. Viděl jsem, jaké změny to udělalo s mým motorem (u mě pozitivní).
pRst si kupoval jeden takový univerzál ... předtím měla jeho trumpeta krásný hluboký tón (i když tichý). Se Scorpion laufem to bez DB killeru nesmyslně řve a s ním to zní jako tuctová 600 čtyřvál :-/

Každopádně bych si na motorku nestrčil nějaký univerzální laďák, který není určený přímo na konkrétní model motorky. Viděl jsem, jaké změny to udělalo s mým motorem (u mě pozitivní).
pRst si kupoval jeden takový univerzál ... předtím měla jeho trumpeta krásný hluboký tón (i když tichý). Se Scorpion laufem to bez DB killeru nesmyslně řve a s ním to zní jako tuctová 600 čtyřvál :-/
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.