Téma: HQ TE 310
Zdravím,tak se pochlubte,kdo už jste na tom jel? Chtěl bych to koupit,ale bojím se malého krouťáku proti 400 ccm.
P-H.

1 reakcí na tento příspěvek HQ TE 310
..kolik to má koníků??
někde jsem viděl tušim 36 HP ale nejsem si jistej

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HQ TE 310
mikulas-JJ> papirove urcite vic kdyz ma papirove 250 4T cca 40 -45???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HQ TE 310
Miras87> kdes prisel na 45 koni u 250 4T ???
vzdyt to ma sotva 300 ve 2T
tady mas pro predstavu jak se to vykonove pohybuje.... vsechno to jsou modely 09 - je tam i ta husky 310
[URL= tom grafu u TM a KTM jak je napsano HP on nebo HP 1 (2) tak to jsou dve zapalovaci bit mapy
Naposledy editováno 14.01.2009 13:53:28
vzdyt to ma sotva 300 ve 2T

tady mas pro predstavu jak se to vykonove pohybuje.... vsechno to jsou modely 09 - je tam i ta husky 310
[URL= tom grafu u TM a KTM jak je napsano HP on nebo HP 1 (2) tak to jsou dve zapalovaci bit mapy
Naposledy editováno 14.01.2009 13:53:28
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HQ TE 310
Lenny55>Miras87> kdes prisel na 45 koni u 250 4T ???
vzdyt to ma sotva 300 ve 2T
Motor Čtyřdobý kapalinou chlazený jednoválec
Rozvod 4ventilový SOHC
Vrtání x zdvih 78 x 52,2 mm
Kompresní poměr 13 : 1
Objem 249,4 ccm
Výkon 32 kW (11000 ot. za min)
Kroutící moment 29,3 Nm (8500 ot. za min)
Počet rychlostí 5
Pneu přední 80/100-21 51M
Pneu zadní 100/90-19 57M
Přední vidlice 47mm teleskopická převrácená vidlice Showa s nastavitelným útlumem a zdvihem 315 mm
Zavěšení zadního kola Pro-Link, jednotka Showa s nastavitelným útlumem a zdvihem 314 mm
Brzdy- vpředu/ vzadu 240mm kotoučová dvoupístková / 240mm kotoučová jednopístková
Sekundární převod válečkový řetěz
Výška sedla 965 mm
Rozvor kol 1477 mm
Provozní hmotnost 101,1 Kg
Objem palivové nádrže 7,4 l
Cena: (ke dni 22.12.2008) 175 000,- Kč
Ale jak říkám je to velkej mokrej japonskej sen :))
Naposledy editováno 14.01.2009 13:50:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HQ TE 310
Joraell> no joooo ale to je vykon merenej nekde na spojce....to udava vyrobce takle zkresleny informace naschval aby motorku prechvalil. Podvej na ten graf co jsem vlozil, to je vykon merenej na zadnim kole 
Treba KTM u motorky nikdy neudava vykon, tusim ze to nepisou ani u HQV nikde
Naposledy editováno 14.01.2009 13:54:31

Treba KTM u motorky nikdy neudava vykon, tusim ze to nepisou ani u HQV nikde
Naposledy editováno 14.01.2009 13:54:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HQ TE 310
Lenny55> leny to neni ani vykon na spojce, to proste v japonsku nefungujou kalkulacky
. Jiank ten graf co jsi tu dal, jo to je uveritelny 4t 250 bude kousek pod tou 144.

1 reakcí na tento příspěvek HQ TE 310
Joraell> diky za zachranu musel bych nekde na netu hledat zlutacky tabulky. dle prepoctu 1kW ... 1,36k to dela udajne 43k
nehadam se ze je ta masina ma...
kurna ale mel sem ze sebe lepsi pocit dokud sem si myslel ze krotim 42k
edit:preklep
Naposledy editováno 14.01.2009 14:48:38
nehadam se ze je ta masina ma...
kurna ale mel sem ze sebe lepsi pocit dokud sem si myslel ze krotim 42k

edit:preklep
Naposledy editováno 14.01.2009 14:48:38
na webu http://husqvarnaracingclub.cz/ mam toho v clancich dost o TE310
1 reakcí na tento příspěvek HQ TE 310
U těch WR s leo Vince vejfukem bych byl skeptickej, vždycky když se objeví porovnání sériovýho a laděnýho vejfuku, pochází ten graf obvykle od výrobce vejfuku...a podle toho taky vypadá....
Jinak máme na škole tu samou brzdu co je dole na obrázku


1 reakcí na tento příspěvek HQ TE 310
Tak už vím VŠE,co jsem chtěl vědět...díky
Jinak k tématu GRAFY-pokud tomu mám věřit,tak ta měření musí dělat někdo nezávislý,musí se to měřit na jedné brzdě a skutečně pokud možno měřit výkon na zadním kole. Výkony měřené na klice jsou pouze propagačního charakteru-viz Yamaha 450 s údajem "přes 60 koní"-no chtěl bych je vidět
A než se ty koně dostanou na zadní kolo,tak máš dalších cca 15% v perdeli-to podle toho,jak se panáčkům povede vyřešit převodovku a ostatní úbytky...takže tovární grafy-FIKCE !!!
A 250 4T s výkonem kolem 45 koní-no také hezká propaganda-možná tak u špičkově naladěného MX,ale u endura,kde potřebuješ krouťák tak střízlivých 40,a to zase u laděného,NE u serie!!!
A k tomu,že 4T vypadají na grafu jako 2T-nic divného,vždyť 4T nemůže už svou konstrukcí 2T ve stejném objemu konkurovat-proto tolik točí a proto "páni" v různých komisích udělali ten objemový handicap-jinak by si 4T neškrtl...
P-H.

Jinak k tématu GRAFY-pokud tomu mám věřit,tak ta měření musí dělat někdo nezávislý,musí se to měřit na jedné brzdě a skutečně pokud možno měřit výkon na zadním kole. Výkony měřené na klice jsou pouze propagačního charakteru-viz Yamaha 450 s údajem "přes 60 koní"-no chtěl bych je vidět

A než se ty koně dostanou na zadní kolo,tak máš dalších cca 15% v perdeli-to podle toho,jak se panáčkům povede vyřešit převodovku a ostatní úbytky...takže tovární grafy-FIKCE !!!

A 250 4T s výkonem kolem 45 koní-no také hezká propaganda-možná tak u špičkově naladěného MX,ale u endura,kde potřebuješ krouťák tak střízlivých 40,a to zase u laděného,NE u serie!!!
A k tomu,že 4T vypadají na grafu jako 2T-nic divného,vždyť 4T nemůže už svou konstrukcí 2T ve stejném objemu konkurovat-proto tolik točí a proto "páni" v různých komisích udělali ten objemový handicap-jinak by si 4T neškrtl...

Petr> No spise se podivej na tu WR 300 je to 2t a jeho nejvetsi vykon je v 6000! a pak strme klesa dolu a v 9000 je to utnute >> predpokladam omezovac oproti tomu 4t 310 toci 13000 ? s neklesajici vykonovou krivkou ? tak jako 2t 144 divne ne ? :)
A k tem 4t 250 ... za sebe si myslim, ze i sebelip vyladena motorka bude na zadnim kole davat max tak 36 37 koní víc ani prd. Seriovky tak okolo 30. A jinak nevim, kde japonci ty vykony berou, ale je to zname i u jejich aut ze maji nejake moc echt vykony .-)
Naposledy editováno 15.01.2009 08:31:01
A k tem 4t 250 ... za sebe si myslim, ze i sebelip vyladena motorka bude na zadnim kole davat max tak 36 37 koní víc ani prd. Seriovky tak okolo 30. A jinak nevim, kde japonci ty vykony berou, ale je to zname i u jejich aut ze maji nejake moc echt vykony .-)
Naposledy editováno 15.01.2009 08:31:01
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.