Téma: Nastaveni tlumicu na svoji vahu
 
5.2.2009 v 18:50
Jak nastavim tlumice (predek zadek-Ktm 450exc) na svoji vahu? Nejak se propocitava?

Nastaveni tlumicu na svoji vahu

5.2.2009 v 18:55 | Nahoru | #1
viz. manual

Nastaveni tlumicu na svoji vahu

5.2.2009 v 18:59 | Nahoru | #2
hm dik

Nastaveni tlumicu na svoji vahu

5.2.2009 v 19:00 | Nahoru | #3

1 reakcí na tento příspěvek Nastaveni tlumicu na svoji vahu

5.2.2009 v 20:02 | Nahoru | #4
Ok takze jeden udaj musi byt okolo 35mm - to se mereni na stojanu a bez stojanu...to udava co tahle hodnota (co kdyz bude 45 nebo 25)??...domnivam se ze to bude udavat kdyz je pruzina v háji. cim mensi cislo tim horsi ne..

A dalsi je teda mereni na stojanu a pak s jezdcem - ta by mela byt podle manualu (pro Ktm450exc)mezi 90 - 105mm.Kdyz to bude vice jak 105 pruzina prilis meka a naopak...

Pochopil jsem to dobre?

Nastaveni tlumicu na svoji vahu

5.2.2009 v 20:03 | Nahoru | #5
Ten odkaz mi dost pomohl díky

1 reakcí na tento příspěvek Nastaveni tlumicu na svoji vahu

5.2.2009 v 20:15 | Nahoru | #6
a co ten air tank? docela mě to zaujalo nevíte někdo co to stojí?

Nastaveni tlumicu na svoji vahu

5.2.2009 v 20:35 | Nahoru | #7
Watoi> názorně: 35 mm je pokles moto z pozice 1) do pozice 2) ( pozice 1) moto na stojanu zadní vidlice je uvolněná-svěšená, 2) moto zhozene ze stojanu na vlastních kolech zatížené pouze vahou stroje ) , pokud je mimo tuto hodnotu (+- 35 mm) nastavíš jej změnou předpětí pružiny , při povolování zkontrolovat minimalní předpětí pera ( preload) podle manualu (běžne kolem 4-6 mm podle konkretní moto) , ostatní jak si psal. U progres. pružiny můžou bejt hodnoty trochu jiný

Naposledy editováno 05.02.2009 20:37:07

(reakce na) Nastaveni tlumicu na svoji vahu

5.2.2009 v 22:16 | Nahoru | #8

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastaveni tlumicu na svoji vahu

6.2.2009 v 00:33 | Nahoru | #9

mirasMX>a co ten air tank? docela mě to zaujalo nevíte někdo co to stojí?


jooo tak jako nemusíte se předhánět s tolika zkušenostma

(reakce na) Nastaveni tlumicu na svoji vahu

6.2.2009 v 07:22 | Nahoru | #10
mirasMX> jestli myslis tohle, tak to stoji cca 7500,- na obe vidlice

1 reakcí na tento příspěvek Nastaveni tlumicu na svoji vahu

6.2.2009 v 11:07 | Nahoru | #11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastaveni tlumicu na svoji vahu

6.2.2009 v 11:22 | Nahoru | #12
ladiktm> jen mi nak nejde na rozum k cemu to je dobre na dvoukomore.... u jednokomry si to dokazu predstavit,ale na dvoukomore ???? jedine ze by to bylo spojene s vnitrni komorou...ale napr. u konstrukce vidlice jako ma KTM to neni moc mozne

Naposledy editováno 06.02.2009 11:23:51

1 reakcí na tento příspěvek Nastaveni tlumicu na svoji vahu

6.2.2009 v 11:24 | Nahoru | #13
No když jsme už u takových udělátek... myslíte, že by to byl citelný rozdíl, kdybych nacpal do přední vidlice na DRko elmulator? cituji: "Emulator 3.500,-Kc - super vec - vidlice maji stejnou charakeristiku jako nove dvoukomorove !!!"
A myslíte, že by mělo cenu investovat do "Gold valve" emulatoru do zadního tlumiče? Vím, že to je dost peněz, ale DRko jen tak prodávat nebudu, tak by mi těch financí nebylo líto-pokud by došlo k citelné změně. Nebo mám na podzim hodit tlumiče na repas (nove pouzdra, gufera a prachovy), pak by to zas chodilo lépe

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastaveni tlumicu na svoji vahu

6.2.2009 v 11:37 | Nahoru | #14
Lenny55> zatim jsem si nikde ani na zavodech mx nevšim že by todle někdo u nas jezdil. ale stím problémem u WP dvoukomory maš pravdu, evidentně ale funguje s Kaybou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastaveni tlumicu na svoji vahu

6.2.2009 v 11:40 | Nahoru | #15
black-jack> to tvrzení že "to bude jak dvoukomory" je přehnaný, ale ty emulátory konstrukčně přiblíží vnitřky komorový koncepci - umožní to nastavení vysokorychlostího i pomalýho tlumení odděleně. V praxi by to mělo být tužší na houpácích a asi i skocích a měkčí na ostrých překážkách, prostě ten podvozek bude modernější. Já sem jel jen na DR650 a na rovný cestě to bylo v pohodě, ale na roletách a skocích už sem se bál

nějaký počtení v EN:
"Stojí to za to"?
http://www.thumpertalk.com/forum/showthread.php?t=612684&highlight=emulator
http://dr650.wikia.com/wiki/Suspension

Instalace:
http://www.thumpertalk.com/forum/showthread.php?t=631390&highlight=emulator
http://www.thumpertalk.com/forum/showthread.php?t=729438&highlight=emulator

(reakce na) Nastaveni tlumicu na svoji vahu

6.2.2009 v 11:46 | Nahoru | #16
Vespa> super dík, pročtu to

tak jsem to proletěl, je to jak říkáš, kluci si to chválí. Teď už do toho nepůjdu, ale jak se na podzim naseru, hodím to panu Tillovi do racetechu v OV a bude klid

Naposledy editováno 06.02.2009 12:56:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastaveni tlumicu na svoji vahu

6.2.2009 v 13:13 | Nahoru | #17

ladiktm>Lenny55> zatim jsem si nikde ani na zavodech mx nevšim že by todle někdo u nas jezdil. ale stím problémem u WP dvoukomory maš pravdu, evidentně ale funguje s Kaybou



já sem si právě taky nikde nevšiml že by to někdo používal a tak sem přemejšlel o tom jestli by bylo lepší investovat peníze do tohodle nebo poslat šavle nějakýmu ladiči aby je drobátko pošteloval

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastaveni tlumicu na svoji vahu

6.2.2009 v 13:18 | Nahoru | #18
mirasMX> a jaky mas motocykl ? model a rok

(reakce na) Nastaveni tlumicu na svoji vahu

6.2.2009 v 18:29 | Nahoru | #19
Lenny55> teť sem bez ale chcu yz 125 /05/06
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist