Naposledy editováno 16.01.2009 08:13:43
1 reakcí na tento příspěvek Oficiálně potvrzeno
1 reakcí na tento příspěvek Oficiálně potvrzeno
díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oficiálně potvrzeno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oficiálně potvrzeno
ladiktm>Jezi> do 650ccm aby to dobře táhlo
šit - sem nějak mimo a MX1, MX2 sou jak ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oficiálně potvrzeno
MX2 jsou malorážky do 125ccm 2T a malotraktory do 250ccm 4T
v evropě je povoleno startovat take s 144ccm v MX2
edit: ostatni moto co nejsou MX1 ani MX2 jdou do MX3
Naposledy editováno 16.01.2009 13:50:23
1 reakcí na tento příspěvek Oficiálně potvrzeno
Když jel Caprani na Husce zatáčku od startu ve stupačkách s řidítkem u země v kudle jaxviňa tak sem šel do kolen
Ale holice se nenechám ujít to je jasný
Naposledy editováno 16.01.2009 16:26:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oficiálně potvrzeno
teamwhd>jenže v mx3 jedou převrtaný 450 podle mě, už to není jak v 95 v Kramolíně kde proti sobě stáli TC 630, FC 650, CR 500, KX 500, SX 360 atd. To byla kategorie... Tam byly protřeba ještě pořádný pazoury
Když jel Caprani na Husce zatáčku od startu ve stupačkách s řidítkem u země v kudle jaxviňa tak sem šel do kolen
Ale holice se nenechám ujít to je jasný
čim větší hrnek tim rychlejší smrt Holickou startovní zatáčku ve stupačkách s řidítkem u země?
Naposledy editováno 16.01.2009 16:29:28
1 reakcí na tento příspěvek Oficiálně potvrzeno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oficiálně potvrzeno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oficiálně potvrzeno
jinak lehce si vybavuji světove podniky v Dalečíně, sverepci, holicich.... a jmeno nějakého talianského jezdce Alexander Puzzar později mistra světa ( tehdy ještě na dvoudobém čtvrtlitru )