Příznaky mám, že mezi 5-6k otáček to cuká a střílí do výfuku, maximálka klesla ze 130 na 100 a ta stovka dá někdy taky zabrat.
Už sem rozebral a seřídil přívěru, zhodil hlavu a píst ani válec nepoškozený a čistý, karburátor čištěný několikrát, několikrát vypouštěná nádrž a liju do toho ještě čističe(už 1500km), palivové filtry několikrát čištěné, 2x meněná svíčka, vzducháč taky, konektory zkontrolované...
už nevim, co bych ještě mohl udělat...
problémy v CDI nepředpokládám, protože to bylo tím benálem, kámoš s CBR 600 má to samé, cuká mu to mezi 6-7k otáček.
opravdu nevím, co by tomu mohlo být...
A nad těch 6 tisíc to jde vytočit? Jestli to nemůžeš vytočit tak by to mohl bejt ještě snímač nebo indukčka. nic jinýho mě nenapadá
ale stejně to celkově ztratilo nad těch 5k výkon, jede jen 100km/h
já budu zitra večer zkoušet cdi z kámošovy NSR, ještě že máme na dědině víc NSRek
dám zitra v noci vědět, jestli to bylo tím cdi
tobě to dělá to samé jak mě nebo ti to nejde vytočit přes nějakou hranici?
víc už se toho snad ani pokazit nemože, aj sem zkoušel odpojit výfukovou přívěru a dat ju "natvrdo" naplno otevřenou, ale nepomáhá...
ty to máš na jaké motorce?
tomu kámošovi s cbr 600 už to asi odeznělo a jede normálně, ten řadový čtyřvál se asi poléčil sám...
Naposledy editováno 02.10.2008 23:43:46