nevím, jak u tebe, ale ta guma jsou 2 nákružky spojený skrz kolečko takže jsou na to nastříknutý.
karf>tak to máš řešený asi nějak jinak. na cb500 je kolečko nasazený na drážkování a přitažený přes podložku jedním šroubem v ose tý hřídelky.
nevím, jak u tebe, ale ta guma jsou 2 nákružky spojený skrz kolečko takže jsou na to nastříknutý.
Tak u mojí je to taky nasazený na drážkování, ale přitažený podložkou se dvěma šrouby. A právě v tom drážkování to vaklá. No a ta nalisovaná guma je právě z části pryč a kde není tak řetěz o kolečko cvaká
WenCa>Na nové řetězovce u Varadera 125 jsem měl na kolečku taky vůli, jak píšeš.... Nařešil jsem to a 8tis. km to najelo v pohodě.... dál nevím, motorku už nemám
Volal sem do Hondy a tam mi řekli, že ta vůle je normální. Ta utržená tlumící guma na ozubeném kole prej taky neva. Jen sem si všim, že tam kde je je řetěz víc napnutej. Tak nevim, jestli by nebylo lepší to odpárat úplně.