paolo_novy paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Ctyrkolka Access Tomahawk
 
22.8.2008 v 16:52
Zdravim Ctyrkolkare
Prosim o pomoc/radu.Chtel bych koupit ctyrkolku tak na hoby litani po okoli vsi a mensiho terenu.Nechci cinu ale na japonce nemam.Kamarad mi nabidl toto www.access-motor.cz/tomahawk.htm ma to jeste rok zaruku,servisovano u dealera,alu kola a naslapy,SPZ,je to tusim Korea vyroba...chce za to 65 tis a duvod prodeje je ze jde do vetsi a 4x4.
Ma ji nekdo a jake ma zkusenosti ??
Diky za rady
Michal
Předchozí
1 2
Následující

Ctyrkolka Access Tomahawk

22.8.2008 v 17:22 | Nahoru | #1
skus napsat cort-ovi ten ma taky tomahawk 250...
cy.

Ctyrkolka Access Tomahawk

22.8.2008 v 17:58 | Nahoru | #2
Zdar otec jí má a nemůže si jí vynachválit akorát teda nevim jestli cena 65tis. neni podezřelá :\

Ctyrkolka Access Tomahawk

22.8.2008 v 22:41 | Nahoru | #3
Tak Corte,pridej se
Jinak s tou cenou to je slozitejsi,doufam ze bude 60 tis.On je podnikatel a ja mu dodavam zbozi...

Dalsi rady a zkusenosti ??

Ctyrkolka Access Tomahawk

23.8.2008 v 17:06 | Nahoru | #4
up

Ctyrkolka Access Tomahawk

24.8.2008 v 21:21 | Nahoru | #5
Takže asi takhle, je to Thaiwan a kvalita zpracování je super. Začnu asi rámem, je to /když neberu traťové speciály jako je třeba Suzuki LTR a další 450/ nejširší "sportka" na trhu. Podvozek je stabilní a odpustí i jezdecké chyby. Dá se s ní i solidně skákat, má taky vysokou prostupnost a za spodek jsem jí pověsil jen jednou ve vyhrabaných kolejích od lakatoše /v pohodě jsem vyjel na spátečku/.
Brzdy jsou bombastické, kámoš měl Yamahu Raptor a kdykoli při projetí nadával, proč ta jeho sviňa nebrzdí.
Motor je spolehlivej, příjemnej průběh kroťáku i výkonu ale...
Kubaturu tomu nikdo neodpáře avšak na naučení ten výkon bohatě stačí. Navíc na podzim Access bude prodávat v ceně kolem 12 000
kompletní kit který zvýší objem na cca 360 /zatím nejsou přesné informace, vylezou s tím až na Milánském veletrhu/.
Variátor je věc která mě osobně přirostla k srdci a při strmých výjezdech k nezaplacení.

No a cena dílů který ve vodě odchází
CDI Access 4000 kč - Yamaha Raptor 350
Guma na zadek se dá v Čechách sehnat za 1500 a na předek 1200kč /Maxxis Razer/

Víc info zjistíš tady nebo se ptej co Tě zajímá. cs.access-motor.cz/forums/default.aspx

Ctyrkolka Access Tomahawk

24.8.2008 v 21:34 | Nahoru | #6
variator je automat?

Ctyrkolka Access Tomahawk

24.8.2008 v 21:44 | Nahoru | #7
Targa> Ne ne, má to převodovku kde řadíš rychlost do síly, na silnici neutrál a zpátečku. Z té se síla přenáší na variátor .

Funkce variátoru © Wikipedia

Při rozjezdu řemen běží na řemenici variátoru na malém průměru a na velkém průměru u řemenice spojky. Tím je nastaven nejnižší možný převodový poměr.

Během zrychlování by měly být otáčky motoru pokud možno stálé a to v oblasti nejvyššího točivého momentu motoru. Variátor mění plynule převodový poměr tak, aby motor běžel v optimálních otáčkách. Po dosažení vyšší rychlosti nastane opačná situace. Řemen běží na velkém průměru řemenice variátoru a na malém průměru u řemenice spojky, která se po rozjezdu odstředivou silou odpojila. Další zrychlování je možné jen zvyšováním otáček motoru.

Ctyrkolka Access Tomahawk

24.8.2008 v 22:03 | Nahoru | #8
Zdarec
Na forum jsem uz koukal,podle toho co tam pisou o najetych KM tak
potvrzuji to co jsi napsal.
Ma to nejake zapory nebo neduhy ktere jsi opomel ??

Diky

Ctyrkolka Access Tomahawk

24.8.2008 v 22:21 | Nahoru | #9
Jedině snad řemen variátoru, starší typ byl kratší a praskal. Ale ten novej už je o něco delší a širší takže praskání odpadlo. Ještě snad mi startér točí někdy až po pátém, šestém zmáčknutí čudlíku, ale to je mou leností, bo jsem Toma utopil a ještě jsem neočistil a nenastříkal kontaktolem ukostření relátka.

Ctyrkolka Access Tomahawk

24.8.2008 v 22:26 | Nahoru | #10
Super
diky za rady.Ted se jdu soustredit na uskutecneni toho obchodu.
Je tam nejaka vec na kterou se soustredit ??

Naposledy editováno 24.08.2008 22:27:31

Ctyrkolka Access Tomahawk

24.8.2008 v 23:04 | Nahoru | #11
Asi vizuálně kouknout na motor jestli někde neprosakuje olej, protože čtyrkola má poměrně vysokej tlak mazání a jakmile se nenechá před jízdou důkladně ohřát tak začne prosakovat olej.
Dál vůle předních kol, zadní hřídele a kouknout z čeho je kyvná vidlice. První železné praskaly, tak se začali dělat hliníkové a dovozce je při problémech z původní bezplatně měnil. Možná i shodit kryt variátoru a kouknout jak je na tom řemen, tj jestli není roztřepenej, připálenej a tak.

Ctyrkolka Access Tomahawk

25.8.2008 v 09:46 | Nahoru | #12
cort> jj,dekuji.Kouknu po techto vecech.Doufam v to ze po 9 mesicich a 2500 km bude v pohode,kdyztak je jeste 1 rok v zaruce.
Diky Michal

Ctyrkolka Access Tomahawk

25.8.2008 v 10:03 | Nahoru | #13
Taky mám doma "tomíka 250".. jak psal cort, dá se souhlasit. Problémy jsou většinou v elektrice (kraviny, někde se ti uklepe ukostření), zásadní problém je v praskání řemene a kyvné vidlece. Kyvka praská dle ježdění. Záleží jestli máš v plánu rekreační ježdění + občasné výlety na motokrosovou trať. V tom případě to není problém. Řemen je už horší věc, praskají i ty "nové"... tohle je veliká slabina tomahawku, jinak pdovozkem a přidenou hodnotou je to super stroj, který ti přinese mnoho radosti

Ctyrkolka Access Tomahawk

25.8.2008 v 15:38 | Nahoru | #14
JJ,diky za info,kouknu po tom remenu,snad to nebude slozite na miste rozdelat.kolik se tak najede na remenu,kdyz ridic neni prase,jezdi solo a netaha vozejk ??

Michal

Ctyrkolka Access Tomahawk

25.8.2008 v 16:23 | Nahoru | #15
bisop> Mě prasknul po 1800 Km a nechal mě stát 50 Km od domova :-/ Kamarád se kterým jezdím měl to stejné asi po 2300 Km. Oba jezdíme spíše rekreačně, zaprasit si jdeme pouze minimálně. Variátor je VELIKÁ slabina tohoto jinak velice dobré stroje. Druhou slabinu jsem za tu dobu poznal v servisu. Záleží na oblasti a na lidech. Např. v Brně je servis na tomahawk tragédie!

Ctyrkolka Access Tomahawk

25.8.2008 v 18:03 | Nahoru | #16
K tomu praskání kyvek, záleží na tlaku v gumách mělo by se foukat
0,3 až 0,4 rázy se jinak přenášejí do rámu. Řemen /nový/ by měl dát kolem 6000 km, já na tom kratšim mám tři tisíce a pohoda. Novej vozim sebou a navzdory fámám o nepovolení šroubu řemenice se výměny nebojim, stačí "stáhnout" variátor a je to hned vyměněné.

Ctyrkolka Access Tomahawk

26.8.2008 v 09:41 | Nahoru | #17
cort> Ty fámy jsem "šířil" já na access foru... opravdu pokud nemáš ten origo stahovák, nejde to sundat. Mě domácí oprava ve finále přišla na 13.000,- když jsem svým amatérizmem poškodil závit ojnice a následovala pak v podstatě kompletní generálka.. :o
Řemeny praskají, ale jak jsem psal, podle mě je to pouze jedna nedokonalost jinak kvalitního stroje

Ctyrkolka Access Tomahawk

26.8.2008 v 09:50 | Nahoru | #18
Tak čtu, jakej je Acces zázrak..
Jezdím na Kymcu a nic takovýho neznám. Proč?

Ctyrkolka Access Tomahawk

26.8.2008 v 14:21 | Nahoru | #19
Diky za rady a informace

Ctyrkolka Access Tomahawk

26.8.2008 v 15:17 | Nahoru | #20

alesmoto>Tak čtu, jakej je Acces zázrak..
Jezdím na Kymcu a nic takovýho neznám. Proč?


Kymco dělá čtyřkolky? Že nejsou vidět na závodech, to už spíš vidím nějakého Linhaie.
championn> A jo teď si vzpomínám, ale celej fígl je v tom, že nic povolovat nemusíš jen stlačíš pružiny /tak mi to popisoval servisák a nemám důvod mu nevěřit/. Na Accessáckym to někdo popisoval. Za třista km jedu na garanci, tak to nafotim.

Ctyrkolka Access Tomahawk

27.8.2008 v 08:27 | Nahoru | #21
Access na závody? Kam se s tím kdo cpe? Když jsem se byl před časem kouknout na 4kolkovejch závodech, ani jeden Access nezávodil - co by tam taky poledával. Pravda Kymco tam taky žádný nejelo - a co by tam taky pohledávalo. Není to žádnej závoďák.
A k tomu kdo dělá 4kolky? Něco si o tom zjisti.. Access ještě ani nerozbalil plínky lol

Ctyrkolka Access Tomahawk

27.8.2008 v 09:11 | Nahoru | #22
Tak tady je ten černej Access a na závodech ve Stříbře a zrovna předjížděl Sůzu
www.motochina.cz/gallery.php

Ctyrkolka Access Tomahawk

27.8.2008 v 09:13 | Nahoru | #23
Ještě jedna fotka, je tu lépe vidět
www.motochina.cz/gallery.php

Ctyrkolka Access Tomahawk

27.8.2008 v 09:18 | Nahoru | #24
cort> Ok, dej pak foto. Já to viděl v servise systémem originálního stahováku. Pružiny jsou jasný, ale nedokážu si to představit, jelikož jsem se o to snažil a je tam vůle jako prase. Navíc bych se bál, že bych nějak poškodil tu spojku... tak jsem rádši poškodil ojnici
alesmoto- mějme na paměti, že access je hobby značka! Žádný profesionální sportovní nářadí a přesto se sním závody jezdí. O výrobku samotném vypovídá jeho prodejnost. Je tu opravdu velká konkurence a přesto je to nejprodávanější stroj (a mezi konkurenty opravdu nepatří mezi nejlevnější

Ctyrkolka Access Tomahawk

27.8.2008 v 11:18 | Nahoru | #25
championn> Prodejnost? V Německu, kde se Kymco prodává už dost dlouho, je lettos za 1. pololetí s 1500 prodanými kusy na 1. místě, druhej má polovic. A Acces? Skončil kdesi hodně v pozadí..
úprava: přesné údaje Acces 118 Kymco 1549

Naposledy editováno 27.08.2008 11:55:45

Ctyrkolka Access Tomahawk

27.8.2008 v 12:34 | Nahoru | #26
alesmoto> Rakovník jsou čechy ne Německo, nebo žiju v omylu ty statistiko? Nejsi ten chytrolín co leze na accessácký fórum a mele v podobném duchu? Hoď sem schválně míry "sportovního" Kymca, když se s tím dovozce na webu tají, potom i vysvětli umístění chladiče. To bude totiž asi důvod proč Kymco neni vidět na trati a v lese... Ale nechci tě přesvědčovat slovy, co je postavit vedle sebe na trať? To by bylo dost objektivní.

Pár motivačních foto:

Access na závodech nepotkáš...





... a když už tak houby jede...



... a všem překáží.



Nahoď nějakou fotku Kymca, třeba máš zachycenej nějakej hardcore přejezd po sto metrech rozbitýho asfaltu.

Ctyrkolka Access Tomahawk

28.8.2008 v 08:51 | Nahoru | #27
cort> Jsou závody a Závody... "Závodit" se dá na všem. Pokud nafotím vesnickej přebor Fichtlů, nebudu tvrdit, že se s nima jezdí závody.
Pokud budu chtít závodit na 4 kolce, nebudu kupovat Kymco ani Acces, ale v nouzi Raptora, nejlépe však Vixe. Ty na závodech jsou k vidění docela obvykle Jezdí i s Tebou???

Ctyrkolka Access Tomahawk

28.8.2008 v 18:22 | Nahoru | #28

alesmoto>cort> Jsou závody a Závody... "Závodit" se dá na všem. Pokud nafotím vesnickej přebor Fichtlů, nebudu tvrdit, že se s nima jezdí závody.
Pokud budu chtít závodit na 4 kolce, nebudu kupovat Kymco ani Acces, ale v nouzi Raptora, nejlépe však Vixe. Ty na závodech jsou k vidění docela obvykle Jezdí i s Tebou???


Tak to je odpověď hodná minimálně redaktora novy. Rozdělení tříd ti asi nic nenapoví, ale zkusme to jinak. Netvrdil jsem že jezdím mistrák nebo tak. Čtyrkolu mám stejně jako motorku pro zábavu a nepotřebuju okolí dokazovat jakej sem king. Jen prostě pro zábavu rád jezdim po polňačkách,lesních cestách a když je čas tak i na trati. Nepotřebuju vyhrát, stačí mi vědět že Access vydrží i mé zacházení. To asi s Kymcem neznáte, nebo proč vás neni nikde vidět?

PS: Kymco je Adly? To totiž taky tvrdí jak ho v rajchu kupujou nejvíc.

Ctyrkolka Access Tomahawk

29.8.2008 v 08:26 | Nahoru | #29
cort> PS: Kymco je Adly? To totiž taky tvrdí jak ho v rajchu kupujou nejvíc.
Tvrdí? Zjisti si.

Ctyrkolka Access Tomahawk

29.8.2008 v 10:01 | Nahoru | #30
cort. Hezký fokty
Alesmoto. Nebbude přece srovnávat německo a česko. Dostali jsme se trošku zcela mimo původní záměr tazatele. Původní dotaz byl, zda je access vhodný na hobby ježdění a na lítání po menším terénu. Odpověď je ANO. Má své mouchy, ale to mají všichni.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist