1 reakcí na tento příspěvek Loziska ZKL
C3 (laicky znamená přesnost,resp vůle ložisek - vlivem teploty se vůle zmenšuje) na DRka se dávaj tuším i C4.
Tady zaleži na kvalitě ložisek, takže co doporučují výrobci
ZKL stojí cca 160kč, FAG,NSK tak 500kč, takže asi někde bude rozdíl
1 reakcí na tento příspěvek Loziska ZKL
1 reakcí na tento příspěvek Loziska ZKL
1 reakcí na tento příspěvek Loziska ZKL
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Loziska ZKL
PetrVTR_new>O cem spekulujeje? Vyrobce uvadi jaka specifikace tam ma prijit a kdyz takove lozisko koupim tak je jedno jake znacky . Maximalni otacky loziska jsou taky uvedene v katalogu..
Taky prodavač v obchodě povídal, že zkl můžou až 25000ot.
V motoru, co točí kolem 10tis. se vysypaly klece po pár stovkách. Dokonce mám kámoše, kde klece povolili i na ČZ 175..
No a co udělá taková klec když se dostame do motoru???
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Loziska ZKL
Svého času jsem někde četl, že ZKL dělá i ložiska pro některého renomovaného výrobce (SKF? Nepamatuju si přesně), který na ně jen razí vlastní značení a vesele je prodává pod svou značkou. Outsourcing
dovolim si par komentaru:
ZKL nedela loziska pro SKF
o vyrobe ZKL v cine nevim, ale cinsky neznamena nutne spatny. dneska je v cine rada fabrik na loziska, ktery maj stejny standardy pro kvalitu jako fabriky kdekoliv jinde
k posouzeni jestli je dany lozisko vhodny pro nejaky otacky by bylo dobry napsat oznaceni, ale nerek bych ze tady bude problem , vono u Cagivy nebudou uplny pitomci
plechovy lisovany klece bych se nebal, je treba v Yamaha XT a funguje bez problemu
C3 - zvetsena radialni vule se pouziva ponevadz hridel se v provozu ohreje (a teda zvetsi) vic nez vnejsi krouzek (sedi v telese, ktery je zvenku chlazeny), a tim se zmensi ta radialni vule. Pri vyvoji motyky tohle konstrukter 100% zkoumal, takze bych doporucil dodrzet puvodni specifikaci
to ze lozisko zdechne po par kilometrech bejva nejcasteji spatnou montazi. efektivne zabit lozisko muze treba kdyz je vnitrni krouzek ulozenej s presahem a je treba ho nalisovat, tak narazenim pres vnejsi krouzek. par rad se najde tady:
www.skf.com/mount
1100Virago>alesmoto: Ale ony se klece většinou sypou při nedodržení C-éčkové specifikace. Ložisko se teplem roztahuje, některé kuličky se chytí věnců a klec to pak roztrhne.
Svého času jsem někde četl, že ZKL dělá i ložiska pro některého renomovaného výrobce (SKF? Nepamatuju si přesně), který na ně jen razí vlastní značení a vesele je prodává pod svou značkou. Outsourcing
ZKL dělá možná ložiska pro ZVL,ne pro SKF.
1 reakcí na tento příspěvek Loziska ZKL
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Loziska ZKL
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Loziska ZKL
lubon>1100Virago> V ZKL vyrábí ložiska a balí je do krabiček FAG
Jaka se tu vyrabi? Podle toho jake mam informace ja (od zdroje) tak se veskera mala ZKL nechavaji delat u subdodavatele v Cine.
martin-n> diky moc za rady od vsech rozhodl jsem se ze motor jeste vyhodim z ramu a dam tak loziska od formy SKF podle vyrobce nechci riskovat pac s motrkou jezdim dalky
nechci ti do toho kecat, ale jestli uz tam mas ZKL se spravnou vuli a spravne namontovany, tak bych to nechal, ponevadz sice svetova spicka to neni, ale za vyse uvedenejch predpokladu vydrzej...
1 reakcí na tento příspěvek Loziska ZKL
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Loziska ZKL
lubon>Když výrobce předepisuje C3, tak to tam nech, ale C3 jsme dávali do mašin co tolik netočili. Když C4 tak se brzy zadřou
proboha proc by se lozisko s vuli C4 melo "zadrit" kdybys ho dal misto loziska s vuli C3??? ted sem linej to hledat, ale v tyhle velikosti - dira 30, 40 mm?? - rozdil v radialni vuli C3/C4 bude nakejch treba 10-20 mikrometru (tisicin milimetru), takze to v tyhle situaci fakt dramatickej rozdil nebude...
Petr a Petr>lubon>Když výrobce předepisuje C3, tak to tam nech, ale C3 jsme dávali do mašin co tolik netočili. Když C4 tak se brzy zadřou
proboha proc by se lozisko s vuli C4 melo "zadrit" kdybys ho dal misto loziska s vuli C3??? ted sem linej to hledat, ale v tyhle velikosti - dira 30, 40 mm?? - rozdil v radialni vuli C3/C4 bude nakejch treba 10-20 mikrometru (tisicin milimetru), takze to v tyhle situaci fakt dramatickej rozdil nebude...
no napsal to dost krkolomě a zřejmě myslel C3=málé otáčky, C4=větší otáčky