globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Těsnění na ventily vesrah?
 
10.12.2008 v 19:57
Přemýšlím o výměně těsnění ventilů za účelem sražení spotřeby oleje. Co sem koukal po jiných vláknech tak dost lidí tvrdí , že výrobky z druhovýroby nic nevydrží a začnou protíkat po jedné sezoně.Ptám se tedy, měli lidi pravdu nebo ne ? Konkrétně mě zajímá váš názor na výrobky od VESRAHu. Jejich přednost je cena , která vyjde průměrně na 70 Kč / ks narozdíl od originálního Honda .Dát 230 Kč/ks za maličkej kousek gumičky mě příjde zbytečně moc a měnit každej rok to nehodlám.A ještě neví někdo existuje nějakej přípravek na vydělání ventilu z hlavy ?

Těsnění na ventily vesrah?

10.12.2008 v 20:11 | Nahoru | #1
Versah konkrétně z Berantuningu jsem měl kdysi na GPZce a bez problémů.
Jen tak mimochodem to není druhovýroba hodně jejich sortimentu stejně tak firmy Athena je original Honda i další značky akorát jinej pytlík s logem a čárovej kód.

Těsnění na ventily vesrah?

10.12.2008 v 20:31 | Nahoru | #2
Tak to jsem nevěděl , to by byla dobrá zpráva,že dělaj věci i pro konkrétní továrny. Náhodou nevíš nějakej kontakt na někoho , kdo to sem vozí? Já na ně narazil jen na jednom E-shopu ,ale oficiální český stránky sem nenašel.Potřebuju s někým probrat kody jednotlivých výrobků.PC mě vyhodilo typy VS 1003 a VS 1006 ,ale kterej je na výfuk a kterej je na karburátor už sem nikde nenašel. Mám 2 výfukový(menší) a 1 přívodní na válec

Těsnění na ventily vesrah?

10.12.2008 v 20:44 | Nahoru | #3
Kdo je přímej dovozce nevím, ale velko i maloobchod na Versah má Berantuning
Jinak co všechno tam patří si vyjedeš včetně katalogových čísel přímo u Versah a poptej to toho Berana.

Těsnění na ventily vesrah?

10.12.2008 v 20:58 | Nahoru | #4
OKa.Dík moc.Zkusím mu brnknout, snad bude vědět víc. A s životností bude mít asi taky zkušenosti.
Doufám, že se tu ještě někdo ukáže a podělí se o zkušenosti.

Těsnění na ventily vesrah?

10.12.2008 v 21:00 | Nahoru | #5
levnější než u "berana" je to na probiker.cz napiš na czany@probiker.cz co a na jakou mášu to potřebuješ a oni ti odepíšou v jakém množství a za jakou cenu to maj (na moji mášu sem tam sehnal gufera ventilů o cca 50% levněji)

Těsnění na ventily vesrah?

10.12.2008 v 21:05 | Nahoru | #6
a pokud při té výměně budeš sundávat i ventil pružiny ,zkus vůle ventilů ve vodítkách,pokud budou minimální tak ta spotřeba oilu bude jinde (písty-válec,oil rozvod přes válce do hlavy-těsnění ajiné )

Těsnění na ventily vesrah?

10.12.2008 v 21:19 | Nahoru | #7
No a napadá tě jinej způsob jak to vyměnit než to rozdělat celý i s pružinama ? Ještě sem to nedělal, spíš jen tuším jak na to.Jestli ne to je nějakej přípravek určitě by se hodil.Jo s vůlema počítám moto je z roku 79. Ještě mě tedy dorazili cenou pístních kroužků 1200 na válec.Ale na to zatím kašlu, stejně si myslím, že by výměna jen kroužků nepomohla, protože ten starej válec bude mít nějaký opotřebení a ty nový by na to prostě nesedělý,aby to těsnilo.Co myslíš ? Jinak ta spotřeba je odhadem 0,6l/1000km ,ale nestihl sem to přesmě zmeřit do zimy. Může to být mín i víc.

Těsnění na ventily vesrah?

10.12.2008 v 21:34 | Nahoru | #8

Těsnění na ventily vesrah?

10.12.2008 v 21:41 | Nahoru | #9
no pán má odvahu!!! nevědět jak na to,ale být odhodlán to rozebrat. JJ je na to přípravek-musíš přes něj zmáčknout ventil pružinu-přitom mít ventil zavřený a vytáhnout klínky.A to všechno tak aby ti pružina nevystřlila a nerozmetala své součástky po celé garáži

Těsnění na ventily vesrah?

10.12.2008 v 22:21 | Nahoru | #10
No zas já sem konkrétně nedělal zatím nic s těma ventylama a s 4T motorem co má víc jak jeden válec. Jinak nějaký ty zkušenosti s motorama 2T-4T skůtříků mám,ale to je to nejjednoduší co může být. S tím přípravkem to vypadá celkem pohodlně , já už totiž začínal vymýšlet různý zlepšováky do svěráku ,ale to by bylo po dílně rozstřelený daleko víc součástek.Mám se připravit na nějaký komplikace, když tam ty zámky budu dávat nazpět? Tedy předpokládám, že ten přípravek by měl mít každej auto/motoservis.

1 reakcí na tento příspěvek Těsnění na ventily vesrah?

10.12.2008 v 23:20 | Nahoru | #11
Odtud mi je doporučoval Nak, který je má na svojí GPZ... A taky mi říkal, že olej většinou nejde přes ventilová gufera, nýbrž přes kroužky... V pístech se vymačká drážka pro kroužek a tím, jak tam kroužek cestuje, tak přečerpává olej do spalovací komory... Překroužkování nepomůže, protože poškozené jskou písty...

(reakce na) Těsnění na ventily vesrah?

11.12.2008 v 00:12 | Nahoru | #12
Nak ví, o čem mluví Jinak Vesrahy jsou opravdu špička a běžně se montují v prvovýrobě.

Těsnění na ventily vesrah?

11.12.2008 v 03:25 | Nahoru | #13
toto tema je i pro mne aktualni
a jelikoz tomu vubec nerozumim, tak se tedy ptam: na XT600 muzu tedy koupit ty Vesrahy?

Těsnění na ventily vesrah?

11.12.2008 v 05:00 | Nahoru | #14
ten spesl pripravek je takova rucni sverka kterou zapres o ventil ze vnitr a zmacknes tim tu pruzinu..vytahnes zamky a opatrne to zase odjistis...sundas pruzinu a je to...

Těsnění na ventily vesrah?

11.12.2008 v 22:54 | Nahoru | #15
JJ už sem si našel jak to vypadá, ted se jen poptat po servisech , jestli mě ho pučej. Nevěděl by někdo o někom s kým se dá domluvit nejlíp v Brně ?

Těsnění na ventily vesrah?

11.12.2008 v 22:58 | Nahoru | #16
Dnes mě kamarád v knajpě říkal cosi o speciálních pístních kroužcích co se přispůsobí na starej válec a udajně se to má dost používat u autařů. On to nakoupil zas od nějakýho kamaráda automechanika.Moc se mě tomu nechce ,ale věřit , že by to fungovalo.Neví o tom někdo něco?

Těsnění na ventily vesrah?

5.2.2009 v 21:07 | Nahoru | #17
tak vesrah je dáván do prvovýroby u japonských motorek , 100procent kvalita ale spotřeba oleje u gufírek děla v podstatě kolem 1-2 deci oleje na 1000km , problém je vždy u stíracích kroužků a vůlí pístů

1 reakcí na tento příspěvek Těsnění na ventily vesrah?

6.2.2009 v 15:29 | Nahoru | #18
U 4válce 16ti ventilu ti vinou vadných gufer může motor cucat i skoro 2l oleje na 1000km

1 reakcí na tento příspěvek Těsnění na ventily vesrah?

6.2.2009 v 17:15 | Nahoru | #19
No já to mám na dvouválec 6 ventilů. Zatím to asi nechám být a zkusím jakou to bude mít spotřebu s olejem 20W50 místo 10W40.

(reakce na) Těsnění na ventily vesrah?

6.2.2009 v 17:16 | Nahoru | #20

Dingo>U 4válce 16ti ventilu ti vinou vadných gufer může motor cucat i skoro 2l oleje na 1000km


Pche, tohle dokáže i jednoválec čtyřventil

Těsnění na ventily vesrah?

7.2.2009 v 15:41 | Nahoru | #21
Vymena gufer neni tezka...sundas dekl ventilu..vytahnes vacky...na rozvodak si del kus dratu at ti nespadne do sachty.Sundas hlavu, no pak vemes stlacovak ventil pruzin - valve spring compressor a sundas pojistne klinky z driku ventilu. Je to opruz prace...zvlášť na 16V bych kurvoval jak spacek

Kazdopadne jeste predtim, nez na to vemes stlacovak, zkusil bych nalit benzin do sacich a vyfukovych kanalu..a uvidis jak oblast kolem talire bude moknout benzinem. Kdyz nemokne ventil tesni a je ok, pokud sakne tak ho musis pak zabrousit.

No pak pokud jsou gufera opravdu v haji tak ventily vypadnou samy, proto doporucuju jeste pred demontazi popsat si ventily EX a IN vc. cisel dle valcu. Vytahnes to ven a omrknes dosedaci plochy v jakym sou stavu. Prilis rozklepane sedla = musi na frezu. No ted ke guferum, jsou cela z Vitonu (FPM75) a maji pres sebe pojistny krouzek. Ten dolu stlacis treba pinzetou, pak je bud vytahnes klestickami, a pokud na ne neni misto, funguje i hacek na hackovani

Pak pokud mas ventily v poradku a tesnici, nahodis na voditka nove gufera, lehce maznes driky ventilu a strcis je na misto. Doporucuji pred montazi na noc vlozit nove gufera do oleje. Zabrusovat pak ventily, s osazenymi novymi gufery neni dobre, jak bys porad tahal konec driku pres brit sem a tam, mohl by se brit gufera poskodit. Pak nahodit pruziny, klinky. Dukladne ocistit a odmastit dosedaci plochy hlavy a valcu. Osadis nove tesneni, prc na to hlavu a utahnou ve trech krocich na nalezity moment. Treba 15 - 25 - 40 Nm, poradi utahovani pocina od stredu motoru na kazdou stranu do krize, ale to najdes v manualu. Pak osad vacky, nastav rozvody, a pokud si zabrusoval ventily zkontroluj vule ventilu (asi bych je zkontroloval vzdy) a serid. Pak buch dekl ventilu a zahrat motor na provozni teplotu. Mozna se ti bude zdat ze motor bezi nepravidelne, ale to se stane vzdy, kdyz zmenis vule sacich ventilu = zmeni se lechce saci pomery. Synchronizace karbcu je nutna. No pak jak motor z provozni teploty vychladne, pretahni znovu svorniky hlavy na pozadovany moment. Esi na to zapomenes tak hrozi ze se tesneni podfoukne.

Je to proste piplacka, ale v podstate prace na vikend, kdyz mas naradi, ND, tesneni a vsechny picovinky. Jo a kdyz mas know-how...hlavne nesmis nic ojebat, protoze se ti to vzdycky vymsti....

1 reakcí na tento příspěvek Těsnění na ventily vesrah?

8.2.2009 v 19:10 | Nahoru | #22
guferama od ventilů taková spotřeba nikdy není a jestli ano tak máte vyběhaný vodítka a to vam gufera moc nepomůžou , spotřebu oleje dělají kroučky a ovalita válce. dříve se na motocyklech ani gufírka nepoužívaly a delky vodítek nebyly u vybraných typů vetší než dnes a bylo to ok

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těsnění na ventily vesrah?

8.2.2009 v 19:14 | Nahoru | #23

mick-yzf>guferama od ventilů taková spotřeba nikdy není a jestli ano tak máte vyběhaný vodítka a to vam gufera moc nepomůžou , spotřebu oleje dělají kroučky a ovalita válce. dříve se na motocyklech ani gufírka nepoužívaly a delky vodítek nebyly u vybraných typů vetší než dnes a bylo to ok



no to bych se hádal. Mě DR800 bralo litr oleje na 1000 km, po výměně gufírek klesla spotřeba oleje na 2 deci na 1000 km. A ted mluv

(reakce na) Těsnění na ventily vesrah?

8.2.2009 v 19:29 | Nahoru | #24
Lada.s> bude to volnýma vodítkama ventylů ty jsi to sice omezil ale není to na dlouhý trvání ,

Těsnění na ventily vesrah?

10.2.2009 v 00:48 | Nahoru | #25
Jestli chces kvalitu a nebojis se priplatit tak doporucuju berana resp. Vesrah

(reakce na) Těsnění na ventily vesrah?

10.2.2009 v 06:41 | Nahoru | #26
Venda> Jestli máš spotřebu oleje 0,6l na 1000km,TAK TO NEŘEŠ!!!!To bere ten tvůj motor normálně.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist