Téma: Zacly mi chcat predni vidle USD help!
Nazdar,
dneska jsem prisel k masine ze se projedu a koukam spodek leveho tlumice je cely umasteny
a hlavne teflonova vrstva kluzaku. Tak jsem to utrel a pres brzdu zaperoval predni vidlici a znova to bylo od oleje. Jel jsem se pak project jak se to bude chovat a asi jeste po jednom utreni (vycisteni do sucha) se to zpravilo a cca po ujeti 200 km uz to netece.
Tesnici gumicky nejsou popraskane ani poskozene, motorka na predek bourana nebyla a mam ji uz 3 roky.
Je mozne ze se tam pod tu gumicku dostal bordel (prach, kaminek apod.)a kvuli tomu se tam udelalo misto kudy to mohlo tect?
Co vy na to?
Pro jistotu bych to mel mozna nechat udelat vcetne vymeny kapalin ne?
Co to muze stat? jeste jsem to z motkou neabsolvoval?
Dik.
dneska jsem prisel k masine ze se projedu a koukam spodek leveho tlumice je cely umasteny

Tesnici gumicky nejsou popraskane ani poskozene, motorka na predek bourana nebyla a mam ji uz 3 roky.
Je mozne ze se tam pod tu gumicku dostal bordel (prach, kaminek apod.)a kvuli tomu se tam udelalo misto kudy to mohlo tect?
Co vy na to?
Pro jistotu bych to mel mozna nechat udelat vcetne vymeny kapalin ne?
Co to muze stat? jeste jsem to z motkou neabsolvoval?
Dik.
salo: je mozny ze uz netece protoze uz tam zadnej neni... ikdyz to by sis asi nekde vsimnul louze... to jestli v ni nemas olej nebo jestli to teklo kvuli nejake necistote asi nezjistis... kdyz se meni gufera tak uz se vetsinou dava novej olej, s vyslednou cenou uz to prilis neudela... jde podle servisniho navodu nebo navodu na netu udelat i doma, neni to zas takova veda...
Salo> o ty prachovky z venku co jsou vidět zase až tak nejde, záleží jak vypadaj gufera pod nima
Pro klid v duši bych to ručitě rozhodil, gufera (pokud nechceš zrovna vše original) stojej do 500,-(asoň teda v mém případě, nevím jak na tvou moto) olej tak 300,- ty horní prachovky bejvaj většinou eště v cajku, jestli na nich nic nevidíš.. takže do litru se vejdeš s troškou kutilství
Targa> tak to je ranec, zřejmě používané materiály z NASA a práce provedená v nepředstavitelně dobré kvalitě :D .. jen žertuju.. ale myslím že v "neautor." servisu seš hravě na polovině



Targa> tak to je ranec, zřejmě používané materiály z NASA a práce provedená v nepředstavitelně dobré kvalitě :D .. jen žertuju.. ale myslím že v "neautor." servisu seš hravě na polovině

vsecko to urcite nevyteklo na podlaze ani kapka. akorat tak spodni strana vidle trmeny co drzi brzdy. Akorat mne prekvapilo, ze to ustalo. Jsem momentalne v Irsku a koncem zari to vezu domu (pac konci STK) tak je ted otazka jestli to pred tou cestou zpravovat za draho tady, nebo pockat az do cech. jestli to ustalo, tak by to nemel byt az takovy problem. A kdyz s tim pojedu tak 2000 km do cech tak doufam nic nesk..vim.
pravnik>assassin> to je teda inteligentni nazor vola. kde je nejaky zpravce aby takove odpovedi ihned mazal.... cetl si a chapes vubec na co se ptal?
no jasny, taky muzu hodit par nadavek na tvoji adresu...
ok sem vul a nevim na co se ptal a ja nevim o cem pisu...
zato ty si mu ani neporadil ani si nenapsal co sem ja napsal uplne spatne.... takze ten tvuj prispevek zadnou extra hodnotu teda taky nema...
Nech vyměnit olej a gufera. motorku máš 3 roky a evidentně tě to překvapilo. Takže je jasný, že ten olej v tlumičích přejíždíš. Měl by se měnit každý dva roky. Potom je úplně rozsekanej na sračky a netlumí to jak by správně nělo. Ty symerinky vydrží někdy i mraky let (neni tvůj případ), ale stejně je dobrý to měnit.
Edit : cca do 300,- za olej, plus práce cca 2-2,5hod. (podle motorky)
Naposledy editováno 25.08.2008 09:19:06
Edit : cca do 300,- za olej, plus práce cca 2-2,5hod. (podle motorky)
Naposledy editováno 25.08.2008 09:19:06
Když jsem pořídil Ninju, tak jí taky tekla levá vidle. Jel jsem domů 300 kiláků, potom ještě papírování atd., pak jsem to dal hned do servisu, a to už tam nejspíš nic nebylo (=> 2000 km je asi moc). Servis (výměna gufer, nový olej) mě stál asi třináct stovek (nebyl to samozřejmě servis Kawasaki). Jinak jak říká Gal, co dva roky bys měl v tlumičích stejně měnit olej.
Tuhle prácičku jsem teď dělal taky a je to docela pakárna, a to mám starý vidle (FZR rv92). v servisu mi řekli, že by to zmákli se vším za dva litry, takže příště jdu do servisu. takhle jsem ušetřil "jen" 1500 a plno sraní s tim. 
Naposledy editováno 29.08.2008 20:41:05

Naposledy editováno 29.08.2008 20:41:05
na USD potřebuješ spoustu přípravků na rozdělání a následný složení. Navíc pokud to chčije je potřeba opravdu zrepasovat celý vidle. Kluzáky, gufera, těsněni a olej. Počítej že oleje je většinou něco přes litr a litr dobrýho je min 400,-- spíš víc.
Doporučím ti poslet vidle Halbychovi, dělá repas za 3000, což je darda, ale když uvážíš že materiál je tak za 1500 a je to fakt drbačka, dá se to zkousnout.
Naposledy editováno 30.08.2008 07:18:55
Doporučím ti poslet vidle Halbychovi, dělá repas za 3000, což je darda, ale když uvážíš že materiál je tak za 1500 a je to fakt drbačka, dá se to zkousnout.
Naposledy editováno 30.08.2008 07:18:55
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.