A jelikož nemám momentálně možnost si sject na 250 4T tak se chci zeptat jak to jede proti dváce, údajně se to musí točit až do mrtva aby to za něco stálo, což by nebyla proti dváce žádná změna.. Na 250 2T jsem odjel i jeden závod a jelo se mi na ní parádně a seděla mi do ruky daleko víc jak 125, ale co mě štve že se to prostě nechová tak pěkně jako 4T.
A další věc čeho se bojim že si koupim malýho ventila, ten mi vzápětí lehne pod prdelí a budu se do něj muset vysypat a nezbyde mi ani na závod
Děkuju za názory.
//Vim že se to řeší furt ale chtěl jsem diskutovat k mýmu konkrétnímu problému
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tak se musím pochlubit, že po dlouhým přemejšlení a i po období kdy jsem byl rozhodnutej nechat si dvácu a na jinou se vysrat, jsem si pořídil novýho mazlíka. Doufám že bude věrně sloužit. Nejsem žádnej naivka, jsem realista takže jí hned dám nějakou péči a doufám že nějakou tu mth na ní nebudu muset hrábnout
A ještě jedna poznámka, zvítězila možnost kterou jsem hned jako první zavrhnul
TC250 07.. Omluvte kvalitu fotky.. je to telefonem.
Naposledy editováno 13.02.2009 14:50:24
závěrem: je to o umění jezdce a o zkušenostech... já jezdil na KX 125 a dával jsem kluky na 450 4T, super náčiní je KTM SXS - 125 2T jela téměř jako jiný 250 2T.
jo a že se říká, 2T 250 tě strašně unavuje, a 4T ne, tak tomu nevěř, svez se na 450 4T a uvidíš, jak padneš po pár kolech, navíc je těžká..., ale to už jsem zmmínil... takže já bych šel jedině do 250 2T...
Jinak na MX nevím no mozná 200 ku 2t a n suzuki RM 250 nevidim nic sptneho krome brutalního výkonu :)
Jinak ten kámoš má 17 let...
Naposledy editováno 28.08.2008 23:06:37
Joraell>jdu do husaberga 450 :) je to sice enduro ale na trati je taky jak doma už jsem si to s nm vyzkoušel. Sice oproti 20 cce zatím žádne extra zrychleni, pac na pucene moto nejezdim jako prase a za 2he mi byly ty skoky najednou vsechny oproti 20cce kratke letal jsem az za dopadovku :)) takže jsem jel spise decentne
Jinak na MX nevím no mozná 200 ku 2t a n suzuki RM 250 nevidim nic sptneho krome brutalního výkonu :)
nebudeš litovat
prackarr>tvrzení,že 4T 250 nejede je pěkná blbost.
argumenty,že někdo dává na 2T osmince 4T 450 taky. lol
Není to motorkou,ale rukama. Faktem je,že 2T má levnější údržbu,ale 4T má jednoznačně navrch.
Kdo píše opak,účelově lže.
souhlas...ALE...nesouhlas, že by někdo na dváce nedával 450. Je to rukama, znám plno jezdců, kterým to nedělá problémy. Jo a mě to taky potěšilo na posledních závodech, když jsem předjel 450
Hujere, máš ještě dost času do konce sezony, tak zkoušej, testuj!
Můj výběr: nová dváca, 144ka, malej ventil! Já se budu rozhodovat mezi tímhle, až přijde ten správný čas
Jinak Hujere, co tak najednou (+ ten status?)
Jestli ti ta 250 2T fakt sedla, ten pocit ze si rychlejsi nebyl jen tim ze to vic taha a dokazes na ni vydrzet az do konce aby sis nedaval nechtene plnej, tak mas jasno ne?
A nebo mi prodej SM a muzes mit novyho ventila!
M6>Joraell>jdu do husaberga 450 :) je to sice enduro ale na trati je taky jak doma už jsem si to s nm vyzkoušel. Sice oproti 20 cce zatím žádne extra zrychleni, pac na pucene moto nejezdim jako prase a za 2he mi byly ty skoky najednou vsechny oproti 20cce kratke letal jsem az za dopadovku :)) takže jsem jel spise decentne
Jinak na MX nevím no mozná 200 ku 2t a n suzuki RM 250 nevidim nic sptneho krome brutalního výkonu :)
nebudeš litovat
AD Husaberg- protože se blíží doba, kdy se opět stanu jezdcem týhle značky, tak už pomalu vybírám v inzerátech a snažim se eliminovat potenciální pasti a šity jako třeba(dle mě)tento- co mu řikáte? Zdá se mi to jako: plasty 04, vidle KTM 01- 02, kyvka husar 05... bez TP... je možný, že by taková kombinace vznikla jinak než složením jednoho kusu z několika vraků?
fallen>hAjPR> ja myslim ze to Autor nemyslel tak zle, jen rikal ze kdyz pojede dvaca velkyho ventila ze to neni chyba 4T motorky, coz si mu ted potvrdil
Jinak Hujere, co tak najednou (+ ten status?)
Jestli ti ta 250 2T fakt sedla, ten pocit ze si rychlejsi nebyl jen tim ze to vic taha a dokazes na ni vydrzet az do konce aby sis nedaval nechtene plnej, tak mas jasno ne?
A nebo mi prodej SM a muzes mit novyho ventila!
Je to jak píšeš...dvěpade zvajtakt bude dobrá, když se umí využívat...nejvíc bych se bál únavy, protože to pak bude trestat zle :\ Když vidim, jak si mě popotahuje dváca...o dvěpade radši nemyslet!
PetrTM>Pokud chceš motorku jak do lesa, tak i na trať, je 250 2T nebo tříkilo nejlepší volba. 450 4T v crossu - do lesa nesmysl, 450 a vejš enduro zase drahý a na trati né tak obratný. 250 4T je dobrá alternativa, ovšem jednak zamrzí absence startéru a pak....ta věčn+ě omýlaná údržba. A že na 250 dvoutaktu nelze jezdit po lese je kokotina, tvrdí to pouze kopyta co to neumí . Doporučuju YZ 250, z novějších dvoutaktů určitě nejpovedenější a nejuniverzálnější.
do lesa nééé, to on na trať, aby si mě povodil...
prackarr>Já netvrdil,že nejde dát osminkou 450.
Jistě že je to rukama.
Ale jeden jezdec na osmině a 450 dá lepší čas na 450.Pokud teda nemá 40kg v zmoklým vaťáku a není kopyto.
to je hezký přirovnání
Pokud teda nemá 40kg v zmoklým vaťáku a není kopyto
TondaKTM>prackarr> To není na 100% jistý že zrychlí přechodem na 450, je to o tom jak mu co sedí. Vím o čem mluvím
Ty jsi přírodní anomálie
Toníku..
U tebe jsem padl na prdel,když jsem se doslech,že jdeš na 4T..
Ovšem já vyvracel řeči o tom,že 250 4T je líná proti 2T 125.
O nic jiného mě nešlo.
prackarr>TondaKTM>prackarr> To není na 100% jistý že zrychlí přechodem na 450, je to o tom jak mu co sedí. Vím o čem mluvím
Ty jsi přírodní anomálie
Toníku..
U tebe jsem padl na prdel,když jsem se doslech,že jdeš na 4T..
Ovšem já vyvracel řeči o tom,že 250 4T je líná proti 2T 125.
O nic jiného mě nešlo.
ona je pocitově docela líná...chybí tam takový ten kopanec výkonu, takže to člověku příjde líný...ale celkově je na tom snažší být rychlejší než na dváce!