Téma: Chromovna
Delam renovaci Jawky 250 kyvacky a potrebuju poradit kdo pekne prechromuje nebo udela chromy.A jeste jedna otazecka je lepsi koupit nove veci (turacke atd) nebo chromovat ty stare - mne se zda ze ty stare jsou takove jako poctivejsi zelezo dekuji

1 reakcí na tento příspěvek Chromovna
Zdravim. Na chromování já posílám někam do Kolína k panu Hůlovi, který to připravní a pak odveze někam do Benešova. Ty města neznám přesně. Je to moc pěkný. Počkáš asi 3-4 měsíce. Práce pěkná
A jinak kupuj

Není správný formát url.
a www.montyjawa.cz
Není správný formát url.
www.hfmoto.cz
1 reakcí na tento příspěvek Chromovna
Chromy doporučuji - Chromování Jaroslav Votík Všestary 137
251 63 Stránčice
Nedoporučuji Chromování CZ. Praha 8 Ďáblice p. Michal Mulač
je to podvodník a neseriozní člověk
Jinak vždy je nejlepší si nechat nachromovat původní díl, pokud
je ovšem v dobrém stavu.
251 63 Stránčice
Nedoporučuji Chromování CZ. Praha 8 Ďáblice p. Michal Mulač
je to podvodník a neseriozní člověk
Jinak vždy je nejlepší si nechat nachromovat původní díl, pokud
je ovšem v dobrém stavu.
1 reakcí na tento příspěvek Chromovna
Záleží co chceš chromovat:
Kolena a výfuky - do lázně Ti to nikdo nedá, protože to nikdy dokonale nevyčistíš a karbon jim zasírá lázen. Doporučuji sehnat repliky. Počítej 2 000,- a 2 000,- a víš
Nádrž - vzhledem k cenám, možnýmu horšímu stavu Tvé nádrže, nutnýmu leštění před chromováním, bych doporučil koupit již nachromovanou celou origo nádrž, kde chybí jen lak - počítej 3 500,- a víš
Madlo boční a zadní - vzhledem k obroušení, leštění a shánění chromovny, doporučuji opět koupit. Jsou k mání turci, ale objevují se i ještě ČSL zásoby (doporučuji). Počítej 350,- zadní a 250,- boční.
Ráfky a dráty - dráty jedině nové, a ráfky ze stejného důvodu asi taky. Pod chrom se totiž jak víme musí obrousit, tím zeslábnou a často se pak zkroutí + navíc nikdy nevíš jak jsou uvnitř lemů vyrezlé. Počítej 1 800,- za jeden ráfek a cca 800,- za sadu chromovaných drátů i s nyply na jedno kolo. Lze též koupit drázte jen zinkované.
Kryty zadních tlumičů - je to jedno... klidně bych to nechal pochromovat, pokud máš kde.
Spodky předních vidlic - nechat pochromovat. Mám teda doma české, nikdy nepoužité tyhle věci, ale dnes jsou nesehnatelné - takže asi splašíš jen turky. A ty často trpí nejen těžce nekvalitním chromem, ale díry pro futra kluzáků jsou někdy tak nepřesná, že celek nejde nasadit... proto chromovat.
Řidítka - opět nevíš jak jsou zesláblá apod. takže za cca 900,- koupit nová už v chromu, stará prodat za 200,-
Rámeček světla, přepínač světel a další drobnosti už nechám na Tobě... dají se nechat nachromovat, i koupit za slušnou cenu nové (neplatí pro přední světlo - často předražené). Záleží jaký máš časový možnosti pro práci a množstvípeněz
Ceny jsou orientační +/- stokoruny ...záleží též na kvalitě a výrobci.
edit: překlepy... notas mi ještě "nesednul"
Naposledy editováno 10.01.2009 12:24:50
Kolena a výfuky - do lázně Ti to nikdo nedá, protože to nikdy dokonale nevyčistíš a karbon jim zasírá lázen. Doporučuji sehnat repliky. Počítej 2 000,- a 2 000,- a víš
Nádrž - vzhledem k cenám, možnýmu horšímu stavu Tvé nádrže, nutnýmu leštění před chromováním, bych doporučil koupit již nachromovanou celou origo nádrž, kde chybí jen lak - počítej 3 500,- a víš
Madlo boční a zadní - vzhledem k obroušení, leštění a shánění chromovny, doporučuji opět koupit. Jsou k mání turci, ale objevují se i ještě ČSL zásoby (doporučuji). Počítej 350,- zadní a 250,- boční.
Ráfky a dráty - dráty jedině nové, a ráfky ze stejného důvodu asi taky. Pod chrom se totiž jak víme musí obrousit, tím zeslábnou a často se pak zkroutí + navíc nikdy nevíš jak jsou uvnitř lemů vyrezlé. Počítej 1 800,- za jeden ráfek a cca 800,- za sadu chromovaných drátů i s nyply na jedno kolo. Lze též koupit drázte jen zinkované.
Kryty zadních tlumičů - je to jedno... klidně bych to nechal pochromovat, pokud máš kde.
Spodky předních vidlic - nechat pochromovat. Mám teda doma české, nikdy nepoužité tyhle věci, ale dnes jsou nesehnatelné - takže asi splašíš jen turky. A ty často trpí nejen těžce nekvalitním chromem, ale díry pro futra kluzáků jsou někdy tak nepřesná, že celek nejde nasadit... proto chromovat.
Řidítka - opět nevíš jak jsou zesláblá apod. takže za cca 900,- koupit nová už v chromu, stará prodat za 200,-

Rámeček světla, přepínač světel a další drobnosti už nechám na Tobě... dají se nechat nachromovat, i koupit za slušnou cenu nové (neplatí pro přední světlo - často předražené). Záleží jaký máš časový možnosti pro práci a množstvípeněz

Ceny jsou orientační +/- stokoruny ...záleží též na kvalitě a výrobci.
edit: překlepy... notas mi ještě "nesednul"

Naposledy editováno 10.01.2009 12:24:50
Raisidlo77>
V podstatě souhlasím jen dodám pár poznámek
Kolena a výfuky se dají chromovat, stačí jen zabezpečit aby se lázeň nedostala k karbonu v koleně nebo výfucích. Takže buď výfuky důkladně vypálíš nebo se to pořeší špunty
. Na moji ČZ 455 koleno nechávám dát do nového chromu, výfuk mám bohužel pobouchaný, tak musím koupit nový
...
Řidítka – nové řidítka na kývačku mají drobný nedostatek a to, že nemají původní tvar (jsou ohnuta jednodušeji) a údajně jsou i o trochu delší. Pokud nejsou původní řidítka hodně pozohýbaná a pobastlená, tak bych hodil do chromu původní.
Ráfky – staré ráfky se dají nově pochromovat, ale nesmí být moc sežrané. Třeba jak jsem měl přední kolo, tak po konzultaci s člověkem co mi ČZ chromuje říkal že není problém to do chromu hodit. Ale když jsem kolo rozebral tak jsem zjistil, že motorka bourala na předek a ráfek je zdevastovanej, takže jsem musel koupit nový
.
Tady jsou věci co jsem nechával chromovat na ČZ:

více foto mám v deníku své ČZ
V podstatě souhlasím jen dodám pár poznámek

Kolena a výfuky se dají chromovat, stačí jen zabezpečit aby se lázeň nedostala k karbonu v koleně nebo výfucích. Takže buď výfuky důkladně vypálíš nebo se to pořeší špunty


Řidítka – nové řidítka na kývačku mají drobný nedostatek a to, že nemají původní tvar (jsou ohnuta jednodušeji) a údajně jsou i o trochu delší. Pokud nejsou původní řidítka hodně pozohýbaná a pobastlená, tak bych hodil do chromu původní.
Ráfky – staré ráfky se dají nově pochromovat, ale nesmí být moc sežrané. Třeba jak jsem měl přední kolo, tak po konzultaci s člověkem co mi ČZ chromuje říkal že není problém to do chromu hodit. Ale když jsem kolo rozebral tak jsem zjistil, že motorka bourala na předek a ráfek je zdevastovanej, takže jsem musel koupit nový

Tady jsou věci co jsem nechával chromovat na ČZ:

více foto mám v deníku své ČZ
1 reakcí na tento příspěvek Chromovna
jirin.sv> No, s kolínkama mám takovou zkušenost, že po přebroušení a pochromování zmodrají... při častějším provozu chrom už moc nevydrží z důvodu ztenčení trubky při broušení.
Špunty jsou řešení, nebo někdo dokonce zavaří konce, ale i tak do toho většina lázní jde nerada...
S ráfky máš pravdu - a já snad taky
... záleží, v jakém jsou stavu. Většina toho má ale dost za sebou...
Špunty jsou řešení, nebo někdo dokonce zavaří konce, ale i tak do toho většina lázní jde nerada...
S ráfky máš pravdu - a já snad taky

Raisidlo77> Pravdu máme oba, strašně záleží v jakém stavu jsou díly co chceš chromovat. Pokud je to potlučené nebo prorezlé, tak s tím většinou nemá cenu nic dělat a koupit nový.
Výjimka toho potlučení je třeba nádrž. Tu si teď nechávám srovnávat u klempíře – uvidím jak to dopadne.
Jen ještě dodám poznámku pro ostatní co chtějí díly chromovat a podklad si chystají sami. Pokud budete díly jako jsou nádrže atd. rovnat a budete potřebovat vyklepaný povrch dorovnat, tak pod chrom použijte Ag pájku. Mosaz nebo bronz může pod chromem udělat mapu.
Výjimka toho potlučení je třeba nádrž. Tu si teď nechávám srovnávat u klempíře – uvidím jak to dopadne.
Jen ještě dodám poznámku pro ostatní co chtějí díly chromovat a podklad si chystají sami. Pokud budete díly jako jsou nádrže atd. rovnat a budete potřebovat vyklepaný povrch dorovnat, tak pod chrom použijte Ag pájku. Mosaz nebo bronz může pod chromem udělat mapu.
Dobrý den, měla bych dotaz ohledně zetky 125 ČZ. Dáváme ji do původního stavu, již ji máme hotovou, čeká na nastříkání. Chtěli bychom ještě pochromovat boky nádrže, prý se to někde dělá. Když se tam prý pošle oni vám to nachromují a pak pošlou upravené zpět. Bohužel jsme nikde na nic takového nenarazili, ptali jsme se i v několika moto obchodech, tam o tom vědí, ale bohužel nevěděli více. Narazila jsem na Vaše stránky a napadlo mne jestli byste nám nepomohl třeba Vy. Děkuji za odpověd. Mohli byste mi prosím napsat i kontakt? jana.freigangova@seznam.cz. Díky moc.
Mulač mě zmrvil celej vejfuk, po pěti sezonach jsem ho vyhodil, komplet prorezavělej, od začátku špatně odvedená práce, už jsem to sem psal před dlouhou dobou, odezva (asi jeho kamarádů)byla ta, že je to fér člověk a najednou čtu , že nejsem sám, tak ty boží mlejny nemelou nadarmo.........
Zdravím.Když už budou nový chromy,stálo by za to naleštit i motor.Viděl jsem pár motorů takhle ošetřených a paráda.
http://www.chemickelesteni.cz/
http://www.chemickelesteni.cz/
Benešov jsme my
jsou střední Čechy, asi 50km od Prahy. No popravdě tady od nich mají věci nejdéle do týdne, ale dávají jich tam víc. Teď si to tam prý přebírá sám majitel, věci vyložíš na stůl, on je vyfotí, jednu fotku dostaneš ty, jednu má on a při vydání se to zase skládá podle fotky. Člověk má doklad co dal, to je dobré. Kvalita - trochu lepší průměr. Někdy je chrom exkluzivní, někdy dobrý, ale někdy se i vrací... Asi jako všude. Záleží na jaký stav lázně narazíš a co dělají právě za zakázky. A pravda, pak Hadrávek to do Benešova vozí.

1 reakcí na tento příspěvek Chromovna
a k těm tureckým dílům... jeden Turek co je vozí je prodává je 6km od Benešova, ale kvalita je jak na houpačce. Ze sta dílů jich je tak 15 dobrých. Možná zkus Jana Bosáka z Ústí ale řekni že chceš radši naše, ne turecký... má dost dílů tureckých, ale má i evropské.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.