Děkuji za odpověď


Ale ona na neutrál točit jde, ale za jízdy ne, tak to bývá ?
jsem bez zkušeností . . .zkoušky v autoškole dělam v pondělí

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 500 E ...max RPM


Precti si radeji tohle:www.motorkari.cz/forum-detail/
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 500 E ...max RPM

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS 500 E ...max RPM


Naposledy editováno 15.10.2008 11:46:48
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 500 E ...max RPM
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 500 E ...max RPM

Jinak ale souhlasím s tím, že by ses jako začátečník měl spokojit s uškrcenou verzí a otevřít ji až tak po roce ježdění. Já sice také šel hned na neškrcenou

Hlavně jezdi v klidu




Dejmos>Hele ale to bych neřek, že je to tim uškrcenim..Kámoš má zavřený GS(r.v.2004)a jde mu točit uplně normálně (i při jízdě).Jen to mín jede
To je samozřejmě nesmysl !
U obou verzí jde motor vytočit na neutrálu do omezovače.
- u neškrcené verze točí motor maximum i za jízdy.
- u škrcené verze točí motor za jizdy (tedy se zátěží) maximálně zmiňovaných +/- 6tis.
Škrcenému motoru totiž z důvodu děr v šoupátkách karburátorů chybí síla vytlačit se zátěží víc.
Tvrzení, že obě verze točí za jízdy stejně a ta škrcená jen "míň" jede, je legrační

Naposledy editováno 22.04.2009 00:07:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS 500 E ...max RPM
- U neškrcené verze jdou všechny rychlosti točit do cca 9 tis. Víc jsem nikdy neměl to srdce to trápit.
- Maximálka je kolem 170km/h. Už 160 km/h je ale silně nekonfortní rychlost. GSko začíná být neklidné a strašně fouká (i se štítkem). Idální rychlost je 120-130. Akceptovat se to dá tak do 140-150, pak končí sranda.
- U škrcené verze končí legrace kolem 6 tis. To nejhezčí zrychlení kolem 7 tis se tedy nekoná...
- Maximálku škrcené verze neznám, logicky to bude někde kolem 120-130 km/h
- Škrcení / odškrcení se provádí výměnou šoupátek v karburátorech. Ta "škrcená" šoupátka mají v sobě díry a tím nedovolí motor plnit na plný výkon. "Děravá" šoupátka se často jen lepí (tmelí), jejich fyzická výměna není nutná. V SuzaMoto stojí výměna cca kolem těch zmiňovaných 1200 kč za jedno šoupátko + něco za práci. Jejich zatmelení je tedy ekonomičtější...
Při škrcení / odškrcení se nemění trysky. S těmi si hrají jen ti, kterří si myslí, že přetryskováním vymáčknou z GSka ještě půl koně navíc...



- O škrcení a odškrcení už tu pár témat máme, stačí hledat pod GS500E.
3 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 500 E ...max RPM
Podobné problémy jako ty, že se mu motor dusil atd. měl kámoš nizesko (kdyžtak u mě na profilu).
MartinGS500>BikerJim> Potvrzuju - šestka při 90 km/h točí málo přes 4 tis.
- U neškrcené verze jdou všechny rychlosti točit do cca 9 tis. Víc jsem nikdy neměl to srdce to trápit.
- Maximálka je kolem 170km/h. Už 160 km/h je ale silně nekonfortní rychlost. GSko začíná být neklidné a strašně fouká (i se štítkem). Idální rychlost je 120-130. Akceptovat se to dá tak do 140-150, pak končí sranda.
- U škrcené verze končí legrace kolem 6 tis. To nejhezčí zrychlení kolem 7 tis se tedy nekoná...
- Maximálku škrcené verze neznám, logicky to bude někde kolem 120-130 km/h
- Škrcení / odškrcení se provádí výměnou šoupátek v karburátorech. Ta "škrcená" šoupátka mají v sobě díry a tím nedovolí motor plnit na plný výkon. "Děravá" šoupátka se často jen lepí (tmelí), jejich fyzická výměna není nutná. V SuzaMoto stojí výměna cca kolem těch zmiňovaných 1200 kč za jedno šoupátko + něco za práci. Jejich zatmelení je tedy ekonomičtější...
Při škrcení / odškrcení se nemění trysky. S těmi si hrají jen ti, kterří si myslí, že přetryskováním vymáčknou z GSka ještě půl koně navíc...
- O škrcení a odškrcení už tu pár témat máme, stačí hledat pod GS500E.
moje uzavřená verze točila taky přes 10 tisíc jako otevřená, otevírat sem ji nechal v servisu zalepením dírek v šoupátkách.
a otevřená verze GS500 rozhodně netočí jen 9 tisíc, vytočil sem ji v pohodě do 11 500. takže jen doporučuji vyměnit vzduchový filtr...

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 500 E ...max RPM
ale to co popisujes neni uskrcenim
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki GS500F - identifikacia podla VIN Suzuki GS 500E, Suzuki GS 500F | Seporepo | 2 | 6.4.2025 v 22:50 Kohlstein |
Snížené sedlo na Suzuki GS 500 Suzuki GS 500E | Wolf33 | 8 | 2.4.2025 v 14:38 Gahan37 |
Stále černá svíčka na dvouválci SUZ... Suzuki GS 500E | MeCool | 17 | 10.3.2025 v 16:31 Pedl |
Teče vidle Suzuki GS 500E | Milekk | 29 | 21.2.2025 v 12:32 vojta007 |
Suzuki GS500E kontrolka, čím nahradit Suzuki GS 500E | JirkaGS | 11 | 18.2.2025 v 10:00 vojta007 |