Mirek12>tam to mušíš dělat blbe po zmáčknutí povol a dotáhni potom páčku pust a takhle pořád dokola, třeba 5x promačkej-povol-dotáhni pust páčku, pozor na kapalinu, nevím proč hned myslíš na špatnou pumpu když byla dobrá než ses v tom vtral
Taky bych viděl problém v tom že než utáhne odvzušovák tak si to nasaje zase vzduch
tak práci zdar
ad Mirek12 - gumicky na hl.valci se ti muzou zkurwit tim, ze se dostanou pri zmacknuti packy az dolu do mist, kde muzou byt na bocich valce usazeniny (necistoty, rez) a tak se ti natrhnou a uz netesni. stava se to, kdyz na to nekdo hodne dlouho kasle a ma tam nekvalitni, starou kapalinu...
Eso_Rimmer>nekdy je to na par minut, nekdy musis pristrojem ze spodu pres odvzdusnovak, nebo horem pres nadobku. rozhodne neni pravidlo, ze to musi byt behem chvilky...
ad Mirek12 - gumicky na hl.valci se ti muzou zkurwit tim, ze se dostanou pri zmacknuti packy az dolu do mist, kde muzou byt na bocich valce usazeniny (necistoty, rez) a tak se ti natrhnou a uz netesni. stava se to, kdyz na to nekdo hodne dlouho kasle a ma tam nekvalitni, starou kapalinu...
mě takovy veci vysvětlovat nemusíš už jsem odvzdušnoval hodně brzd a vždycky jsem to měl zachvilku hotové
add motodoctor - mas recht, je to prace na chvilku, ale uz mi prosly rukama dve masiny, kdy jsem to delal skoro hodinu a musel jsem pouzit masinu. ne ze zhora, ale nakonec spodem, pres odvzdusnovak. jen tak pro zajimavost.
Eso_Rimmer>Mirek12> psal jsi, ze pumpa byla dobra, nez se v tom vrtal. vysvetluji ti, kde by mohl vzniknout problem i kdyz s pumpu nic nedelal.
add motodoctor - mas recht, je to prace na chvilku, ale uz mi prosly rukama dve masiny, kdy jsem to delal skoro hodinu a musel jsem pouzit masinu. ne ze zhora, ale nakonec spodem, pres odvzdusnovak. jen tak pro zajimavost.
jo jo beru na vědomí ale XT 125R nebude nijak stará motka,takže usazeniny ješte nebudou ... brzdy jsou na tyhle motce jednoduché takže no problemo
Zdarec,řeším obdobnej problém,koupil jsem nový brzdový kotouč a destičky na Fazera,potřeboval jsem očistit misky a teď se s tím taky s**u už 20 min a pořád jde pedál na doraz,mají se výpuštáky střídat a nebo nejprv jeden a pak druhý,je tam pro každou str.jeden ps:co to používáte za mašinu na zrychlení odvzdušnění (spodem)
Při pouhé výměně kapaliny je nejlepší odsát starou kapalinu z nádobky,dolít novou a tradičním postupem odvzdušňovat tak dlouho,až jde čistá.Je to otázka 5ti minut.
Teďka bych já vzal tu stříkačku,nasadil přes hadičku na povolenej odvzdušňovák,nalil plnou nádobku kapaliny a při zmáčklé páčce nasával,až by se sytém zaplnil kapalinou.Ve finále následuje klasický odvzdušnění jen tak pro jistotu tradičním stylem - utaženej odvzdušňovák,namačkám cca 5x,držím páčku,povolím odvzdušňovák,utáhnu,namačkám cca 5x,povolím,utáhnu ..... až jde úplně čistá kapalina.