Neví někdo kde sehnat manuál na DUCATI HM1100.(ne ten co dávaj k motorce-tam je nic-vše svěřte odbornýmu servisu)
Ne , že bych měl problém, ale teď přes zimu mám fůru volnýho času-a jsem dost zvědavej jak to Taljáni poskládali. Díky za každý info.
Čus.
1 reakcí na tento příspěvek Dílenskej manuál
Jinak bych potřeboval zlehka napnout řetěz. Vydumal jsem, že celý náboj zadního kola je excentricky uložený v kejvačce, že se nejspíš musej povolit 2 šrouby co stahují náboj, ale tím mý vědomosti končí. Mohl bych dojet do Motoarte, ale připadal bych si jako trotl. Takže by se mi šiknul manuál na takovou běžnou údržbu.( jak se třeba při výměně řetezový sady utahujou šrouby( myslím moment) atd Na servisky bych samozřejmě dojížděl do servisu.
ahoj
Řetěz mě vždy napnuli při výměně pneu ,v celým Brně jsem nesehnal ani jeden pneuservis,kterej by si na to troufnul,takže nakonec DMOTO(autorizovanej),ale musím pochválit,ty rossa jsem nakonec koupil od nich za cenu lepší než z internetu+přezutí zderma.
Jinak pro rady chodím na toto forum,s AJ na tom nejsem nic moc,ale překládám programem a nějak to vždy přelouskám.
Tady jsem ti našel něco o napínání řetězu,já jsem jelito,ale je to tam docela slušně popsaný,tak třeba ti to pomůže,na konci píše i ten moment 31 Nm.
Kdyby byly další dotazy,klidně napiš,pokud budu vědět,poradím.
1 reakcí na tento příspěvek Dílenskej manuál
Trošku se vrtět musí(kvůli pocitu z jízdy). Určitě by pomohlo nějaký jemnější doladění pérování(já tam mám základní nastavení od výrobce a taky to není úplně jak bych si představoval) Jsem 70 kilovej chroust, když se obleču tak snad 80. Ale nastavení tvrdosti tlumičů je pro mne španělská vesnice. Kdysi jsem to zkoušel na HQ TE610 ta má taky marzochi a Sachse a výsledek byl žalostnej.(když jsem to zkoušel ladit tak motorka buď skákala jak koza, nebo se kola bořila do blatníku). Porovnat s motokrosovou motorkou se to nedalo. Ahoj
Na foru je vlákno,kde tvrdí,že se to dá vyřešit rotačním tlumičem Scott,umístěným ne na řidítka,ale na brejle,prej kvůli silentblokům,měl by jít nastavit zvlášť pro malou,velkou rychlost,tak jsem si říkal,že bych to prubnul.
[URL=
1 reakcí na tento příspěvek Dílenskej manuál
U toho rotačního tlumiče jsem na rozpacích. Tlumič funguje jako gyroskop?? Ahoj
Když jsem se na to ptal v Ducati,jesti nezměnit tuhost pérování,borec jak zaslechl KTM,zrudnul a začal mě naznačovat,že neumím jezdit a že každou KTM vypráská na prvním kruháču ,takže uplně mimo téma a ničeho kloudnýho jsem se nedobral.
Je fakt,že rozvor KTM je o 5,5cm delší,než u Ducati,což povolením pružiny určitě nedocílím,proto mě napadlo to eliminovat tím rotačním tlumičem,kterej by měl pomocí setrvačníku zklidnit přední kolo.Praktickou zkušenost s ním ale nemám žádnou,kámoš mě ho může přivést ze států,vyjde kolem 5tis.no a na tom fóru si ten Scott dost pochvalovali právě při tomto problému,tak ještě váhám,ale asi to risknu.
Zatím ahoj.
1 reakcí na tento příspěvek Dílenskej manuál
Ahoj.(ty servisuješ kde?-jestli to není tajný)
1 reakcí na tento příspěvek Dílenskej manuál
Jinak Ti přeju ať to odladíš ke svý spokojenosti. Bomba by byla někde sehnat ten tlumič na odzkoušení.(ale to u nás asi ani neexistuje)- myslím taková služba.
S tím borcem ze servisu se netrap(každá liška svůj vocas chválí); možná je Borec a něco umí( i když zatím Ti co něco uměli tak byli skromný+ slušný) Závěr si udělej sám.
Ahoj
1 reakcí na tento příspěvek Dílenskej manuál
Po týdle zkušenosti bych se asi bál cokoliv přidělat na řízení.
Jinak u tohoto SCOTTA si myslím, že to funguje tak, že pohybem řidítek se v tlumiči roztáčej nějaký ozubený převody(větší rychlost=těžší převod; menší rychlost= lehčí převod)
Ahoj
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dílenskej manuál
Naposledy editováno 17.12.2008 22:25:06
Z boku pak nastavuješ úhel(rejd)řízení.
Hledal jsem si k tomu nějaký instruktážní video,nikde nic,ale našel jsem borca co to má na krosce,to mě celkam překvapilo,mimochodem jede celkem čočku na to,že je na písku.
[URL=
1 reakcí na tento příspěvek Dílenskej manuál
Ten borec na krosce má ten tlumič asi jako závaží, aby motorku nehodil na záda. Jinak jízda na písku je bomba, musíš furt tahat za plyn, aby přední kolo jen lechtalo zem. Jak ubereš tak se přední kolo začne bořit a celá motorka chce jet jinam jenom ne rovně
1 reakcí na tento příspěvek Dílenskej manuál
Hledal jsem si návod k montáži toho tlumiče,tady a jsem v klidu,protože podle těch fotek to zvládnu namontovat i já.
Při hledání jsem narazil na ty utahovací momenty,tak ti to snad pomůže,zdar a pěkný svátky.
1 reakcí na tento příspěvek Dílenskej manuál
U toho borce co to dělal smekám, líbí se mi jak si to všechno chránil froté ručníkama.
Tobě i Tvým přátelům též přeju hezké svátky.
Ahoj
1 reakcí na tento příspěvek Dílenskej manuál
shazoval motorku ze stojánků a šel jsem se trochu povozit. Dnes jsem odolal, ale jestli zítra tak to netuším. Prosím Tě nemáš tušení jak je to s ideální teplotou motoru?? Onehdá jsem byl jezdit(teplota vzduchu cca.10°C a motor se mi neohřál víc jak 70°C) bojím jestli mu neubližuju- zdá se mi to málo. Uvažoval jsem , že bych něčím přikryl olejovej chladič(třeba kusem kartonu). Kdyby se to hřálo, tak se dá lehce sundat. Kdesi tady
na fóru se řešila teplota motoru, ale nemůžu to najít.
Dívala se na mě zase jak na blázna,nakonec to stejně nevyšlo kvůli času.Tak se teď utěšuju,že zatáčky si teď stejně naplno neužiju.
s tou teplotou si myslím,že je to normál,naposledy jsem jel taky kolem 10° a měl jsem to max 95,ale to ve městě,mrknu jesti o tom něco nenajdu.
že nejsem až takovej blázen co chce v zimě jezdit.(že se najdou i jiní mi podobný). Nabídl jsem jí pomoc s vánoční přípravou, a že nevíš co řekla?"Nejvíc mi pomůžeš, když vypadneš na celý odpoledne z baráku." Takže teď už jenom, aby nechcalo a bylo aspoň
jako dnes a motorka to jistí. Objel bych příbuzný a popřál jim
do novýho roku(cca150-200km)