Téma: Ctyrkolka Access Tomahawk
Zdravim Ctyrkolkare
Prosim o pomoc/radu.Chtel bych koupit ctyrkolku tak na hoby litani po okoli vsi a mensiho terenu.Nechci cinu ale na japonce nemam.Kamarad mi nabidl toto www.access-motor.cz/tomahawk.htm ma to jeste rok zaruku,servisovano u dealera,alu kola a naslapy,SPZ,je to tusim Korea vyroba...chce za to 65 tis a duvod prodeje je ze jde do vetsi a 4x4.
Ma ji nekdo a jake ma zkusenosti ??
Diky za rady
Michal
Prosim o pomoc/radu.Chtel bych koupit ctyrkolku tak na hoby litani po okoli vsi a mensiho terenu.Nechci cinu ale na japonce nemam.Kamarad mi nabidl toto www.access-motor.cz/tomahawk.htm ma to jeste rok zaruku,servisovano u dealera,alu kola a naslapy,SPZ,je to tusim Korea vyroba...chce za to 65 tis a duvod prodeje je ze jde do vetsi a 4x4.
Ma ji nekdo a jake ma zkusenosti ??
Diky za rady
Michal
Takže asi takhle, je to Thaiwan a kvalita zpracování je super. Začnu asi rámem, je to /když neberu traťové speciály jako je třeba Suzuki LTR a další 450/ nejširší "sportka" na trhu. Podvozek je stabilní a odpustí i jezdecké chyby. Dá se s ní i solidně skákat, má taky vysokou prostupnost a za spodek jsem jí pověsil jen jednou ve vyhrabaných kolejích od lakatoše /v pohodě jsem vyjel na spátečku/.
Brzdy jsou bombastické, kámoš měl Yamahu Raptor a kdykoli při projetí nadával, proč ta jeho sviňa nebrzdí.
Motor je spolehlivej, příjemnej průběh kroťáku i výkonu ale...
Kubaturu tomu nikdo neodpáře avšak na naučení ten výkon bohatě stačí. Navíc na podzim Access bude prodávat v ceně kolem 12 000
kompletní kit který zvýší objem na cca 360 /zatím nejsou přesné informace, vylezou s tím až na Milánském veletrhu/.
Variátor je věc která mě osobně přirostla k srdci a při strmých výjezdech k nezaplacení.
No a cena dílů který ve vodě odchází
CDI Access 4000 kč - Yamaha Raptor 350
Guma na zadek se dá v Čechách sehnat za 1500 a na předek 1200kč /Maxxis Razer/
Víc info zjistíš tady nebo se ptej co Tě zajímá.
cs.access-motor.cz/forums/default.aspx
Brzdy jsou bombastické, kámoš měl Yamahu Raptor a kdykoli při projetí nadával, proč ta jeho sviňa nebrzdí.
Motor je spolehlivej, příjemnej průběh kroťáku i výkonu ale...
Kubaturu tomu nikdo neodpáře avšak na naučení ten výkon bohatě stačí. Navíc na podzim Access bude prodávat v ceně kolem 12 000
kompletní kit který zvýší objem na cca 360 /zatím nejsou přesné informace, vylezou s tím až na Milánském veletrhu/.
Variátor je věc která mě osobně přirostla k srdci a při strmých výjezdech k nezaplacení.
No a cena dílů který ve vodě odchází
CDI Access 4000 kč - Yamaha Raptor 350
Guma na zadek se dá v Čechách sehnat za 1500 a na předek 1200kč /Maxxis Razer/
Víc info zjistíš tady nebo se ptej co Tě zajímá.

Targa> Ne ne, má to převodovku kde řadíš rychlost do síly, na silnici neutrál a zpátečku. Z té se síla přenáší na variátor .
Funkce variátoru © Wikipedia
Při rozjezdu řemen běží na řemenici variátoru na malém průměru a na velkém průměru u řemenice spojky. Tím je nastaven nejnižší možný převodový poměr.
Během zrychlování by měly být otáčky motoru pokud možno stálé a to v oblasti nejvyššího točivého momentu motoru. Variátor mění plynule převodový poměr tak, aby motor běžel v optimálních otáčkách. Po dosažení vyšší rychlosti nastane opačná situace. Řemen běží na velkém průměru řemenice variátoru a na malém průměru u řemenice spojky, která se po rozjezdu odstředivou silou odpojila. Další zrychlování je možné jen zvyšováním otáček motoru.
Funkce variátoru © Wikipedia
Při rozjezdu řemen běží na řemenici variátoru na malém průměru a na velkém průměru u řemenice spojky. Tím je nastaven nejnižší možný převodový poměr.
Během zrychlování by měly být otáčky motoru pokud možno stálé a to v oblasti nejvyššího točivého momentu motoru. Variátor mění plynule převodový poměr tak, aby motor běžel v optimálních otáčkách. Po dosažení vyšší rychlosti nastane opačná situace. Řemen běží na velkém průměru řemenice variátoru a na malém průměru u řemenice spojky, která se po rozjezdu odstředivou silou odpojila. Další zrychlování je možné jen zvyšováním otáček motoru.
Jedině snad řemen variátoru, starší typ byl kratší a praskal. Ale ten novej už je o něco delší a širší takže praskání odpadlo. Ještě snad mi startér točí někdy až po pátém, šestém zmáčknutí čudlíku, ale to je mou leností, bo jsem Toma utopil a ještě jsem neočistil a nenastříkal kontaktolem ukostření relátka.
Asi vizuálně kouknout na motor jestli někde neprosakuje olej, protože čtyrkola má poměrně vysokej tlak mazání a jakmile se nenechá před jízdou důkladně ohřát tak začne prosakovat olej.
Dál vůle předních kol, zadní hřídele a kouknout z čeho je kyvná vidlice. První železné praskaly, tak se začali dělat hliníkové a dovozce je při problémech z původní bezplatně měnil. Možná i shodit kryt variátoru a kouknout jak je na tom řemen, tj jestli není roztřepenej, připálenej a tak.
Dál vůle předních kol, zadní hřídele a kouknout z čeho je kyvná vidlice. První železné praskaly, tak se začali dělat hliníkové a dovozce je při problémech z původní bezplatně měnil. Možná i shodit kryt variátoru a kouknout jak je na tom řemen, tj jestli není roztřepenej, připálenej a tak.
Taky mám doma "tomíka 250".. jak psal cort, dá se souhlasit. Problémy jsou většinou v elektrice (kraviny, někde se ti uklepe ukostření), zásadní problém je v praskání řemene a kyvné vidlece. Kyvka praská dle ježdění. Záleží jestli máš v plánu rekreační ježdění + občasné výlety na motokrosovou trať. V tom případě to není problém. Řemen je už horší věc, praskají i ty "nové"... tohle je veliká slabina tomahawku, jinak pdovozkem a přidenou hodnotou je to super stroj, který ti přinese mnoho radosti

bisop> Mě prasknul po 1800 Km a nechal mě stát 50 Km od domova :-/ Kamarád se kterým jezdím měl to stejné asi po 2300 Km. Oba jezdíme spíše rekreačně, zaprasit si jdeme pouze minimálně. Variátor je VELIKÁ slabina tohoto jinak velice dobré stroje. Druhou slabinu jsem za tu dobu poznal v servisu. Záleží na oblasti a na lidech. Např. v Brně je servis na tomahawk tragédie!
K tomu praskání kyvek, záleží na tlaku v gumách mělo by se foukat
0,3 až 0,4 rázy se jinak přenášejí do rámu. Řemen /nový/ by měl dát kolem 6000 km, já na tom kratšim mám tři tisíce a pohoda. Novej vozim sebou a navzdory fámám o nepovolení šroubu řemenice se výměny nebojim, stačí "stáhnout" variátor a je to hned vyměněné.
0,3 až 0,4 rázy se jinak přenášejí do rámu. Řemen /nový/ by měl dát kolem 6000 km, já na tom kratšim mám tři tisíce a pohoda. Novej vozim sebou a navzdory fámám o nepovolení šroubu řemenice se výměny nebojim, stačí "stáhnout" variátor a je to hned vyměněné.
cort> Ty fámy jsem "šířil" já na access foru... opravdu pokud nemáš ten origo stahovák, nejde to sundat. Mě domácí oprava ve finále přišla na 13.000,- když jsem svým amatérizmem poškodil závit ojnice a následovala pak v podstatě kompletní generálka.. :o
Řemeny praskají, ale jak jsem psal, podle mě je to pouze jedna nedokonalost jinak kvalitního stroje

Řemeny praskají, ale jak jsem psal, podle mě je to pouze jedna nedokonalost jinak kvalitního stroje

alesmoto>Tak čtu, jakej je Acces zázrak..
Jezdím na Kymcu a nic takovýho neznám. Proč?
Kymco dělá čtyřkolky? Že nejsou vidět na závodech, to už spíš vidím nějakého Linhaie.
championn> A jo teď si vzpomínám, ale celej fígl je v tom, že nic povolovat nemusíš jen stlačíš pružiny /tak mi to popisoval servisák a nemám důvod mu nevěřit/. Na Accessáckym to někdo popisoval. Za třista km jedu na garanci, tak to nafotim.

Access na závody? Kam se s tím kdo cpe? Když jsem se byl před časem kouknout na 4kolkovejch závodech, ani jeden Access nezávodil - co by tam taky poledával. Pravda Kymco tam taky žádný nejelo - a co by tam taky pohledávalo. Není to žádnej závoďák.
A k tomu kdo dělá 4kolky? Něco si o tom zjisti..
Access ještě ani nerozbalil plínky lol
A k tomu kdo dělá 4kolky? Něco si o tom zjisti..

Tak tady je ten černej Access a na závodech ve Stříbře a zrovna předjížděl Sůzu
www.motochina.cz/gallery.php
www.motochina.cz/gallery.php
Ještě jedna fotka, je tu lépe vidět
www.motochina.cz/gallery.php
www.motochina.cz/gallery.php
cort> Ok, dej pak foto. Já to viděl v servise systémem originálního stahováku. Pružiny jsou jasný, ale nedokážu si to představit, jelikož jsem se o to snažil a je tam vůle jako prase. Navíc bych se bál, že bych nějak poškodil tu spojku... tak jsem rádši poškodil ojnici

alesmoto- mějme na paměti, že access je hobby značka! Žádný profesionální sportovní nářadí a přesto se sním závody jezdí. O výrobku samotném vypovídá jeho prodejnost. Je tu opravdu velká konkurence a přesto je to nejprodávanější stroj (a mezi konkurenty opravdu nepatří mezi nejlevnější


alesmoto- mějme na paměti, že access je hobby značka! Žádný profesionální sportovní nářadí a přesto se sním závody jezdí. O výrobku samotném vypovídá jeho prodejnost. Je tu opravdu velká konkurence a přesto je to nejprodávanější stroj (a mezi konkurenty opravdu nepatří mezi nejlevnější

championn> Prodejnost? V Německu, kde se Kymco prodává už dost dlouho, je lettos za 1. pololetí s 1500 prodanými kusy na 1. místě, druhej má polovic. A Acces? Skončil kdesi hodně v pozadí..
úprava: přesné údaje Acces 118 Kymco 1549
Naposledy editováno 27.08.2008 11:55:45
úprava: přesné údaje Acces 118 Kymco 1549
Naposledy editováno 27.08.2008 11:55:45
alesmoto> Rakovník jsou čechy ne Německo, nebo žiju v omylu ty statistiko? Nejsi ten chytrolín co leze na accessácký fórum a mele v podobném duchu? Hoď sem schválně míry "sportovního" Kymca, když se s tím dovozce na webu tají, potom i vysvětli umístění chladiče. To bude totiž asi důvod proč Kymco neni vidět na trati a v lese... Ale nechci tě přesvědčovat slovy, co je postavit vedle sebe na trať? To by bylo dost objektivní.
Pár motivačních foto:
Access na závodech nepotkáš...


... a když už tak houby jede...

... a všem překáží.

Nahoď nějakou fotku Kymca, třeba máš zachycenej nějakej hardcore přejezd po sto metrech rozbitýho asfaltu.
Pár motivačních foto:
Access na závodech nepotkáš...


... a když už tak houby jede...

... a všem překáží.

Nahoď nějakou fotku Kymca, třeba máš zachycenej nějakej hardcore přejezd po sto metrech rozbitýho asfaltu.

cort> Jsou závody a Závody... "Závodit" se dá na všem. Pokud nafotím vesnickej přebor Fichtlů, nebudu tvrdit, že se s nima jezdí závody.
Pokud budu chtít závodit na 4 kolce, nebudu kupovat Kymco ani Acces, ale v nouzi Raptora, nejlépe však Vixe. Ty na závodech jsou k vidění docela obvykle
Jezdí i s Tebou???
Pokud budu chtít závodit na 4 kolce, nebudu kupovat Kymco ani Acces, ale v nouzi Raptora, nejlépe však Vixe. Ty na závodech jsou k vidění docela obvykle

alesmoto>cort> Jsou závody a Závody... "Závodit" se dá na všem. Pokud nafotím vesnickej přebor Fichtlů, nebudu tvrdit, že se s nima jezdí závody.
Pokud budu chtít závodit na 4 kolce, nebudu kupovat Kymco ani Acces, ale v nouzi Raptora, nejlépe však Vixe. Ty na závodech jsou k vidění docela obvykle Jezdí i s Tebou???
Tak to je odpověď hodná minimálně redaktora novy. Rozdělení tříd ti asi nic nenapoví, ale zkusme to jinak. Netvrdil jsem že jezdím mistrák nebo tak. Čtyrkolu mám stejně jako motorku pro zábavu a nepotřebuju okolí dokazovat jakej sem king. Jen prostě pro zábavu rád jezdim po polňačkách,lesních cestách a když je čas tak i na trati. Nepotřebuju vyhrát, stačí mi vědět že Access vydrží i mé zacházení. To asi s Kymcem neznáte, nebo proč vás neni nikde vidět?
PS: Kymco je Adly? To totiž taky tvrdí jak ho v rajchu kupujou nejvíc.

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.