paolo_novy paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Suzuki GS 500 E ...max RPM
18.9.2008 v 18:25
Ahojte . . .chtěl jsem se zeptat jestli někdo nemá stejný problém jako já ? V TP mám napsáno 20 kw jinak by měla být otevřená, jak poznám že je zavřená ? Motorka na neutrál, bez rychlosti jde vytočit do maxima, čili nějakých těch 9 - 10 tisíc ot. Ale na silnici, pod je jedno jakou rychlostí točí maximálně do těch 5, 6 víc ani ránu . . .nevíte kde je problém . . .?

Děkuji za odpověď
Předchozí
1 2
Následující

Suzuki GS 500 E ...max RPM

18.9.2008 v 18:37 | Nahoru | #1
tak to bude zavřený

Suzuki GS 500 E ...max RPM

18.9.2008 v 20:07 | Nahoru | #2
Jo, bude to zavrena verze.

Suzuki GS 500 E ...max RPM

18.9.2008 v 20:13 | Nahoru | #3
JoJo..Já točim normálně na těch jedenáct..

Suzuki GS 500 E ...max RPM

18.9.2008 v 20:16 | Nahoru | #4
já ci taky . . . .a měla by jít otevřít normálně v nějakym servisu né ? Neví někdo o někom v okolí Plzně či Tachova kdo by to zvládnul za rozumný peníz ?

Ale ona na neutrál točit jde, ale za jízdy ne, tak to bývá ?

jsem bez zkušeností . . .zkoušky v autoškole dělam v pondělí

Suzuki GS 500 E ...max RPM

18.9.2008 v 20:39 | Nahoru | #5
Proste ten motor ve vyssich otackach nema silu, proto se to nevytoci pres tech 6000. Moje je otevrena, od 7000 do 9000 to ma nejvetsi zatah. Jestli zacinas tak rok pojezdi na tomhle a pak si to nech otevrit

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 500 E ...max RPM

18.9.2008 v 20:39 | Nahoru | #6
Hele ale to bych neřek, že je to tim uškrcenim..Kámoš má zavřený GS(r.v.2004)a jde mu točit uplně normálně (i při jízdě).Jen to mín jede

Suzuki GS 500 E ...max RPM

18.9.2008 v 20:44 | Nahoru | #7
Ty wole, jeste to nema ani papiry a uz by to chcelo trhat rychlostni rekordy
Precti si radeji tohle:www.motorkari.cz/forum-detail/

Suzuki GS 500 E ...max RPM

18.9.2008 v 21:32 | Nahoru | #8
2CZokyn hej kámo dík za typ, fakt mazec článek, má to něco do sebe...nejde mi o to mazat s tim do školy 2 kila za hodinu, jen by mi zajímalo co s tou mašinou doopravdy mam . . .

Suzuki GS 500 E ...max RPM

18.9.2008 v 21:50 | Nahoru | #9
h3nr1k> až s tim pojedes 2 kila tak smeknu sry

Suzuki GS 500 E ...max RPM

11.10.2008 v 11:56 | Nahoru | #10
Jestli tu motorku máš uzavřenou poznáš podle šoupátek, pokud je v nich navrtaná díra je to škrcený. Otevřou ti to v každým autorizovaným servisu, cena jednoho šoupátka cca 1200,-

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 500 E ...max RPM

11.10.2008 v 13:37 | Nahoru | #11
Chvilku pojezdi skrcenou a pak az si ji nech otevrit!Ja zacinal na 60konich..no a dodnes se divim,ze ziju!!

Suzuki GS 500 E ...max RPM

11.10.2008 v 13:41 | Nahoru | #12
Když podržíš na neutrál plný plyn tak půl hodiny, tak se prý odškrtí sama

Suzuki GS 500 E ...max RPM

14.10.2008 v 18:41 | Nahoru | #13
to bylo dobrý ale moc bych to neskoušel nickslaughter

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS 500 E ...max RPM

15.10.2008 v 11:33 | Nahoru | #14
hans.kawa> kámoš začínal na 160 koních po pinckovi a taky jezdí do dneška

Suzuki GS 500 E ...max RPM

15.10.2008 v 11:46 | Nahoru | #15
Když jsem měl GSko tak mi dělala to samo (na místě šla vytočit v poho, za jízdy ta 6,max 7 tis. ot.). Já jsem měl po předchozím majiteli přesazenou výfukovou vačku o zub vůči klice.Pak už jezdila v pohodě....

Naposledy editováno 15.10.2008 11:46:48

(reakce na) Suzuki GS 500 E ...max RPM

15.10.2008 v 12:23 | Nahoru | #16

milan1000>hans.kawa> kámoš začínal na 160 koních po pinckovi a taky jezdí do dneška


Tak ma rozum..ja byl tenkrat blbej,jak pracovni sobota!!

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 500 E ...max RPM

27.10.2008 v 17:39 | Nahoru | #17
Já mám zavřenou a má asi 32koni a krouťák 40Nm což je prý na GS dost.Jezdí kolem 170ti.Byl jsem na měření výkonu tak jsem zjistil že je zavřená, točit se dá do 11ti ale otáčkoměr je docela nepřesnej.Jinak otevření v origo servisu stojí 4000 z toho jsou 3000 šoupátka s tryskama, musí se to přetryskovat.

(reakce na) Suzuki GS 500 E ...max RPM

18.4.2009 v 17:02 | Nahoru | #18
br1kos> S těma tryskama nevím... Mě při škrcení v ofiko servisu (kvůli papírům) a následným odškrcování měnili jen šoupátka. Přetryskování nebylo potřeba...

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 500 E ...max RPM

18.4.2009 v 18:06 | Nahoru | #19
Neškrcené GSo má max. výkon v 9000ot./min. Pokud si dobře pamatuju, tak při 90km/h na šestku měla cca 4500ot/min. a v pohodě akcelerovala na 150km/h, bylo zjevné, že by šla i výš, ale v otevřené přilbě jsem si to holt dovolit nemohl . Mělq by ale jet cca 170-175km/h max.
Jinak ale souhlasím s tím, že by ses jako začátečník měl spokojit s uškrcenou verzí a otevřít ji až tak po roce ježdění. Já sice také šel hned na neškrcenou ... ale GS500 zase nemá takový výkon, aby mezi škrcenou a neškrcenou verzí byly markantní rozdíly.
Hlavně jezdi v klidu

(reakce na) Suzuki GS 500 E ...max RPM

21.4.2009 v 23:31 | Nahoru | #20

Dejmos>Hele ale to bych neřek, že je to tim uškrcenim..Kámoš má zavřený GS(r.v.2004)a jde mu točit uplně normálně (i při jízdě).Jen to mín jede



To je samozřejmě nesmysl !

U obou verzí jde motor vytočit na neutrálu do omezovače.
- u neškrcené verze točí motor maximum i za jízdy.
- u škrcené verze točí motor za jizdy (tedy se zátěží) maximálně zmiňovaných +/- 6tis.

Škrcenému motoru totiž z důvodu děr v šoupátkách karburátorů chybí síla vytlačit se zátěží víc.
Tvrzení, že obě verze točí za jízdy stejně a ta škrcená jen "míň" jede, je legrační Doporučuju zopakovat si fyziku ze základní školy. Otáčky motoru jsou při sepnuté spojce přímo úměrné otáčkám zadního kola. Technicky není možné, aby dva motory točící stejné otáčky dávaly při stejném převodovém poměru rozdílný výkon na zadní kolo.

Naposledy editováno 22.04.2009 00:07:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS 500 E ...max RPM

21.4.2009 v 23:52 | Nahoru | #21
BikerJim> Potvrzuju - šestka při 90 km/h točí málo přes 4 tis.

- U neškrcené verze jdou všechny rychlosti točit do cca 9 tis. Víc jsem nikdy neměl to srdce to trápit.
- Maximálka je kolem 170km/h. Už 160 km/h je ale silně nekonfortní rychlost. GSko začíná být neklidné a strašně fouká (i se štítkem). Idální rychlost je 120-130. Akceptovat se to dá tak do 140-150, pak končí sranda.

- U škrcené verze končí legrace kolem 6 tis. To nejhezčí zrychlení kolem 7 tis se tedy nekoná...
- Maximálku škrcené verze neznám, logicky to bude někde kolem 120-130 km/h

- Škrcení / odškrcení se provádí výměnou šoupátek v karburátorech. Ta "škrcená" šoupátka mají v sobě díry a tím nedovolí motor plnit na plný výkon. "Děravá" šoupátka se často jen lepí (tmelí), jejich fyzická výměna není nutná. V SuzaMoto stojí výměna cca kolem těch zmiňovaných 1200 kč za jedno šoupátko + něco za práci. Jejich zatmelení je tedy ekonomičtější...
Při škrcení / odškrcení se nemění trysky. S těmi si hrají jen ti, kterří si myslí, že přetryskováním vymáčknou z GSka ještě půl koně navíc...

- O škrcení a odškrcení už tu pár témat máme, stačí hledat pod GS500E.

3 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 500 E ...max RPM

22.4.2009 v 12:46 | Nahoru | #22
rád to čtu, ale bohužel moje motorka až na 4 rychlostní stupeň jde vytočit na zmiňované maximum otáček, ale bohužel na 5 a 6stku už se začně "dusit" a otáčky spadnou na 6 tisíc a motorka nevydá víc jak 120-130, na rovince z mírného kopečka se rozjede a otáčky začnou stoupat až třeba na 7.500 ale pod stejným plynem nebo lehce přidaným, prudké otočení plynu způsobí zase "dušení" mechanik mi řekl že šoupátky to není že ty jsou tak jak mají být...

(reakce na) Suzuki GS 500 E ...max RPM

22.4.2009 v 18:34 | Nahoru | #23
h3nr1k> Tak to je mi líto, to ti neporadím.

(reakce na) Suzuki GS 500 E ...max RPM

23.4.2009 v 20:59 | Nahoru | #24
h3nr1k>Bejt tebou, rychle s ní mažu do servisu, nebo jak jsi psal v jiným tématu, rychle se jí zbavím. Já jezdil škrcenou verzi skoro rok a síla jí zase tolik nechyběla, rozhodně to nebylo tak markantní, jak popisuješ. Top speed ležel někde na hranici 140-150 km/h při jízdě na rovince, dál už jenom motor hučel, ale netáhnul.
Podobné problémy jako ty, že se mu motor dusil atd. měl kámoš nizesko (kdyžtak u mě na profilu).

(reakce na) Suzuki GS 500 E ...max RPM

29.4.2009 v 18:29 | Nahoru | #25

MartinGS500>BikerJim> Potvrzuju - šestka při 90 km/h točí málo přes 4 tis.

- U neškrcené verze jdou všechny rychlosti točit do cca 9 tis. Víc jsem nikdy neměl to srdce to trápit.
- Maximálka je kolem 170km/h. Už 160 km/h je ale silně nekonfortní rychlost. GSko začíná být neklidné a strašně fouká (i se štítkem). Idální rychlost je 120-130. Akceptovat se to dá tak do 140-150, pak končí sranda.

- U škrcené verze končí legrace kolem 6 tis. To nejhezčí zrychlení kolem 7 tis se tedy nekoná...
- Maximálku škrcené verze neznám, logicky to bude někde kolem 120-130 km/h

- Škrcení / odškrcení se provádí výměnou šoupátek v karburátorech. Ta "škrcená" šoupátka mají v sobě díry a tím nedovolí motor plnit na plný výkon. "Děravá" šoupátka se často jen lepí (tmelí), jejich fyzická výměna není nutná. V SuzaMoto stojí výměna cca kolem těch zmiňovaných 1200 kč za jedno šoupátko + něco za práci. Jejich zatmelení je tedy ekonomičtější...
Při škrcení / odškrcení se nemění trysky. S těmi si hrají jen ti, kterří si myslí, že přetryskováním vymáčknou z GSka ještě půl koně navíc...

- O škrcení a odškrcení už tu pár témat máme, stačí hledat pod GS500E.



moje uzavřená verze točila taky přes 10 tisíc jako otevřená, otevírat sem ji nechal v servisu zalepením dírek v šoupátkách.

a otevřená verze GS500 rozhodně netočí jen 9 tisíc, vytočil sem ji v pohodě do 11 500. takže jen doporučuji vyměnit vzduchový filtr...

Suzuki GS 500 E ...max RPM

29.4.2009 v 18:50 | Nahoru | #26
jo jo, bude fakt uškrcená. Poznáš to podle max. rychlosti

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 500 E ...max RPM

29.4.2009 v 18:56 | Nahoru | #27
uskrcena mozna je .
ale to co popisujes neni uskrcenim

(reakce na) Suzuki GS 500 E ...max RPM

29.4.2009 v 19:06 | Nahoru | #28
NaaR> taky se přikláním k tomuto názoru

Suzuki GS 500 E ...max RPM

29.4.2009 v 19:46 | Nahoru | #29
no ja sem si tim celkem jistej. bo mlada ma gs a uskrceni se projevovalo fakt jen na maximalce
.zrychleni a tak neposoudim objektivne bo kdyz na to vlezu z bulldoga tak fakt nevim :D

Suzuki GS 500 E ...max RPM

29.4.2009 v 19:51 | Nahoru | #30
vzducháč mam novej, mluvil jsem s jednim klukem tudle a ten mi řikal že je to hodně chudá směs když ve vyšších otáčkách na tu pětku šestku se začne dusit a už nechce a nemůže dál...doporučuje servis a seřízení karbců co vy na to ?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki GS500F - identifikacia podla VIN Suzuki GS 500E, Suzuki GS 500F Seporepo 2 6.4.2025 v 22:50 Kohlstein
Snížené sedlo na Suzuki GS 500 Suzuki GS 500E Wolf33 8 2.4.2025 v 14:38 Gahan37
Stále černá svíčka na dvouválci SUZ... Suzuki GS 500E MeCool 17 10.3.2025 v 16:31 Pedl
Teče vidle Suzuki GS 500E Milekk 29 21.2.2025 v 12:32 vojta007
Suzuki GS500E kontrolka, čím nahradit Suzuki GS 500E JirkaGS 11 18.2.2025 v 10:00 vojta007

TOPlist