David_98> No jak velkej problém je to vyměnit u LC4 nevím já to měnil jen 2x u Gilery
, já mám SMC 660 a tam "naštěstí" startér není
. Ale Gilera má právě úplně stejnou volnoběžku jak KTM takže kupuju tu na KTM (u nás za 1500,-) u Gilery je potřeba stahovák na rotor zapalka a jinak je potřeba jenom sundat víko motoru pod zapalkem + povolit šroub osy volnoběžky (nejlíp rázovou pneu pistolí) pak už jenom rozpajcovat obal volnoběžky a narvat tam ty nový vnitřnosti + možná trošku přejet šmirglem ten protikus (s ozubeným kolem) kterej zapadá a je ve styku s těma válečkama (bude možná lehce obrobenej-poškozenej od těch starých špatných válečků). Potom už všechno jen naházet zpět, u KTM by to mělo být stejný akorát mám startér na druhé straně. Jo a nevím jak je to u LC4 s olejem při sundání víka, buď ho asi budeš muset vypustit nebo aspoň naklonit motorku aby natekl na druhou stranu kterou nesundáváš. Takže až na stahovák a tu pneu pistol stačí obyčejné dílenské nářadí.
Naposledy editováno 31.07.2008 23:15:37