Téma: Tuning gs 500
12.10.2008 v 19:03
Zdarec chtěl bych se zeptat jestli nemáte nejaký informace u tuningu gs 500e.Myslím estetický i tuning motoru,odpružení případně brzd.Díky

borek18>Jasně že bandit je lepší ale prachy jsou svině :\ .A takovej 12bandit to je můj sen
no než vrážet peníze do tuningu motoru tak si je radši schovávej a pak kup prodej a kup něco lepšího. A druhá věc je že v origo stavu je to lépe prodejné než nějaké upravené.... apropo rozdíl cen gs500 a bandita 600 není moc velký...
Tuning motoru 34kW u GS500E nemá smysl. Větší výkon z něj asi těžko dostaneš. Nechci motor a celkově ani GSko nijak snižovat, sám ho mám a jsem s ním naprosto spokojený, ale je to technicky trošku starší stroj. Třeba k nasazení laděného výfuku bys musel uříznout původní koncovku. Dosáhneš tak drobného estetického zlepšení a bude ti to jinak vrčet, ale budeš to zase na druhou stranu za čas hůř prodávat.
O tuningu odpružení u tohoto typu jsem nikdy neslyšel. Určitě se dají koupit jinak vinuté pružiny dopředu i na zadní centrální pružící jednotku, otázku ale je, proč bys to dělal a co od úpravy čekáš. S brzdami je to stejné. Nikdy nebudeš mít vpředu dva kotouče a šestipístek Brembo. Maximálně bys dal pancéřové hadice. Současné brzdy jsou ale dimenzované víc než dostatečně a pořád je to s ohledem na dosahovaný výkon slušný průměr. Na svou dobu to byla (hlavně vpředu) špička.
Esteticky jsem viděl GSka laděné do podoby street-fighter, do podoby cesťáků apod. Projeď si datábazi, je tam dost inspirace. I bez zásahů do konstrukce se dá hodně udělat namontováním plexi štítku, vyleštěním ráfků apod. GSko ale nikdy ale nebude vypadat tak, jako třeba větší bráška bandita....
Naposledy editováno 14.10.2008 12:19:39
O tuningu odpružení u tohoto typu jsem nikdy neslyšel. Určitě se dají koupit jinak vinuté pružiny dopředu i na zadní centrální pružící jednotku, otázku ale je, proč bys to dělal a co od úpravy čekáš. S brzdami je to stejné. Nikdy nebudeš mít vpředu dva kotouče a šestipístek Brembo. Maximálně bys dal pancéřové hadice. Současné brzdy jsou ale dimenzované víc než dostatečně a pořád je to s ohledem na dosahovaný výkon slušný průměr. Na svou dobu to byla (hlavně vpředu) špička.
Esteticky jsem viděl GSka laděné do podoby street-fighter, do podoby cesťáků apod. Projeď si datábazi, je tam dost inspirace. I bez zásahů do konstrukce se dá hodně udělat namontováním plexi štítku, vyleštěním ráfků apod. GSko ale nikdy ale nebude vypadat tak, jako třeba větší bráška bandita....
Naposledy editováno 14.10.2008 12:19:39
1 reakcí na tento příspěvek Tuning gs 500
hele, přijela pouť

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning gs 500
VlastíkPlamínek píše: hele, přijela pouť
no napadlo mě to samý...

1 reakcí na tento příspěvek Tuning gs 500
Hold každému se líbí něco jiného.

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki GS500F - identifikacia podla VIN Suzuki GS 500E, Suzuki GS 500F | Seporepo | 2 | 6.4.2025 v 22:50 Kohlstein |
Snížené sedlo na Suzuki GS 500 Suzuki GS 500E | Wolf33 | 8 | 2.4.2025 v 14:38 Gahan37 |
Stále černá svíčka na dvouválci SUZ... Suzuki GS 500E | MeCool | 17 | 10.3.2025 v 16:31 Pedl |
Teče vidle Suzuki GS 500E | Milekk | 29 | 21.2.2025 v 12:32 vojta007 |
Suzuki GS500E kontrolka, čím nahradit Suzuki GS 500E | JirkaGS | 11 | 18.2.2025 v 10:00 vojta007 |