Na Ducati stránkách jsem našel manuály jen od roku 2000 , jenže to už byla M900 stříkačka . A já mám karburátory .
Díky
1 reakcí na tento příspěvek Manuál na Ducati m900 1999
2 reakcí na tento příspěvek Manuál na Ducati m900 1999
Kdyby jsi mi je poslal , byl bych ti moc vděčný .
Díky
mám jak haynesse , tak originál dokumentaci ke kerbošové verzi , nicméně ta orig dokumentace má 75MB , takže leda poštou na CD, a toho hynese si kup, není zas tak drahej a je moc dobrej
servisní interval je 10000km - olej, kontorla ventilů (většinou se nemusí štelovat), výměna půlkroužků , kontorla rozvoďáků s nastavením
velkej servis je 200000km - seřízení ventilů, výměna rozvoďáků (nebo po 2 letech), výměna tlumičového oleje , brzdovky
jinak je stříkačka rozdílná jen v té stříkačce , nicméně synchronizace po 10 000obojí , a seřízení stříkačky po 20 000km - TPS, Bypass, CO
po koupi doporučuju velkej servis , protože čověk nikdy neví
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Manuál na Ducati m900 1999
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Manuál na Ducati m900 1999
1 reakcí na tento příspěvek Manuál na Ducati m900 1999
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Manuál na Ducati m900 1999
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Manuál na Ducati m900 1999
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Manuál na Ducati m900 1999
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Manuál na Ducati m900 1999
ducati tě nenechá v klidu se toulat , tak doporučuju jakýkoli sportovní (celkem slušně vychází Dunlop 208)
gumy to je jediný co tě dělí od smrti
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Manuál na Ducati m900 1999
1 reakcí na tento příspěvek Manuál na Ducati m900 1999
no tak na mokro kup mokrý slajky
sportovní pneu s aspoň nějakým vzorkem mě dycky fungovaly i na mokru , třebas ty dulnopy 207/208, BT002 , se chovala jak nafukovací člun, hezky se na ní plavalo (za sucha držela jak přibitá, to jsem ještě nezažil , ale ojížděla se pekelně rychle), sportovně cestovní (dunlop 220 apod, už nevim , jezdil jsem je jen na 600monsteru, a i tam když jsem motorku táhl plným plynem ze zatáčky malovala černou čáru na cestě a mě hnědou v gatích ) ty asi na tom nebudou nejlíp, protože maj dost tvrdou směs a za deště je guma dobře chlazená právě tou vodou.
Rennsport byl taky na vodě dobrej a pěkně držel, nicméně mám na vodě takovej strach že hned dodržuju předpisy takže ti s vodou moc neporadím, myslím že sportovní gumy homologovaný pro silniční provoz budou +/-stejný