A skodovku mi jednou prival na silnici v kopci poodnesl zpatky z kopce dolu, jeste ze za mnou v tu chvili nic nejelo

Suzuveverka>Nevim co to udela s motorkou, ale simsonem takova kaluz nebo vetsi vrstva vody na silnici zamava, kola neustrelej, ale zacne to plavat, asi podobne jak na prazdnejch gumach.
A skodovku mi jednou prival na silnici v kopci poodnesl zpatky z kopce dolu, jeste ze za mnou v tu chvili nic nejelo
hmm vidis to me ani moc nenapadlo ze kdyz to zchyta predni kolo ze se to da ustat a muze to vypadat jako ze se jede na pichle gume,ja bych spis cekal ze to spis okamzite uleti na jednu nebo druhou stranu a lezis...anebo ze se to do te louze zabori tak ze zustanes na miste stat uplne rovne lol lol

Jinak sem vlastne i na CB450 jela ve slejvaku, kdy se na silnici tvoril potok, roviny i zatacky sem jela bez naklonu a jen obcas to mirne zaplavalo, ale jela sem dost pomalu, pac ty plechovkari kolem byli stejne slepi jak ja, sterace to nebraly.
Brůča>Nejsem žádný střelec, spíše mototurista. Jezdím většinou plně naložen, dá se říci, že až skoro přetížen. Stalo se mě při velkém dešti, že jsem asi ve 100km/h vjel do hluboké louže na dálnici někde v Rakousku. I přesto, že ta louže se začíná prohlubovat pomalu, je to hnus pocit a nestačíš vůbec nic. Jen jsem stiknul mašinu nohama a uvolnil řidítka, s tím, že až se to chytne, budu asi muset s nima korigovat. Nějak jsem to ustál. Motka ani moc nezpomalila, byl jsem těžkej, ale cítíš, že plave. Naštěstí plave rovně. Gumy,gumy,gumy - každý by si měl uvědomit, že je to nejdůležitější věc na motorce. Výkon je ti k ho...u, když ho nepřeneseš na asfalt, pancéřky a racing. desky asi jakbysmet. Tak si to hezky vytuňte a gumu si kupte třeba mírně ojetou, ale levnou. Já sám jsem vyměnil gumu po najetí asi 1500km. Nepoznal jsi to na ní, ale klouzala jak mrcha - asi přestárlá směs. Zamyslete se nad tím, přoč ji někdo z motorky sundal a nedojezdil do konce, když je tak super, jak tvrdí pneuservisní obchodník.
hmm zajimave takze jak nad tim premyslim neni se asi treba bat do e chvile nez je na silnici tolik vody ze se zacnou delat louze a i tak kdyz nebude hluboka treba vic nez par centaku,tak se nic nedeje...jo s teme gumama souhlasim ale vis co je zvlastni ja treba i na tom mokru lital na zavodni gume bez vzorku a stejne to nevadilo,ale ted mluvim jen o zadni,predek by mel asi byt co nejlepsi na tu vodu...
Něco jinýho je rovná guma na autech - a čím širší, tím má větší problém zbavit se vody. Já v roce 1996 na jižní spojce chytil průtrž mračen a ve stotřiceti v zatáčce najednou jak když mě někdo zezadu roztočí - není šance to podchytit a jak jednou prohlásil Michael Schumi: od tý chvíle jste jenom pasažérem. Roztočenýho mě to vyneslo dovnitř (!) zatáčky na šikmou travnatou stráň cca 15m do kopce vysoko! Jsem pak čuměl z auta dolů na tu Jižní spojku a nemohl to pochopit - nojo, na tehdy Astře GSi gumy široký 225ky a moc vysoká rychlost, jasně moje chyba.
Kdy jindy než v lijáku taky v pohodě předjedete se svojí plechovkou Lambo nebo Porsche?
oxygen>Jasně, že na morce ho chytíš taky, ale v "normálních" rychlostech ne - musíš to buď hoodně tavit anebo bejt velká vrstva tý vody nebo hlubší louže
vidis uplne mi to ted vnuklo myslenku ze vsichni jen testujou jak co jede rychle a jak po zadnim a aby se nejaky "odborny"moto casopis vedoval treba testum brzdeni,pripande treba jizde na vode a tak to uz nikoho nezajima.By me treba zajimalo pri jak velkem mnozstvi vody prestava mit zadni kolo vubec schopnost zabirat tak aby se dalo jet relativne rychle a jeste treba smerem kam chci...o tom mozna budou vedet neco motokrosari ne?ikdyz ja jsem tady za sportaky


protože v blátě vodě bahně vždycky platí: plnej, nic než plnej... ale v zatáčkách je to pak fakt děsná prdel lol
a když se ti potom zalepí oba drapáky a z tebe i z morky je panáček Michelin Bibendum -



Sausage>já jezdím v dešti jak posranej, takže nevím lol
to ja normalne taky,ale vis co kdyz se ti utrhnou kola na aute tak jsi v haji a je to hned,tak me jen bylo divny ze treba zrychluju od 160 pri desti na 240 a pak uz uplne suprove citim ze se ta guma protaci a no a hned vis ze jdes nekde kde je vic vody nez ja na motorky zdravo a musis zpomalit...ale nikdy mi to neprislo vlastne nebezpecny uberes a je to v pohode jedu taky klidne krokem nejsem preci zadnej blazen lol
Naposledy editováno 21.04.2008 14:08:33
remcálkové - polibte mi řiť, vím dobře, že na slicku na vodě nemám co dělat, ale to mně bylo v tu chvíli docela tužka:)))
RUTAN>já mám za sebou tyhle zkušenosti dvě. Obě na vodě se slickem obutým vzadu. Jednou na dálnici D1 ve 160km/h když jsem jel rovně - to jenom vyletěly otáčky a motorka zpomalila. Druhý před 14ti dny při nájezdu na dálnici do LBC, kde ležela v kolejích voda, já na to najel šikmo, zagazoval a ustřelilo mi zadní kolo tak, že jsem to dobře 20m rovnal. Na posrání...
remcálkové - polibte mi řiť, vím dobře, že na slicku na vodě nemám co dělat, ale to mně bylo v tu chvíli docela tužka:)))
jo tak to ti verim ze to bylo neprijemne kdyz das plnej tak je to pruser,ale ja na slickach jezdil i na vode a kdyz jedes konstantni rychlosti klidne 200 tak se nic nedeje,ale jak rika Bergr na predni kolo je to pruser asi hned,ale podle me ja ne to potreba mnohem vic vody nez na auto?????