potřebuji poradit ohledně přední vidlice na kawasaki KX 250 r.v.98.
Před třemi měsíci jsem nechal dělat kompletní repasi vidlice(nové pouzdra a apod.). Vidlice začala opět téct,ale to se může stát. Ale co mi dělá starosti,je vůle v šavlích. Je to malá vůle,ale nevím jestli to je normální,ale každopádně mě to dost znepokojuje. Čím to může být.
Jsem už vážně zoufalý,děkuji za každou radu.
Naposledy editováno 18.09.2008 22:49:40
Na takový motorce by se v terénu neudržel ani Carmichael :)
Jinak ty kluzáky se samozřejmě zvlášť prodávají, ale Design psal že je jejich povrch ok.
Jestli to je tak jak psal PetrTM, že jsou spodní lůžka futer vymačkaný (což je teda taky extrém :) tak by to chtělo nějak řešit ty.. oprava asi jedině vysoustružením a vyvložkováním..? Fakt nevím, neslyšel sem o tom nikdy.
Každopádně bych si napřed ověřil jestli to je doopravdy tím. (vizuálně zkontrolovat lůžko toho futra a proměřit je, podle mě když bude vymačkaný tak nebude dokonale kruhový.
Jinak nějaká vůle je normální.
Ještě můžeš vyzkoušet vyleštění chromových noh a použít tříbřitový gufera AllBalls a samozřejmě je pečlivě namontovat. (nahoře nasadit přes kondom nebo přes pásku aby se nestrhly břity)
A samozřejmostí je správná montáž předního kola, na straně matice osu stáhnout, na druhé straně nechat povolenou, zapérovat s řidítkama ať se to usadí a pak utáhnout svorky osy i na druhý straně.
A používat neopreny a důkladně je stáhnout páskama, aby se na kluzák nedostal bordel. Na straně kotouče je dobrý udělat nějakej chránič aby kotouč neopren neprodřel.
Naposledy editováno 20.09.2008 09:44:18
Já ve svých mám tu vnitřní plochu dokonale hladkou a dokonce myslím že i s nějakou povrchovou úpravou, takže jestli tam Design má nějaký škrábance.. A kromě toho by se ta vidle pak zasekávala, ne? protože vydřená by nebyla stejně po celým zdvihu ale "soudkovitě". Jestli to je tak tak fakt pomůže jen výměna vidlice.. Ale myslím že aby takhle zničil vidli musí být člověk fakt echt prase :)) protože jak se naruší pouzdra tak se na tom pak prakticky nedá jezdit, já jsem měl svoje jen lehce načatý a bylo to znát strašně, prostě vidle nefungovala.
Ten tlumič by měl špatný chod,ale že by se vysloveně zasekával to asi ne.To už by asi muselo být opravdu moc.
Naposledy editováno 20.09.2008 10:59:06
A kdyby tam Designovi servisák nový futra nedal tak bych se ani moc nedivil, mě už párkrát taky odrbali.
Podle mě první krok by mělo být porovnání se "zdravou" KX stejnýho typu, a jestli ten vakl a chod bude rozdílnej tak to leccos napoví
Asi jí rozeberu a mrknu se na to. Stačí tedy odšroubovat horní uzávěr šavle(tam kde je štelovací šroubek). Pak abych dostal šavli od sebe tak si musím vyrobit nejaký speciální oříšek?
Mysak>M.Design> Pouzdra pokud budeš potřebovat bych radil koupit originál.Gufer se prodává mraky jako druhoška.Pokud ty kluzáky budeš mít vydřené,tak to uvidíš okem.
Asi koupím tu sadu na kterou tady Vespa napsal odkaz:
http://www.motoline....&products_id=999
První musím zjistit jaký mají kluzáky(trubky) u Kawi průměr.