Téma: Honda cbr 1000f drobne problemy
1.5.2008 v 23:11
Dnes jsem koupil CBR1000F 1988 hurricane, jelikoz nejsem uplne technickej typ a tuhle motorku moc neznam.. objevil jsem dva pro me zatim neresitelny problemy:)
1. jake jsou optimalni otacky na volnobeh? nyni mam zhruba 1100 a zda se mi to hodne. A kde se serizuji? (predpokladam na prave strane nejakym koleckem, ale nic jsem nevidel)
2. je tam hydraulicka spojka, zabira az uplne nahore, tak by me zajimalo jak by sla sestelovat
1. jake jsou optimalni otacky na volnobeh? nyni mam zhruba 1100 a zda se mi to hodne. A kde se serizuji? (predpokladam na prave strane nejakym koleckem, ale nic jsem nevidel)
2. je tam hydraulicka spojka, zabira az uplne nahore, tak by me zajimalo jak by sla sestelovat
1 reakcí na tento příspěvek Honda cbr 1000f drobne problemy
1. volnobeh mas podle me ok, jinak se steluje dorazem plynu, nevim kde to ale ma CBR1000F
2. hydrauliku nesestelujes, pouze v opacnem pripade (zabira hned u riditka) muze byt zavzdusnena ci spatna kapalina, ted muzes mit sjety lamely prip. problem u dolniho pistku (na druhem konci hadice nez mas packu)
2. hydrauliku nesestelujes, pouze v opacnem pripade (zabira hned u riditka) muze byt zavzdusnena ci spatna kapalina, ted muzes mit sjety lamely prip. problem u dolniho pistku (na druhem konci hadice nez mas packu)
Ahoj,sháním nějakého majitele Hondy CBR 1000 F Dual r.v.1993 a víše. Jesli by bylo možné ofotit štítek s národním schválením(homologace)Koupil jsem moto dovezené s Francie a ten štítek tam není, nebo je špatný(nejde udělat STK)Zda se najde nějaká dobrá duše, prosím zaslat na můj email janatka.jan@seznam.cz Díky
mike83> Tady je prirucka v cestine http://servisni-manualy.motozivot.cz/honda/
Zdar neví někdo kde by se dal sehnat startovací bi-metal mám ho podělanej a někdy mi startér jede furt dokud neodpojím baterku je to dost nepříjemný a asi je to v tom startér ( jako s fabriky ) jsem měl dole a baterka je nová nic jinýho mě nenapadá snad jen ještě startér tlačíkto nemá někdo skušenost.
1 reakcí na tento příspěvek Honda cbr 1000f drobne problemy
Zdravim nejspis mam problem s dotekanim paliva nejdriv vymenim hadicku od nadrze ale nemuze v tom byt neco jineho jako spatna hladina karbesu? Kdyz jedu dyl prez 160 tak motorka zacne bublat jak kdyby prestal jit jeden valec. Kdyz to nebude hadickou jak dorovnam hladiny? Díky

slanyf píše: Zdravim nejspis mam problem s dotekanim paliva nejdriv vymenim hadicku od nadrze ale nemuze v tom byt neco jineho jako spatna hladina karbesu? Kdyz jedu dyl prez 160 tak motorka zacne bublat jak kdyby prestal jit jeden valec. Kdyz to nebude hadickou jak dorovnam hladiny? Díky
Tak závada nastává ve velkých otáčkách. Řekněme 6000 ot/min.
Nejdřív bych stanovil jestli je chyba v palivu, nebo v zapalování.
1) Klíč na svíčky a na zvednutí nádrže s sebou.
2) Zahřát několika kilometry jízdy.
3) Až se závada projeví ihned ubrat plyn, vymáčknout spojku a chcípnout motor.
4) Hned na místě zvednout nádrž a vyšroubovat svíčky.
Mokrá a černá = nepálí ti to.
Bílá a suchá = nejde ti tam dost benzínu.
1 reakcí na tento příspěvek Honda cbr 1000f drobne problemy
nema to podtlakem otvirany kohout nadrze? to samy mi delalo gsxr750 86 a tato hadicka ztracela podtlak, stacilo ji vymenit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cbr 1000f drobne problemy
Bubrak-ZX10R píše: nema to podtlakem otvirany kohout nadrze? to samy mi delalo gsxr750 86 a tato hadicka ztracela podtlak, stacilo ji vymenit
Ta hadička tam je, ovšem podtlak otevírá skokově už na volnoběh.
Tahle CBR zlobí v plným laufu.
Big.One píše: Ta hadička tam je, ovšem podtlak otevírá skokově už na volnoběh.
Tahle CBR zlobí v plným laufu.
To je jedno, ta hadicka to muze pri nizsim podtlaku otvirat malo a tece tam malo benzinu a projevi se to az pri delsi jizde ve vyssich otackach, kdy tam nestiha dotect dostatek benzinu. Me to gsxr taky prestalo ject kdyz sem jel chvili 150-160.
Já měl úplně stejný problém, po chvíli vyššího výkonu začala vynechávat a rychlost se ustálila na 130 i při plným plynu, tak jsem šel první po tom ventilu v nádrži, sehnal jsem si delší hadičku a za jízdy jsem jí měl v puse a dělal ten podtlak, stačí jen velmi malý, tím to nebylo, tak jsem šel do karburátorů a tam jsem zjistil, že jedna jehla je seklá v horní poloze a propouští jen velmi málo benzínu, ani váha plováku ji nevytáhla, rozhýbal jsem to a jezdí normálně.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Sinchronizace karburátorů Honda CBR 1000F | Myšák-Plišák | 7 | 17.7.2024 v 19:31 Boudi |
Honda CBR 1000f Honda CBR 1000F | Boudi | 1 | 16.7.2024 v 00:37 2stroke |
Nehází jiskru Honda CBR 1000F | PetrWolfram | 4 | 9.5.2024 v 16:25 grooll |
Drážky na kufry Honda CBR 1000F | LudekKautsky | 7 | 21.9.2023 v 00:23 cugy |
Kvalitní servis Honda nebo kdo se t... Honda CBR 1000F, Honda CB 1000F, Honda CBR 500, Hond... | djpajovka | 4 | 23.10.2022 v 03:55 finekohana45 |