Téma: Stráta výkonu od 7000otáček ??
Zdarec mám problém u svýho cbr600f v nízkých otáčkách jede v pohodě má i normální zvuk ale jak dosáhnu hranice 7000otáček kdy by měl nastat zátah motoru nic se prkticky nestane jen otačky vystřeli tak na 11000 ale motorka teměř nezrychluje a má divný zvuk nevím čim to je ?? a když stoji a zkusím ji vytočit tak od hornách otáček je to jakysí divný nevim co stim ??
Deeny2>motomaniakGSX-R> ne svičkama to neni určitě
jen sem si blbě přečetl text,potom sem napsal blbost,jinak mě nic nenapadá,ale co třeba že nesaje dost vzduchu nebo naopak přisavá si někde..? počky na RUTANA má s cébrem 600f zkušenost,ten by ti mohl poradit
Deeny2> no , moznosti je nekolik. Popisovany chovani by mohl delat preskocenej rozvodak o zub, ale to je nepravdepodobny. Druha moznost je, ze se ti nekde rozpojilo vyfukovy potrubi, ale to bys snad poznal. Ale dalsich moznosti je mnoho a na dalku se zjistujou fakt blbe...
viz tvoje PM:
nj...holt motorka stojí peníze. lamely počítej tak do dvou litrů.
to zvládneš sám, jestli nejsi úplně jelito.
1. Vypustit olej
2. sundat víko
3. povolit šest šroubků, vyndat staré třecí lamely
4. nasadit nové lamely (nechat ležet den předem v oleji!!!)
5. utáhnout šest šroubků
7. nasadit víko (zatěsněné novým tmelem)
určitě se najde někdo v okolí, kdo by ti pomohl, já bych ti to udělal na počkání, ale do Liberce se ti asi nechce..
nj...holt motorka stojí peníze. lamely počítej tak do dvou litrů.
to zvládneš sám, jestli nejsi úplně jelito.
1. Vypustit olej
2. sundat víko
3. povolit šest šroubků, vyndat staré třecí lamely
4. nasadit nové lamely (nechat ležet den předem v oleji!!!)
5. utáhnout šest šroubků
7. nasadit víko (zatěsněné novým tmelem)
určitě se najde někdo v okolí, kdo by ti pomohl, já bych ti to udělal na počkání, ale do Liberce se ti asi nechce..
tak když vyleti otačky,a motorka nezrychli,tak je jedine možne řešeni ta spojka-tohle musi byt jasne i člověku,co motor neviděl,jen vi,že tam něco takoveho je..kdyby motorka nezrychlovala,a otačky zustaly pořad stejne,nebo padaly a motka zpomalila,tak by to mohlo byt cokoli jineho-vzduchač,směs,vyfuky....
a jestli to vydava nějaky chrastivy zvuk-tak to taky děla spojka,ni???vymačkany koš....něco takoveho..což??
a jestli to vydava nějaky chrastivy zvuk-tak to taky děla spojka,ni???vymačkany koš....něco takoveho..což??
RUTAN> ne do liberce s emi fakt neche navic kdyz mužu jet max 120pak to začne dělat ty srance, to je v pohodě já si to udělám sám zatim se dycky všechno zvládl akorát se spojkou sem nikdy neměl problém krom prasklyho lanka, tak sem se chtěl potptak co by to mohlo byt
Aha, sorry, spatne jsem si precetl puvodni prispevek - patek odpoledne
Toto dela urcite spojka. Me staly lamely 1050,-Kc a pruziny 300,- plus doprava. Ten zvuk ve vysokych otackach muze byt uvolneny vyfuk, tak jak jsem psal, nebo kapotaz nebo cokoliv co rezonuje.

Toto dela urcite spojka. Me staly lamely 1050,-Kc a pruziny 300,- plus doprava. Ten zvuk ve vysokych otackach muze byt uvolneny vyfuk, tak jak jsem psal, nebo kapotaz nebo cokoliv co rezonuje.
Deeny2>Slávek-TDM> to nedělá výfuk ani nic jinýho al eten motor jak se doste do těc otáček to začne blbou ta spojka tak má divnej zvuk, lamely uz mam sehnany a musim menit aji pruziny nebo tam mužou zustat puvodni ??
určitě vyměnit,je to otazka 3stovek
Vymena spojky nejpravdepodobnejsi. Muze to byt i malou vuli lanka tak ze taky zkontrolovat. Ale i kdy by jsi mel novou spojku a mel pritahly lanko ze by to klouzalo tak nejspis muzes hned koupit novou spojku protoze staci aby chvili prokluzovala opali se a je v prdeli a jeste si muzes skurvit plechy myzihaji se zmodraji zmeknou skrouti se a je to tam

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.