Téma: Derbi GPR 125 racing
Takže , poohlížím se po nějaké 125ce .. Hodne sem premyslel nad aprilii (ojetou) .. a ted mi padlo do oka tohle moto http://cagiva.cz/de...cykly/GPR_125_RACING .. máte z ní nekdo nejake zkušenosti , spotreba jizdni vlastnosti proste vse , myslíte ze to je dobrá koupe ?? A jeste co byste poradily tuhle novou nebo ojetou aprilii ?
U Derbi mám zkušenosti jenom s GPR50R, měl jsem rok výroby 99 a úplně spokojenej jsem nebyl. Z výroby byla lehoulince křivá hlava, to mě stálo asi tři těsnění pod hlavu než jsem na to přišel, lehce jsem jí zbrousil a až do 10 000 km bez potíží, pak přišla dekarbonizace výfuku, v 15 000 výměna pístu (což je myslím normální), kolem 16 000 odešel simerink pod vodním čerpadlem, takže tekla voda do převodovky. Ve 20 000 odešla zapalovací cívka a znovu dekarbonizace výfuku. Ve 25 000 odešel termostat chlazení. Jezdil jsem na ní cca do 28 000 a pkud vím, tak jezdí bez potíží i teď. Před těma pěti rokama byl docela velkej problém s dodávkou náhradních dílů, což si ale myslím by mělo být teď už lepší. Čili celkově když to jezdilo, jezdilo to dobře.
Jinak ta padesátka jezdila cca za šest litrů, litr oleje (plná syntetika) cca na 700 km, jízdní vlastnosti velmi dobrý, příjemně tuhá, brzdy dobrý, tvrdší podvozek a docela únavnej posez, takže na delší trasy nebyla nic moc.
Jinak ta padesátka jezdila cca za šest litrů, litr oleje (plná syntetika) cca na 700 km, jízdní vlastnosti velmi dobrý, příjemně tuhá, brzdy dobrý, tvrdší podvozek a docela únavnej posez, takže na delší trasy nebyla nic moc.
Měl jsem test RS - Mito: GPR, ale v italštině :lol: . Je fajná :cool: hodně sportovní a spolehlivá asi jako její dvě konkurentky ;) nevím jak to bude s výfukem, má ho pod sedlem, takže to může docela topit :D . Je to sportovní a pěkná mašina. Dobrej podvozek.
Čemu jsem v tom testu rozuměl, bylo vyhodnocení. Nejvíc bodů měla RS, ale Mito jí v pár věcech předčilo (asi ptž má sedmikvalt????) GPR byla o trošičku pozadu, ale bude to parádička *yes*
Jestli můžu poradit, tak ber rozhodně novou, bo budeš mít servisku, budeš si to sám zajíždět a je to obrovská jistota oproti jetině *yes* *yes* *yes* ;)
Nebudeš z toho zklamanej :thmubup:
Čemu jsem v tom testu rozuměl, bylo vyhodnocení. Nejvíc bodů měla RS, ale Mito jí v pár věcech předčilo (asi ptž má sedmikvalt????) GPR byla o trošičku pozadu, ale bude to parádička *yes*
Jestli můžu poradit, tak ber rozhodně novou, bo budeš mít servisku, budeš si to sám zajíždět a je to obrovská jistota oproti jetině *yes* *yes* *yes* ;)
Nebudeš z toho zklamanej :thmubup:
má jí kámoš..je pěkná,možná i pojede *yes* (má ji zavřenou), ale co mně dostalo je dost debilní rozměr pneu vzadu.. 140/70...pokud nechceš riskovat a cpat tam pneu co tam nepatří (150/60) tak moc velký výběr mít nebudeš.... :|
a ber rozhodně derbi...nová je nová ;) asi jak psal roman *yes*
a ber rozhodně derbi...nová je nová ;) asi jak psal roman *yes*
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Derbi GPR 125 racing
Ješte jeden dotaz bych měl , mám si ji nechat zavřenou třeba zatím než se zajede a než se natom naučím vubec jezdit , a potom to otevřít , nebo se domluvit hned tam a nechat to otevřít hned co mi doporučujete ?
getyou>nech ji zavřenou...2...3..4 tisíce....každopádně na to zajetí určo...já to taky tak udělal s mitem a teď toho nelituju,páč představa že bych po 1000..nebo hned..lítal 160-170..nevím no :/ :marod: ....tak jsem odlétal sezonu,přes zimu poladil a létal 180 :D :D
trochu pojezdi, pak ji nech otevřít *yes*
edit:zmatené písmenka :P
trochu pojezdi, pak ji nech otevřít *yes*
edit:zmatené písmenka :P
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Derbi GPR 125 racing
Takže :) , ve středu mi ji dovezou nemůžu se nani dočkat .. ale nevíte jak to je z chlazením motoru ?? .. někde píšou vzdsuchem někde kapalinou .. vim že to je v celku jedno že ve středu to poznám :) .. ale chtěl bych nato přijít ještě teď :) tak kdybyste to někdo nahodou vědel , ale myslím že to bude spíš ten vzduch
getyou> Je to kapalinou chlazený :) a zajížděj, že prvních 500km to toč do 5-6 tisíc a nejezdi pořád stejně rychle, musíš brzdit, zrychlovat řadit atd. a pamatuj, že podtočenej motor je horší než vytočenej, takže pod 4000ot taky nechoď. ;) . Pak od 500 ujetých km to můžeš občas vytočit k 7000ot a od 1000ujetých km si to toč jak chceš ;) . Ale když bude nová tak ti to určitě vysvětlí a budeš mít manuál :) .
Hodně štěstí ;)
edit: chyba
Hodně štěstí ;)
edit: chyba
2 reakcí na tento příspěvek Derbi GPR 125 racing
A jakou to bude mitspotrebu? .. uz ji mas ?? ... taky se mi celkem zamlouva :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Derbi GPR 125 racing
Sparkac>>
Pořád a pořád a pořád dokola :)
Pořád a pořád a pořád dokola :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Derbi GPR 125 racing
Roman-RS> NJN ... je o neco drazsi nez CBR . ale pockam si jeste na cenu te nove R 125 :cool:
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Derbi GPR 125 racing
Takže , dnes sem naní jel první delší cestu cca 40 km v tahu .. no nic moc zacatky ;) .. ale motorka me prekvapila ve vsech ohledech .. jeto nádherná motorka vsechno designove skvele provedeny .od blinku v zrcatkach tak az po vyfuk ktery nevypada jako u dvoutaktu pod sedlem .. a pak prislo to prekvapeni .. btw jeto dvoutakt .. a ted se podivam a ono to má i samostatnou olejovou vanu takze nemusim nic michat a procesor sam urcuje pomer oleje coz je u 2taktu obrovska vyhoda .. a co me prekvapilo jako druhý jeto chlazený vodou a ne jak pisou na ofic strankach vzduchem co zje super .. a jizdni vlastnosti paráda predni brzda to je radsot brzdit .. zadni brzda je trosku neohrabana protoze je moc citliva staci nani jen polozit nohu a trosku brzdi ale to se utahne .. ma skvelou akceleraci .. proste parááda vřele doporučuju .. kdyžtak npoište co vám chybí
getyou> Paráda *yes* *yes* *yes* :) tak ti blahopřeju :D .
Jinak olejovou nádobku má téměř každej dvoutakt a maže si taky sám, jen si ho občas někdo na starší mašině odpojí, ptž je poruchovej ;) (já ho po generálce taky odpojil) .
Akcelerace je slušná no ;) jenom musíš zajíždět ;) až zajedeš tak poznáš jak se chová nad přívěrou a to se ti teprv začne líbit :)
Tak užívej ve zdraví šéfe :)
Jinak olejovou nádobku má téměř každej dvoutakt a maže si taky sám, jen si ho občas někdo na starší mašině odpojí, ptž je poruchovej ;) (já ho po generálce taky odpojil) .
Akcelerace je slušná no ;) jenom musíš zajíždět ;) až zajedeš tak poznáš jak se chová nad přívěrou a to se ti teprv začne líbit :)
Tak užívej ve zdraví šéfe :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.