bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 190/50-17 místo 180/55-17
 
17.4.2008 v 15:12
Co vy na to ? Zkoušeli ste to někdo, je to technicky možný, nebo se na ten ráfek prostě dát nedá ? Co potom jízdní vlastnosti ? Místo v kyvce by mělo bejt, je to ZZR1100D

190/50-17 místo 180/55-17

17.4.2008 v 15:17 | Nahoru | #1
neměl by to být problém
akorát jsem měl problém se širší gumou na STK

190/50-17 místo 180/55-17

17.4.2008 v 15:22 | Nahoru | #2
Já to zkoušel na Hornetu a jde to!! Mělo by to jít snad všude. Ale lepší je jezdit na pneu který doporučujou výrobci!

190/50-17 místo 180/55-17

17.4.2008 v 15:26 | Nahoru | #3
To určitě jo, ale dojel sem do Plzně do školy s tím, že "to eště tam a zpět vydrží", kouknu na zadek a ejhle, plátýnko, takže na tom zpátky nejedu a mám možnost sehnat za slušnej peníz slušnou 190, takže proto. Musím to pořešit do konce dlašího týdne.

190/50-17 místo 180/55-17

17.4.2008 v 15:30 | Nahoru | #4
fpoho

190/50-17 místo 180/55-17

17.4.2008 v 15:33 | Nahoru | #5
klidně to tam dej!!! a pod plátýnkem je ještě trošku gumy a pak dráty))

190/50-17 místo 180/55-17

17.4.2008 v 17:20 | Nahoru | #6
no problema, taky jezdím 190 misto 180 a zdá se mě to lepší

190/50-17 místo 180/55-17

17.4.2008 v 19:26 | Nahoru | #7
tak lepší to není určitě, ale dá se tam dát, lepší by byla ale 190/55 ta se tak nezavře... jinak 190 patří na 6tipalec ráfek!

190/50-17 místo 180/55-17

17.4.2008 v 19:45 | Nahoru | #8
No co já si tak matně pamatuju z GPZ550, svýho prvního 4taktu, tak pod gumou je plátýnku, pak zase guma, zase plátýnko, zase guma a pak už sem jí vyměnil Ale je to prsárna a že by mi musela buchnout někde na dálnici to ne no... tak díky z rady kucí a když eště do zejtřka neseženu 180, vemu těch 190/50-17

190/50-17 místo 180/55-17

17.4.2008 v 20:14 | Nahoru | #9
190 je na 6ti palcovej ráfek, na 5,5 budeš mít zdeformovanej tvar a vlastnosti motorky úplně na hovínko

190/50-17 místo 180/55-17

17.4.2008 v 20:56 | Nahoru | #10
prd nic to nedela na okruhu taky v pohodě

190/50-17 místo 180/55-17

17.4.2008 v 21:49 | Nahoru | #11
na ZXR750 je to lepsi objednaval jsem 180ku, prisla mi 190, tak jsem mel strach, ale presto jsem ji tam dal a priste koupim zase 190 hlavne se mi zda, ze se da masina rychleji preklapet ze strany na stranu

190/50-17 místo 180/55-17

17.4.2008 v 22:18 | Nahoru | #12
Měl sem GPX 750 R, už ani nevím, co tam bylo za šířku, možná 140 každopádně scháněl sem eště jednu na díly a maník, co mi jí prodával, říkal, že tam měl o 10 širší a přišlo mu to lepší. Osobně sem nezkoušel, ale sem každopádně zastáncem používání předepsanejch rozměrů. Nicméně povedlo se mi sehnat tu 180/55-17 za přijatelnej peníz, takže je po problému, díky moc všem za názory pro příště a ať vám to jezdí ! ... Ještě možná k tomu překlápění, zatáčení a tak... jak vám to de ? Taky na jednu stranu líp, než na druhou, nebo sem měl dosud u všech motorek bouchnutej rám a u všech stejně, že mi to de doleva líp ?

190/50-17 místo 180/55-17

18.4.2008 v 09:56 | Nahoru | #13
MrCaesar> Vždy se člověku líp zatáčí na jednu stranu!!! Nevím proč ale je to tak.

190/50-17 místo 180/55-17

18.4.2008 v 10:02 | Nahoru | #14

MrCaesar>Měl sem GPX 750 R, už ani nevím, co tam bylo za šířku, možná 140 každopádně scháněl sem eště jednu na díly a maník, co mi jí prodával, říkal, že tam měl o 10 širší a přišlo mu to lepší. Osobně sem nezkoušel, ale sem každopádně zastáncem používání předepsanejch rozměrů. Nicméně povedlo se mi sehnat tu 180/55-17 za přijatelnej peníz, takže je po problému, díky moc všem za názory pro příště a ať vám to jezdí ! ... Ještě možná k tomu překlápění, zatáčení a tak... jak vám to de ? Taky na jednu stranu líp, než na druhou, nebo sem měl dosud u všech motorek bouchnutej rám a u všech stejně, že mi to de doleva líp ?


Taky mi to jde doleva lip klopit

Naposledy editováno 18.04.2008 10:02:40

190/50-17 místo 180/55-17

18.4.2008 v 14:17 | Nahoru | #15
Jo je to boj...ale možná to bude zatáčkama...levotočivý se jezděj po vnějším obvodu a je tam líp vidět... nevím jak vy, ale já když jedu doprava, najíždím do tý zatáčky dycky pomalejš, nakonec skončím u vnitřní krajnice a je po zatáčení ...Ale díky za uklidnění, že nejsem jedinej

190/50-17 místo 180/55-17

18.4.2008 v 20:32 | Nahoru | #16
šírší guma
+ větší přilnavost díky větší styčné ploše
- aby si stejně zatočil musíš to víc naklopit
- Díky většímu klopnému momentu je třeba se s motorkou v zatáčce víc prát

190/50-17 místo 180/55-17

19.4.2008 v 08:41 | Nahoru | #17
jestli to nemas v technicaku jako povoleny rozmer pneu, tak se na to vykasli. kdyz budes mit bouracku(je fuk, budes-li vinik, nebo poskozeny) tak v pripade, ze to pojistovak zjisti, jsi v haji zelenym... dvakrat crash, prvni, co kontroloval byl rozmer a hloubka dezenu. kdyz jsem se ho na to ptal, odpoved byla, ze jsetlize zjisti, ze tam mam gumy, co tam nepatri, mam smulu. (nemel bych v tu chvili na silnici co delat, jelikoz masina neodpovida technickym predpisum...) je to ale jen o tom, jestli si toho ten likvidator vsimne.

190/50-17 místo 180/55-17

19.4.2008 v 12:16 | Nahoru | #18
No sehna sem 180, tak je to v suchu ... Teda není. To mokro co je venku ej fakt hnus. Půlka dudna...jasně :-I :-/

190/50-17 místo 180/55-17

19.4.2008 v 12:51 | Nahoru | #19

madbiker>190 je na 6ti palcovej ráfek, na 5,5 budeš mít zdeformovanej tvar a vlastnosti motorky úplně na hovínko

přesně tak neni to ono ale jde to ,ale guma bude mnohem dřiv v řiti
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist