rad bych si nechal poradit s koupi moto. mel jsme skutrika 150 ccm a byla to skvele ovladatelna hracka, jen vykonove uz malinko nestihal.
chtel bych neco vykonnejsiho. pvodne jsem chtel choppera, ale zda se mi mene ovladatelny. v sooucasnosti se priklanim spise k cestovnimu enduru.
me pozadavky jsou nasledujici: vyska sedla adekvatni me vysce, mala spotreba, vyborna ovladatelnost ve meste, schopnost jezdit po horsich silnicich a polnackach. moznost cestovat ve dvou i dlesi vylety v pohodli a bez dychavicnosti. dobra servisovatelnost a hlavne stroj zvladatelny pro zacatecnika (mam za sebou jen par tisic km na skutru)
diky za vase rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber moto enduro X chopper zacatecnik, 176cm
muj tip V-Storm???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber moto enduro X chopper zacatecnik, 176cm
1 reakcí na tento příspěvek Vyber moto enduro X chopper zacatecnik, 176cm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber moto enduro X chopper zacatecnik, 176cm
1 reakcí na tento příspěvek Vyber moto enduro X chopper zacatecnik, 176cm
Naopak cestovní enduro je myslím to pravé na naše silnice. Navíc ty okolo 600/650 kubíků jsou šikovné i do města. Zde je ovšem třeba zvážit, zda chceš opravdu něco, s čím se dá zajet i do terénu, nebo Ti stačí stroj, se kterým se nemusíš bát na trošku rozbitou silnici eventuálně nějakou tu polňačku.
Do té první kategorie spadají motorky jako BMW F 650 GS či KTM LC4 640 Adventure - to jsou jednoválce, které jsou v terénu jako doma. Pak je tady Aprilia Pegaso Trail - je to taky jednoválec, který by měl být víc do terénu (původně dělala Aprilia Pegaso bez "přívlastku", což ale byla motorka spíš na silnici - teď to rozdělila a dělá modely Strada (cesta) a Trail (terén)). Honda Transalp je dvouválec, což je na cestování lepší. Dá se s ní i do lehčího terénu, ale oproti zmiňovanému bavoráku a KTM je těžší a neohrabanější. Cestovat se dá docela pohodlně i ve dvou, i když je to znát.
V-Strom už je spíš cestovní motorka na silnici, do terénu moc není. Za to má vyšší výkon. Jako alternativa k V-Stromu je tu ještě Kawasaki Versys. Eventuálně Ducati Multistrada 620, ale to je dražší špás...
Jinak co píše Dingo je s odpuštěním blbost - jednoválce jsou na cestování obecně méně vhodné (vibrace) a 400 ccm není na ježdění ve dvou. Navíc nevím, jaké motorky v této kubatuře, které by se daly označit za "cestovní enduro" měl na mysli.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber moto enduro X chopper zacatecnik, 176cm
O kubatuře 600ccm sem nepsal proto, protože tam je výběr obrovskej, ale většina cestovnějších strojů je dost těžká a co je víc do terénu, na tom už se hůř cestuje.......
Pokud srovnám Pegaso a Transalp, tak do terénu je víc Transalp a to protože má větší přední kolo a myslim i malinko větší světlou vejšku.
A pokud vim, tak většina chopperů pod 1000ccm extra výkonama neoplývá, asi jako endura, taky nic moc. A i většina 600ccm endurek je na cestování ve dvou taky línější. Ten Transalp má 50koní (jak který 49-52hp) což je výkon větší než většina běžných endur, co by pak podle tebe vyhovovalo?? AfrikaTwin? Myslíš, že do města je ten "autobus" dobrej?