paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Objem - Výkon - Krout. moment - válce do "V",
 
1.9.2007 v 18:31
....v řadě

Jak se tyto parametry promítnou do jízdních vlastností daného moto.

Třeba porovnání Honda transalp - 650ccm vs. moje Kawa ER-5 500ccm

Jedna válce do "V", druhá v řadě, výkonomě tuším cca stejné... nechce se mi to přesně hledat.

(reakce na) Objem - Výkon - Krout. moment - válce do "V",

1.9.2007 v 18:33 | Nahoru | #1
Trutnovacek> subjektivne NTV 650 (stejnej motor jako ma Alp?) vs ER500 - honda rozhodne pocitove silnejsi

1 reakcí na tento příspěvek Objem - Výkon - Krout. moment - válce do "V",

1.9.2007 v 18:35 | Nahoru | #2
Koukej, muj 2V jede tak ze by ses po.sral, kamaraduv 2V jede ze by ses pokalel... Tak si vyber ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Objem - Výkon - Krout. moment - válce do "V",

1.9.2007 v 18:36 | Nahoru | #3
medved_puzzle_bedrich>>
vybral jsem si.. z tvoji odpovědi jsem se poblil.... :cool:

Objem - Výkon - Krout. moment - válce do "V",

1.9.2007 v 18:36 | Nahoru | #4
Do jizdnich vlastnosti se projevi tak, ze ten 650 Veckovej motor je tezsi proti ER5 :D Co se tyce vykonu, pojede to trochu lip, ale ne nejak vyznamne. Ten motor se netoci tolik a tak radostne jako pilovitej motor z GPZ. Cos vlastne cekal, ze ti kdo napise? ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Objem - Výkon - Krout. moment - válce do "V",

1.9.2007 v 18:38 | Nahoru | #5
Dobrá.... tak změníme kawáckej motor..... ER-6 či Versys....

Objem - Výkon - Krout. moment - válce do "V",

1.9.2007 v 18:42 | Nahoru | #6
Trutnovacek> tak to uz je trochu ine kafe. Nemuzu porovnavat s ER5kou, ale s GPZ500S jo. Proti Versysu GPZto vubec nejede. Versys tahne krasne uz od nizkych otacek a pred 10ti tisicema zacina vadnout. GPZto naopak do 6ti jede jak fichtl a pak zacne jecet az asi do 11ti tisic. Vstrikovani, objem a vek motoru je hodne znat.

(reakce na) Objem - Výkon - Krout. moment - válce do "V",

1.9.2007 v 18:49 | Nahoru | #7
Trutnovacek>za předpokladu, že ER5 se chová a jede stejně jako CB500 tak Transalp jde od nižších otáček snáz bez cukání. Od volnoběhu úplně ne, ale od nějakých 2000 už solidně zatahuje. Kolem 6-7 zvadne. Pocitově je silnější (větší krouťák). Třeba V-strom s 650ccm 90° je trochu nervozní do 3500 tisíc ale pořád klidnější než CB500 a i slušně táhne. hlavně na nižší kvalty a pak parádně plynule bez děr zatáhne až do omezovače...

(reakce na) Objem - Výkon - Krout. moment - válce do "V",

1.9.2007 v 18:50 | Nahoru | #8
dobrá, a co válce v řadě vs do V

Karf byl rychlejší

1 reakcí na tento příspěvek Objem - Výkon - Krout. moment - válce do "V",

1.9.2007 v 18:53 | Nahoru | #9
já osobně si myslím, že 90° je lepší než 0° (v řadě). Třeba o MZ1000 (2 válec v řadě) napsali, že škube snad do 5000otáček. Apriílie má asi 60° a motor v 999 a dalších 90° jde silněji i dole. V přímým srovnání ER6n vs SV650 je na tom SVčko taky líp (podle grafu. jinak má ER6 kratší kvalty, takže na pružnost je o chlup lepší)...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Objem - Výkon - Krout. moment - válce do "V",

1.9.2007 v 19:04 | Nahoru | #10
karf> a co pak teda tech 180°!.. to byste koukali jak to oproti SV 650 krasne tahne :D

(reakce na) Objem - Výkon - Krout. moment - válce do "V",

1.9.2007 v 20:30 | Nahoru | #11
Toman> hh jj :D

Objem - Výkon - Krout. moment - válce do "V",

1.9.2007 v 20:31 | Nahoru | #12
ja mam valce ve 180°

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Objem - Výkon - Krout. moment - válce do "V",

1.9.2007 v 22:00 | Nahoru | #13
Toman>>
já myslím, že MT01 by ti ukázala, jak táhne dvouválec :P :lol: 650 vs 1100 :|

no ten boxer jde od volnoběhu nebo taky cuká? já myslím, že vyloženě od volnoběhu jsou použitelný jen vysokozdvihový dvouválce v čoprech. třeba ve viragu 1100 (i bulldog) jede na 5ku od volnoběhu naprosto monstróózně.

Objem - Výkon - Krout. moment - válce do "V",

1.9.2007 v 22:09 | Nahoru | #14
VTX1800 jede na jakej koliv stupen mega monstrozně :D:D:D

(reakce na) Objem - Výkon - Krout. moment - válce do "V",

1.9.2007 v 22:18 | Nahoru | #15
karf> no vylozene od volnobehu... na popojizdeni mi staci jenom spojka. motoru se vylozene nizky otacky (<2,5t) nelibi, ale tahne moc pekne - nejlepsi je si vyzkouset

(reakce na) Objem - Výkon - Krout. moment - válce do "V",

2.9.2007 v 10:23 | Nahoru | #16
karf> to srovnani SV s boxerem bylo samozrejme mysleno jako joke.. proto taky ten smajlik.

Jinak boxer cuka pod ty 2tis ot. ... pokud jedu plynule a nepotrebuju nahle zrychlovat tak se to od 2tis taky posbira a od tech 3 uz to je bez nejmensich problemu. (ja beru za idealni cestovni otacky 3-5tis).
A chod motoru se neda moc prirovnat.. ma to taky svou charakteristiku... neni to tak agresivni jak ulozeni do V, pri zavreni plynu to taky az tak "nebrzdi"... proste vyhody do pohodlnejsiho "cestovna".
Chtel bych se svest na te nove 1200ce.. ta je pry zase o chlup jina.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist