Téma: HQ TE 310
 
14.1.2009 v 12:01
Zdravím,tak se pochlubte,kdo už jste na tom jel? Chtěl bych to koupit,ale bojím se malého krouťáku proti 400 ccm. P-H.

1 reakcí na tento příspěvek HQ TE 310

14.1.2009 v 12:42 | Nahoru | #1
..kolik to má koníků?? někde jsem viděl tušim 36 HP ale nejsem si jistej

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HQ TE 310

14.1.2009 v 13:27 | Nahoru | #2
mikulas-JJ> papirove urcite vic kdyz ma papirove 250 4T cca 40 -45???

(reakce na) HQ TE 310

14.1.2009 v 13:42 | Nahoru | #3

Miras87>mikulas-JJ> papirove urcite vic kdyz ma papirove 250 4T cca 40 -45???


to se zase nejakej japoncik tezce ustříknul ne ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HQ TE 310

14.1.2009 v 13:44 | Nahoru | #4
Miras87> kdes prisel na 45 koni u 250 4T ???
vzdyt to ma sotva 300 ve 2T

tady mas pro predstavu jak se to vykonove pohybuje.... vsechno to jsou modely 09 - je tam i ta husky 310

[URL= tom grafu u TM a KTM jak je napsano HP on nebo HP 1 (2) tak to jsou dve zapalovaci bit mapy

Naposledy editováno 14.01.2009 13:53:28

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HQ TE 310

14.1.2009 v 13:50 | Nahoru | #5

Lenny55>Miras87> kdes prisel na 45 koni u 250 4T ???
vzdyt to ma sotva 300 ve 2T



Motor Čtyřdobý kapalinou chlazený jednoválec
Rozvod 4ventilový SOHC
Vrtání x zdvih 78 x 52,2 mm
Kompresní poměr 13 : 1
Objem 249,4 ccm
Výkon 32 kW (11000 ot. za min)
Kroutící moment 29,3 Nm (8500 ot. za min)
Počet rychlostí 5
Pneu přední 80/100-21 51M
Pneu zadní 100/90-19 57M
Přední vidlice 47mm teleskopická převrácená vidlice Showa s nastavitelným útlumem a zdvihem 315 mm
Zavěšení zadního kola Pro-Link, jednotka Showa s nastavitelným útlumem a zdvihem 314 mm
Brzdy- vpředu/ vzadu 240mm kotoučová dvoupístková / 240mm kotoučová jednopístková
Sekundární převod válečkový řetěz
Výška sedla 965 mm
Rozvor kol 1477 mm
Provozní hmotnost 101,1 Kg
Objem palivové nádrže 7,4 l
Cena: (ke dni 22.12.2008) 175 000,- Kč

Ale jak říkám je to velkej mokrej japonskej sen :))

Naposledy editováno 14.01.2009 13:50:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HQ TE 310

14.1.2009 v 13:51 | Nahoru | #6
Joraell> no joooo ale to je vykon merenej nekde na spojce....to udava vyrobce takle zkresleny informace naschval aby motorku prechvalil. Podvej na ten graf co jsem vlozil, to je vykon merenej na zadnim kole

Treba KTM u motorky nikdy neudava vykon, tusim ze to nepisou ani u HQV nikde

Naposledy editováno 14.01.2009 13:54:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HQ TE 310

14.1.2009 v 13:53 | Nahoru | #7
Lenny55> leny to neni ani vykon na spojce, to proste v japonsku nefungujou kalkulacky . Jiank ten graf co jsi tu dal, jo to je uveritelny 4t 250 bude kousek pod tou 144.

(reakce na) HQ TE 310

14.1.2009 v 13:55 | Nahoru | #8
Joraell> jj asi bych to prirovnal k te 144, i kdyz se tvrdi ze TM 144 (125) je nejvykonejsi ve svy tride... u malyho ventila bych asi tak 5 koniku jeste ubral

HQ TE 310

14.1.2009 v 14:29 | Nahoru | #9
no jak koukam na ten graf tak me prekvapuje krivka WR 300 to je divny ne ? vdit ta motorka je pri 9000 uz tezce na sestupu a naopak TE 310 my pripomina krivkou spise 2 takta nemaji to prohozene ? :)

1 reakcí na tento příspěvek HQ TE 310

14.1.2009 v 14:37 | Nahoru | #10
HONDA CRF 450 R:



KTM EXC 300:



KTM SXF 250:



HONDA CRF-X 450:



HONDA CRF 250:



HUSQVARNA TE 250:



HUSQVARNA TE 45O:



HUSABERG 650:



KAWASAKI KXF 250:



YAMAHA YZ 45O F:



YAMAHA WR 250 F:

[img] WR 450 F:

[img] EXC 525:



SUZUKI DRZ 400 SE:





Naposledy editováno 14.01.2009 14:39:12

(reakce na) HQ TE 310

14.1.2009 v 14:43 | Nahoru | #11
Joraell> diky za zachranu musel bych nekde na netu hledat zlutacky tabulky. dle prepoctu 1kW ... 1,36k to dela udajne 43k
nehadam se ze je ta masina ma...
kurna ale mel sem ze sebe lepsi pocit dokud sem si myslel ze krotim 42k
edit:preklep

Naposledy editováno 14.01.2009 14:48:38

HQ TE 310

14.1.2009 v 14:45 | Nahoru | #12

HQ TE 310

14.1.2009 v 14:48 | Nahoru | #13
RSWR: to je vykon na motoru asi tedy ze? pac jinak nemuze mit CRF450 (52cca) vetsi vykon jak HSB570 (48cca)

HQ TE 310

14.1.2009 v 14:48 | Nahoru | #14
čus mi máme husqvarnu TE 610 a máme nějakých 58 koní myslim jinak v TP je 41Kw

Naposledy editováno 14.01.2009 14:49:06

HQ TE 310

14.1.2009 v 14:51 | Nahoru | #15
ale pekne sme se vzdalili od tematu:
TAKZE KDO UZ JEL NA HUSKY 310?

HQ TE 310

14.1.2009 v 14:57 | Nahoru | #16
Výkony jsou na zadním kole.

Husaberg cca 57PS:



Honda cca 52PS:




HUSQVARNA TE 510:


Naposledy editováno 14.01.2009 14:59:51

HQ TE 310

14.1.2009 v 15:46 | Nahoru | #17
na webu http://husqvarnaracingclub.cz/ mam toho v clancich dost o TE310

1 reakcí na tento příspěvek HQ TE 310

14.1.2009 v 15:46 | Nahoru | #18
U těch WR s leo Vince vejfukem bych byl skeptickej, vždycky když se objeví porovnání sériovýho a laděnýho vejfuku, pochází ten graf obvykle od výrobce vejfuku...a podle toho taky vypadá.... Jinak máme na škole tu samou brzdu co je dole na obrázku

(reakce na) HQ TE 310

14.1.2009 v 16:42 | Nahoru | #19
PetrTM> nehlede na to ze LeoVince jsou k zavodnimu pouziti k nicemu... na evropach snad zadnej ( ani novej) napoprve neprosel hlukem. Potom tam cpou ruzny ucpavky atd atd....
Bezproblemovy jsou Akrapovice.

HQ TE 310

15.1.2009 v 00:27 | Nahoru | #20
ty grafy mě přijdou nějaký divný. Jestli to dobře čtu, tak TE 450 nějakejch 44 PS?? - tyhle koně jsem myslel že by možná i mohla atakovat ta 310ka :\

Petr Huska: sorry že utíkam od hlavního tématu

Naposledy editováno 15.01.2009 00:30:18

HQ TE 310

15.1.2009 v 07:43 | Nahoru | #21
mikulas-JJ> Možno na kľuke, ale na zadnom kolese ťažko. Ľudia si to pletú, lebo japonci zvyknú udávať výkon na kľuke.

1 reakcí na tento příspěvek HQ TE 310

15.1.2009 v 08:23 | Nahoru | #22
Tak už vím VŠE,co jsem chtěl vědět...díky
Jinak k tématu GRAFY-pokud tomu mám věřit,tak ta měření musí dělat někdo nezávislý,musí se to měřit na jedné brzdě a skutečně pokud možno měřit výkon na zadním kole. Výkony měřené na klice jsou pouze propagačního charakteru-viz Yamaha 450 s údajem "přes 60 koní"-no chtěl bych je vidět
A než se ty koně dostanou na zadní kolo,tak máš dalších cca 15% v perdeli-to podle toho,jak se panáčkům povede vyřešit převodovku a ostatní úbytky...takže tovární grafy-FIKCE !!!
A 250 4T s výkonem kolem 45 koní-no také hezká propaganda-možná tak u špičkově naladěného MX,ale u endura,kde potřebuješ krouťák tak střízlivých 40,a to zase u laděného,NE u serie!!!
A k tomu,že 4T vypadají na grafu jako 2T-nic divného,vždyť 4T nemůže už svou konstrukcí 2T ve stejném objemu konkurovat-proto tolik točí a proto "páni" v různých komisích udělali ten objemový handicap-jinak by si 4T neškrtl... P-H.

(reakce na) HQ TE 310

15.1.2009 v 08:27 | Nahoru | #23
RSWR> Prosím Tě,kde jsi vzal ty grafy? Mě se některé nezobrazí,tak bych kouknul přímo,díky. P-H.

HQ TE 310

15.1.2009 v 08:28 | Nahoru | #24
Tabulkové údaje TE 310 jsou na HQ racing 36 PS a 27Nm,což není nic moc,to je malinko lepší dvěpade... P-H.

HQ TE 310

15.1.2009 v 08:30 | Nahoru | #25
Petr> No spise se podivej na tu WR 300 je to 2t a jeho nejvetsi vykon je v 6000! a pak strme klesa dolu a v 9000 je to utnute >> predpokladam omezovac oproti tomu 4t 310 toci 13000 ? s neklesajici vykonovou krivkou ? tak jako 2t 144 divne ne ? :)

A k tem 4t 250 ... za sebe si myslim, ze i sebelip vyladena motorka bude na zadnim kole davat max tak 36 37 koní víc ani prd. Seriovky tak okolo 30. A jinak nevim, kde japonci ty vykony berou, ale je to zname i u jejich aut ze maji nejake moc echt vykony .-)

Naposledy editováno 15.01.2009 08:31:01

HQ TE 310

15.1.2009 v 08:44 | Nahoru | #26
4t 13 000 není to nějak moc

HQ TE 310

15.1.2009 v 10:12 | Nahoru | #27
Já sem myslel že 250tky si lidi kupujou PRÁVĚ kvůli nižšímu výkonu..?

(reakce na) HQ TE 310

15.1.2009 v 11:16 | Nahoru | #28
Petr Huska> taky se priklanim k nazoru ze grafy co vlozil RSWR budou dost zkreslene..... skoda ze tam neuvadi kde byl vykon meren
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist