Je to relativní a záleží jen na tvých zkušenostech a informacích původ. majitele.
Kontrola všeho z prevent. důvodů je ale na místě...
Rico>Vpodstatě si napsal vše...udělat vše co se má dělat v servisním intervalu (ventily, rozvodak, vyvazovak, karburatory, svíce, brzdovy desky, brzd.kapalinu, chladici kapalinu, řetězovku,vic me snad uz nenapada)
určitě ještě ložiska,kontrola vůle-krk řízení + kola
WenCa>Rico> dík, tak jsem si jen ujasnil, že to mám snad vše.... Jen chladící kapalinu u vzducháče budu měnit těžko
mari> OK, na ty ložiska kouknu Případně čím dotáhnu krk řízení? Je tam taková divná matice, mám na to vzít kleště?
krk řízení je citlivá záležitost a snadno s tim napácháš víc škody ,než užitku.Pokud jsi to ještě nedělal,svěř to odborníkovi,pokud je vůbec třeba s tin něco dělat.