1. Rok výroby: 2003,Najeto: 25.500 km,Cena: 175.000,-Kč. Vybava: boční kufry (hlinikove),centrální stojan,padací rám,chránič předního světla,chránič motoru včetně zamykatelné přihrádky na nářadí,přídavný ventilátor na chladiči,12V zásuvka. Je primo z KTM - Autonova, dle slov mechanika, byl majitel puntickar, mela jen lehce odreny levy plast,ale ten je vymeneny.Majitel s tim jezdil delsi trasy.Mam kompletni servisni historii.Na svolavacky jezdil.
2. Rok výroby: 2004,Najeto: 33328 km,Cena: 195.000,-Kč. Vybava: Výfuky Akrapovič (s homolog. vložkou), padací rám, nosiče orig. bočních kufrů, plotna pro TopCase, Tripmaster, držák GPS, el. zásuvka. Opet v dle slov prodejce a meho pohledu top stav, na laku nikde zadne poskozeni. Je koupena v Nemecku a servisovana u nas, je take kompletni servisni historie.
Tuto jsem nevidel, ale mam ji kousek od bydliste a muzu dat odkaz (snad to nevadi): http://cromaxmoto.t...4-950-adventure.html
A posledni moznost je 990 a je uz trosku moc pres muj 200tis. rozpocet. Rok výroby: 2006,Najeto: 18000 km,Cena: 229.000,-Kč. Vybava: EFI, ABS, Akrapovič, sada tří kufrů KTM + držáky Sommer, tankruksak Touratech, po servisu, nové pneu.
To je tak asi vse, snad nebude vadit, ze je to tak dlouhy, ale nevim si proste rady a nazoru lidi si tady vazim.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupe LC8 950
Zasadni vec ,karbec a vstrik -i kdyz na jizdnich vlastnostech a dynamicnosti v urcitych pasazich bych rekl ,ze ten karbec taha lip a klidneji ,jak masina se vstrikovanim. To mi potvrdil i expert qwert
Dalsi rozdil je ve vysce -stara 950 je vyskove skoro tak vysoka ,jako 990ka v S kove verzi.Ty stare byly vyssi. Jinak skoro kazdy rocnik ma jiny obsah naplni ve vidlich.Je rozdil v ulozeni elektroniky pod plastama -u 990 uz je problem dat origo Xenony ,pac tam neni misto na ridici jednotku.990ky uz maji koncepcne jine rafky kol ,ne tak nachylne na boule.990 maji uz v serii jine valecky hydrauliky spojky,jinak me ted nic vic nenapada ,v cem by byl podstatny rozdil. Az si to precte qwert ,urcite neco doda.
BMW Adventure :
nejvychytanejsi rocnik je 06
04-problemy s kardanem-menili je komplet v zarukach..+ problemy s podsedlovkou,od 05 uz je zesilena v serii.
05 -problemy s ridicimi jednotkami-menili je za modely 06 (vlastni vyroby) do te doby tam davali to ,co jim vyvinuli Japoncici a stalo to za ..vno..Problemy s ABS
06 -uz vychytane ,pouze sem tam nejake vyrobni vady ,nic ,co by se dalo zaradit do zasadnich chyb rocnikove serie.
07-problemy s elektronickym nastavovanim podvozku (poustel ,jak se mu zachtelo-bylo kvuli tomu par urazu)06 ho ma nastavovatelny jeste manualne..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupe LC8 950
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Problém s řazením KTM 950 (990) [1, 2] KTM LC8 950 Adventure, KTM 950 SuperEnduro, KTM 950 ... | KubaLC8 | 47 | 1.9.2021 v 09:06 zboto |
Čím promazat konektory [1, 2] KTM LC8 950 Adventure | Doubi8 | 37 | 29.4.2021 v 19:11 Doubi8 |
KTM 950 - Jak odvzdušnit hydraulick... KTM LC8 950 Adventure, KTM LC8 950 Adventure S | brožík. | 9 | 30.1.2021 v 16:28 xxxx1 |
Anakee Wild vs Karoo 3 BMW R 1150 GS, BMW R 1200 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | Destroyer | 4 | 8.12.2019 v 18:14 Brůča. |
Mazání motoru KTM LC8 950 Adventure | sira | 29 | 26.11.2019 v 21:47 kipo |