Moc jich není, má motor z GSX-R 1100(snížený objem), je to pořádný kus železa, dizajn přirovnávali v roce vzniku ke "Fereri Testarossa", prdel jak ze Star Treku, prostě pohodlná-sportovně-cestovní motka
Hledej v motodatabázi uživatele "MedWed".
Prodává svého RF, a je to krasavec
Když koupíš přední kolo z 600 abys měl 17ctku ..nastavíš správně podvozek a trochu popustíš vidlice, tak v kombinaci s dobrýma gumama je to stále velmi schopná a na cestování pohodlná motorka..
Peacemaker>WenCa>RF jsem nedávno viděl a byla to taková nepěkná obluda...
ty se rouhas! RFko je Ferrari v jednostopem svete. ale uz bych si ho znova rozhodne nekoupil. pokud chces silnici a mas tyhle prachy, tak zkus sehnat nejakou peknou starsi VFR 750
Můžu mít dotaz proč bys znova do RaFana nešel?
Já o něm uvažuji, teď sice ne, bo z auta mi zbyla jen tatranka autorádia. Tak penízky nacpu do new auta.
Dík za odpověď
Peacemaker>aifel202> ja s nim mel hrozny problemy, koupil jsem mrchu kus. pak jsem se dozvedel jeste naky veci/problemy ktery tak nejak pretrvavaj u vsech (jako uchlastavani svicek). sestka mela navic nic moc motor, devitka by v tomhle mela byt lepsi. hlavne za ty prachy se da koupit napr. honda vfr a to je pro me sazka na jistotu.
Mě se líbí VFR, ale když jsem na něm jel, tak je to maličká motka, to RF je fajn. (202cm/130kg)
Moc si vybírat nemohu, a medwed ma rafana prý na
Respektive, nebylo by lepší otevřít cestu sportů radši klíčem RF600? je pravda že jsem měl 1200 ale přece jen FJ je takový rychlý silný cestidlo no
Naposledy editováno 30.08.2008 10:31:55
RF 900 vs VFR 750
www.motorcycle.com/shoot-outs/two-for-the-real-world-2520.html