paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!
 
21.5.2007 v 14:19
Zdravím, mám pár info pro ty, kdo pokukují po Endurku Yuki TR 200 *yes*
S kámošem se pořád v práci bavíme o endurkách, jak jinak, máme už něco nalítanýho na XTkách, TTkách, kroskách atd, prostě+ bahňáci :P a nedalo nám, zjistit, co je TR zač.

Takže, byl jsem u Dealera Yukin, a měli zrovna skladem TR 200, předváděčka, sem tam se na tom někdo sveze.

Projel jsem to. Zde moje postřehy - "závady" neboli nedostatky :

1. Přední tlumiče absolutně mrtvý a měkký
2. Zadní centrála taky moc měká
3. Zadní buben mrtvej
4. Nefunkční tachometr při 65km
5. Přední blatník zbytečně dlouhý a za jízdy se moc klepe
6. Největší kámen úrazu, a to jako bez "prdele" extrémně malý úhel řízení - REJT!
7. Sériovej řetez je bláto - nutná výměna za kvalitnější!

Tyto nedostatky jdou jednoduše odstranit, kdo je tochu kutil a vyhraje si s tím, tak pro něj nebude problém dát tvrdší pružiny do předku a jiný olej. Zadní centrála se nechá taky přitvrdit, pokud by to nestačilo, dá se s tím též vyhrát *yes*
Nefunkční tacho - nevím co se stím stalo, ale to je pro mě detail, i to se nechá vylepšit je to pak nesmrtelný...
Zadní buben nic moc - ale vzhledem k počut najetých KM, si ani nemohli stihnout "sednout" pakny, ale i buben se nechá pěkně poladit aby fatk brzdil *yes*

Největší problém je malý rejt!!! Opravdu to je vo držku, taky jsem se málem "vysekal" když jsem to otáčel. Jediný řešení jak vylepši rejt, je posunout nádrž zhruba o 2cm a zmenčit dorazy na krku řízení, pak to bude OK *yes* Ale bude stím práce!!

Teď co se mi hodně líbilo *yes*

1. Má to otáčkoměr
2. Má to LED displej - ukazuje zařazenou rychlost, sice taková blbůstka, ale potěší
3. Má to el. startér - chyta opravdu špičkově, prostě no problem - spokojenost
4. Endurko je velmi lehoučké *yes* Až mě to překvapilo! Nekoukejte na papírových 125kg nebo kolik, ale "pocitově" tak 100kg *yes* Zkrátka tady není co řešit!
5. Teď pozor - zvuk ze sériového výfuku - nádhera, hodně mě to překvapilo!
6. Motor kopie Suzuki 200 DR *yes*
7. Výkon - jak se to veme, je to hodně příjemný, na volnoběh sikrásně přede, na přidání plynu okamžitě vystřelí... za jízdy pěkný průběh.
8. Plasty - prakticky nezničitelné a na první dojem kvalitní!

Když to shrnu. Motorka má celkem dost nedostatků, ale i tak se mi opravdu líbí! Na obyčejný ježděníčko do přírody a blbnutí stačí v pohodě. Motor má potenciál a nechá se ještě vyladit průběh motoru - odstranit EURO 3 na výfuku, a vyladit karbec + sání - hned to pojede líp!
Za 60t.kč to je opravdu solidní stroj *yes*

Berte to vše trochu s rezervou, je to přeci jen čína, však jsem do teď čínou opovrhoval, ale po dnešku musím říct, že mě to opravdu překvapilo :/
Jsem "rozmazlenej" z krosáren, taky Yamaha TT 600 R, Honda XR 600, a chtěl jsem zkusit, co je TR zač.. proto tyto moje postřehy, třeba se to někomu hodí!

Na závěr - kdo je šikovný, plno věcí si vyladí/vylepší doma, jen mě hodně zklamalo řízení, rejt, s tím se bude špatně bojovat.

Můžou bejt námitky, že proč bych si měl doma upravovat to a to na nový motorce, jasně, t oej pravda, ale já to beru vzhledem k ceně, že za ty peníze, je opravdu hodně muziky, ať si tvrdí každý co chce, je to tak *yes* Momentálně mě nenapadá konkurence k Yuki 200 TR. Opravdu nic není, kormě jednoho stroje, BETA ALP 200, má stejný motor, ale taky stojí jednou tolik!

2 reakcí na tento příspěvek Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!

24.5.2007 v 21:26 | Nahoru | #1
S rejdem nemám problém, nevím možná, že se někomu bude zdát malý, ale i když jedu v lese, tak bez problémů. Jak se tady píše, tak dost mne to na TR-ku překvapilo...

(reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!

24.5.2007 v 21:39 | Nahoru | #2
Woodo> dost mě to štve na TRku... rejd fakt malý :| poznal sem to jen při blbým otáčení na cestě, zkrátka tam chybělo tak cca 30 stupňů.. kdybych předtím neměl plno endur, tak vím prd, a nehledal bych v tom problém, páč bych si jen řekl, no jo, malej rejd, a neřešil bych to, ale takhle mě to zkrátka nesedí. Věřím tomu, že se u Yuki polepší a pro příští rok to ještě víc vychytaj :P

Pořád koumám nad tím, z čeho to je motor v Cross 200/TR 200. Na pohled je to samozřejmně Suzuki DR 200 bez debat, ale co uvnitř, to by mě zajímalo, jeslti mají číňani svoje střeva. Myslím tím jako, jestli mají licenci jako takovou od Suzuki a vyrábí si svůj motor, nebo jen okopírovali motor bez vědomí suzuki... ale dost se píše na netu že to je motor licence Suzuki, a verze s motorem 125 je od hondy. A co sjem koukal na ůzný náhradní díly na Cross 200, tak ty ceny odpovídají tomu, že b to mělo být hodně kvalitní, když např. za rozvoďák chtějí přes 2t.kč ( tolik nestojí ani na TT600R), nebo spojková sada skoro 2t.kč. Takže podle toho usuzuji, že motor bude opravdu licence DR 200, a díly by měli být shodné stejně kvalitní *yes* a nebo jsem uplně mimo... no halvně, když motor maká :P

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!

24.5.2007 v 22:07 | Nahoru | #3
Těžko říct, jen ze zkušenosti mohu napsat, že motor bere hezky odspodu, prostě i v kopcích paráda *yes*
S tím rejdem opravdu nevím, ale zkusím to ;)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist