Když jsem od kluků z
Moto MG (nový ofiko zástupce Suzuki ve městě nejlepšího piva
) dostal nabídku vyzkoušet předváděcího B-kinga, nezaváhal jsem ani minutu. Nepoštěstí se každý den vyzkoušet jednu z nejsilnějších mašin planety. A jaké tedy bylo podzimní odpoledne ve společnosti japonského krále? Parádní, ale nepředbíhejme. Při přebírání kinga se mi hlavou honilo asi následující. Má to 185 koní a 147 "ňůtnů" krouťáku tak to asi pojede, radiální brzdy nissin asi také budou fungovat, ovšem skoro 260 kilo pohotovostních a rozvor přes 1,5 metrů hm to asi bude v zatáčkách trochu trápení. A realita? Tak jako opravdu to jede. Předpisovou padesátkou se nechá brblat i na šestku a na přidání motor zareaguje bez jediného protestu. Parádní zážitek však poskytuje trojka, která v šedesáti točí asi tři tisícek a když zatáhneš za plyn začnu se dít neuvěřitelný věci. Mašina se žene v před takovou silou, že se sotva držíš řidítek abys neuletěl a myslíš že už nic horšího tě nepotká jenže kolem sedmi tisíc (to už jedeš 140) se zátah ještě zvýší a neutuchá až do pěticiferných hodnot. Je to fakt dech beroucí, a přitom vše probíhá jakoby s naprostou samozřejmostí zcela bez vibrací. Brzdy Nissin samozřejmě fungují bez chyby a podvozek je tuhý ovšem nikoliv tvrdý. Jízdní pozice je něco mezi sportem a turistikou. A jak se tahle mašina ovládá ve vinglech? Tak i tady je vidět velmi dobré aristokratické vychování a i s tímhle úkolem si japonský král poradí s velkou noblesou. Není to samozřejmě motard, ale dovolím si tvrdit že na „kurvenstrasse“ se s kingem rozhodně nudit nebudeš. Závěr: Star Trekový design, hi-tech komponenty i motor, zátah vždy a všude (že blednou i dvouhozdvihové dvouvály
) tak tohle přesně je B-King. Stojí za svezení
[url=
Naposledy editováno 15.10.2008 00:41:47