jinak jak uz bylo zmineno, je tezke srovnavat "kvalitu"
pokud se nejedna o vyslovny "bazmek".
znam lidi co jezdi s YUKI stylem ze pouze tankuji benzin
a maji 20T KM bez problemu a znam lidi co maji japonce a po 1000KM K.O., imho zalezi hodne od pristupu a spusobu pouziti.
zaver: tema velice diskutabilni a IMHO irelevantni.
spise bych se orietoval dle dostupnosti a ceny dilu

Zbyňa-Třebíč>nofear4> to ti nereknu, ale podivej se na to logicky: cim vic tech motorek je, tak tim bude lepsi,ne?
No tak to neni ani zdaleka pravda nemluve o tom ze dost casto se povede vyrobci v prvnim roce nejake zasadni obmeny modelu pripadne pri vyrobe modelu udelat tolik much ze je chudak ten kdo si to koupil a to plati jak pro auta tak pro motorky...
Zbyňa-Třebíč>nofear4> to ti nereknu, ale podivej se na to logicky: cim vic tech motorek je, tak tim bude lepsi,ne?
No že já vůl se trápím s nějakým řízením jakosti, SPC, PPM a podobnejma kravinam co jsou koukám k ničemu.
Přitom stačí něčeho nabušit miliardu a je to tím pádem logicky bezporuchové.


no ty si vůl, to sem neviděl
Zbyňa-Třebíč>nofear4> to ti nereknu, ale podivej se na to logicky: cim vic tech motorek je, tak tim bude lepsi,ne?
Pro srovnání . Fiatu uno se udělalo asi 20 000 000, myslíš že je tím pádem kvalitnější než rolls-royce?

Edit: co je to kvalita je věc hodně diskutabilní, takže o tom radši dál nebudu polemizovat

Naposledy editováno 08.09.2008 13:33:31
HausO>hned na uvod, videt ze te CECko docela tahne ;o)
jinak jak uz bylo zmineno, je tezke srovnavat "kvalitu"
pokud se nejedna o vyslovny "bazmek".
znam lidi co jezdi s YUKI stylem ze pouze tankuji benzin
a maji 20T KM bez problemu a znam lidi co maji japonce a po 1000KM K.O., imho zalezi hodne od pristupu a spusobu pouziti.
zaver: tema velice diskutabilni a IMHO irelevantni.
spise bych se orietoval dle dostupnosti a ceny dilu
Nevim jakou ma vazbu CEC na tohle vlakno,ale budiz

Ale co se tyce jednotlivce urcite zalezi na pristupu ke svemu stroji...ale z hlediska statisicu prodanych kusu se u kazdeho modelu opakovane vyskytuje ta ci ona vada na technice....auta maji tuto statistiku velice rozpracovanou a sledovanou a zajimalo me jestli je to nekde i u motorek....vztah a chovani jednotlivce ke svemu milackovi na to nemaji vubec vliv
nofear4>HausO>hned na uvod, videt ze te CECko docela tahne ;o)
jinak jak uz bylo zmineno, je tezke srovnavat "kvalitu"
pokud se nejedna o vyslovny "bazmek".
znam lidi co jezdi s YUKI stylem ze pouze tankuji benzin
a maji 20T KM bez problemu a znam lidi co maji japonce a po 1000KM K.O., imho zalezi hodne od pristupu a spusobu pouziti.
zaver: tema velice diskutabilni a IMHO irelevantni.
spise bych se orietoval dle dostupnosti a ceny dilu
Nevim jakou ma vazbu CEC na tohle vlakno,ale budiz
Ale co se tyce jednotlivce urcite zalezi na pristupu ke svemu stroji...ale z hlediska statisicu prodanych kusu se u kazdeho modelu opakovane vyskytuje ta ci ona vada na technice....auta maji tuto statistiku velice rozpracovanou a sledovanou a zajimalo me jestli je to nekde i u motorek....vztah a chovani jednotlivce ke svemu milackovi na to nemaji vubec vliv
částečně souhlas.
U aut to mají zmaknutý Němci, takže ta statistika je poplatná německému trhu
1) statistiky německého TÜV z technických kontrol
(bohužel se nezohledňuje počet najetých km)
2) záznamy výjezdů ADAC k poruchám na silnici
a pak samozřejmě ADAC AutoMarXX
toranaga>nofear4>HausO>hned na uvod, videt ze te CECko docela tahne ;o)
jinak jak uz bylo zmineno, je tezke srovnavat "kvalitu"
pokud se nejedna o vyslovny "bazmek".
znam lidi co jezdi s YUKI stylem ze pouze tankuji benzin
a maji 20T KM bez problemu a znam lidi co maji japonce a po 1000KM K.O., imho zalezi hodne od pristupu a spusobu pouziti.
zaver: tema velice diskutabilni a IMHO irelevantni.
spise bych se orietoval dle dostupnosti a ceny dilu
Nevim jakou ma vazbu CEC na tohle vlakno,ale budiz
Ale co se tyce jednotlivce urcite zalezi na pristupu ke svemu stroji...ale z hlediska statisicu prodanych kusu se u kazdeho modelu opakovane vyskytuje ta ci ona vada na technice....auta maji tuto statistiku velice rozpracovanou a sledovanou a zajimalo me jestli je to nekde i u motorek....vztah a chovani jednotlivce ke svemu milackovi na to nemaji vubec vliv
částečně souhlas.
U aut to mají zmaknutý Němci, takže ta statistika je poplatná německému trhu
1) statistiky německého TÜV z technických kontrol
(bohužel se nezohledňuje počet najetých km)
2) záznamy výjezdů ADAC k poruchám na silnici
a pak samozřejmě ADAC AutoMarXX
No vidis tys to pochopil to je presne to co bych rad videl,ale u motorek se takovy zaznamy asi nedelaj a dealeri ti to asi taky dobrovolne nereknou

Naposledy editováno 08.09.2008 14:11:22
VlaHa>Tyhle statistyky jsou vo hovně,protože se v těch závadách projevují poruchy jako je vadný akumulátor,rezatý výfuk,nebo vypadlý konektor,pro mě to třeba nejsou vúbec závady a pro kravaťáka je to konec světa,tak že čím víc kravat se objeví s tímhle v servisu tím húř pro ten typ toho auta
To je mozna pravda,ale i tak tam mas treba jasne napsano,ze na tom a tom modelu auta nejcasteji odchazela treba prevodovka...a to je docela dulezita informace ne?
lenkasiky>nofear4> teda ja tomu nejak nerozumim..ale myslim,ze to ze motka je nova a lepsi dle vyrobce,neznamena,ze nema chyby...vzdycky se da neco nejit a co zlepsit..
To kazdopadne porad je co zlepsit,ale tady patrame po tom aby jsme vedeli ze treba stara R1 mela vadu a problem s kyvkou...skoro kazda....to se proste vedelo...a treba na jiny R1 novejsi je zase problem s kontrolkou mazani ktera se proste musi menit..atd atd....hodne motek ma proste skryte vyrobni vady,anebo tam jsou dane komponenty ktere se serou vic nez je zdravo a vic nez na jine motorce chapes?
lenkasiky>jasne ze te chapu...tak nerozumim tomu tak jako vy,ale tak svuj nazor snad rict muzu...a nova nezmnamena lepsi,to snad vis,ne?pokud neco vyrobi a zlepsi vzdycky se najde neco co opomeli nebo neni tak kvalitni..tot vse...
No tak jasne ze muzes rict svuj nazor,jsme radi ze se do takovych odbornych temat zapojuje nezne pohlavi

nofear4>HausO>hned na uvod, videt ze te CECko docela tahne ;o)
jinak jak uz bylo zmineno, je tezke srovnavat "kvalitu"
pokud se nejedna o vyslovny "bazmek".
znam lidi co jezdi s YUKI stylem ze pouze tankuji benzin
a maji 20T KM bez problemu a znam lidi co maji japonce a po 1000KM K.O., imho zalezi hodne od pristupu a spusobu pouziti.
zaver: tema velice diskutabilni a IMHO irelevantni.
spise bych se orietoval dle dostupnosti a ceny dilu
Nevim jakou ma vazbu CEC na tohle vlakno,ale budiz
Ale co se tyce jednotlivce urcite zalezi na pristupu ke svemu stroji...ale z hlediska statisicu prodanych kusu se u kazdeho modelu opakovane vyskytuje ta ci ona vada na technice....auta maji tuto statistiku velice rozpracovanou a sledovanou a zajimalo me jestli je to nekde i u motorek....vztah a chovani jednotlivce ke svemu milackovi na to nemaji vubec vliv
4 noFEAR: poruchovost aut má zpracovávanou německo, a to počty zásahů "na cestě" díky "žlutým andělům" ADAC, zkus se kouknout...na jejich web, třeba tam budou i motorky (mě to nezajímá - pže můj mazlík chyby nemá lol ), takže statistika má chybu podstatnou, a to že nehledí na chyby odstraněné normálně v servise.
Tak mi to nedalo, a hledal jsem to na ADACu...a maj poruchy sledované jen u aut, viz odkaz:
http://www.adac.de/A...p;SourcePageID=69904
Naposledy editováno 08.09.2008 17:28:05

Ale abych jim nekřivdil, design u aut maj bombézní, to nešpitnu křívého slova! Jen detaily na motorkách pokulhávají...viz kabely "tierapsama" po trubkovém rámu na Monsteru...jak pěstí do ókáčka

Naposledy editováno 08.09.2008 17:35:32
jinak jedna paní povídala (zdůrazňuju JEDNA PANÍ POVÍDALA!!!):
první R1 - praskaly bloky nebo válce nebo něco na motoru...
GSXR 1000 - ty zas.. motorky na přívěry
SV 650 - motory celkově
staré GSXR 750/11, bandity - obrušovaly se jehly v karbecoch
Busy - praskaly podsedlovky
Blady - kousající se kliky při jezdění po zadním, ale to bylo spíš "špatně" umístěným košem sání
starší R6 a komplet motory
ZZR 11 - řadící vidličky
to sou věci o kterých sem slyšel a netvrdím, že to bylo nějak opakované, až na ty přívěry a karbecy u gsxr.
třeba někde najdeš, co se svolávalo do servisů, nebo projdi inzeráty a mrkni, co lidi potřebujou nejčastěj.
Naposledy editováno 08.09.2008 18:50:48