bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Řetězový kolečko
20.2.2009 v 19:36
Mám na husqvarne 15 zuby retezovy kolecko a motorka jede podle me zbytecne rychle a ja tu rychlost ani nevyuziju, byl bych radsi za vetsi tah nez rychlost, tak by me zajimalo jestli by byl velkej rozdíl kdybych dal misto 15 zubyho treba 13 zuby kolecko..díky za odpovedi

Uzavřeno 03.10.2010 v 01:02 uživatelem Vojta_410

Řetězový kolečko

20.2.2009 v 19:37 | Nahoru | #1
spíš bych přidal pár zubů vzadu na rozetě...na třináctizubym kolečku už by se ti mohl lámat řetěz...

Řetězový kolečko

20.2.2009 v 20:28 | Nahoru | #2
rozdil by byl 13/15 (slovy trinact patnactin ), lepe na http://www.gearingcommander.com

Naposledy editováno 20.02.2009 20:28:57

Řetězový kolečko

20.2.2009 v 20:40 | Nahoru | #3
Dal jsem místo 15zubů 14 a rozdíl je hodně znát,13 je podle mě dopředu až moc.

Řetězový kolečko

20.2.2009 v 21:00 | Nahoru | #4
Dal jsem dopředu místo 15 13(vzadu 45).. no na zadní to šlo krásně zvedat i na trojáka.. Ale max rychlost byla o hodně níž a na delší rovince to otravovalo.. ted jsem dal místo 13-ti 14 a doufám že to bude akorát na blbnutí i na nějakej ten přejezd..
Při převodu 15/45 sice poslední kvalt nešel ani roztočit pořádně, ale dalo se jet cestovkou stálejch 130 za 3,5l/100km..
Mam slabší éčkovou verzi na motardech...

edit: ted koukám že máš taky éčko

Naposledy editováno 20.02.2009 21:01:17

Řetězový kolečko

21.2.2009 v 14:53 | Nahoru | #5
jo jo je to eckova,kdyz jsem tu motorku koupil tak tam bylo 13 zuby kolecko ale ty zuby uz tam skoro ani nebyly takze jsem daval novou retezovku s 15 zubym a ani jsem ten rozdíl nepoznal protoze jsem na ni tak mesic nejel kvuli rozvodum...rika se ze co zub to 6 km/h a motorka me jede 160 urcite, takze si myslim ze to 13 zuby by slo doufam..

1 reakcí na tento příspěvek Řetězový kolečko

21.2.2009 v 14:55 | Nahoru | #6
Hele hujere ty otoceny vidle uz tam byly na ty 410??vypada to suprove.

(reakce na) Řetězový kolečko

21.2.2009 v 19:06 | Nahoru | #7
Vojta_410> Dík Nebyla tam, tu jsem tam dával zároven s motardama.. Je to celý komplet z Hondy, myslim že to byla CR125 postavená na motardech od HM... Vzal jsem komplet všechno, vidli kola a brzdič Origo mi stojí ještě ve sklepě..

Hele to 13 zubý asi nebude dobrý.. najel jsem s nim jen asi 1000km a sundal jsem místo něj 6-ti zubý Asi už má moc malej průměr a ten řetěz je moc namáhanej a namáhá i to kolečko, nevím...
Mě to s 15/45 jede 160 taky, ale tam se to zasekne a ten motor nemá výkon už to roztočit víc(v otáčkách by tam byla ještě velká rezerva..). Takže já měnim na 14/45 a myslim že to bude akundrát

Řetězový kolečko

21.2.2009 v 20:33 | Nahoru | #8
Dobře ja teda dam na tvoje slova a koupim to 14zuby asi to bude lepsi, az vymenim uvidim,tak díky za rady
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Husqvarna 410 TE Výměna oleje Husqvarna TE 410 Tomek1 15 14.4.2024 v 09:04 assassin
Husqvarna 410 TE přerušovač blinkrů Husqvarna TE 410 Tomek1 11 10.4.2024 v 12:18 Tomek1
Husqvarna TE 350 1992 Husqvarna TE 410, Husqvarna TE 610, Husqvarna TE 350 AndyEnd5 4 8.8.2023 v 21:04 Samuel738842
Enduro pro začátečníka [1, 2] Husqvarna TE 410, Honda XR 400, Suzuki DR-Z400S Fenome753 39 8.8.2023 v 14:03 400xr
Husqvarna TE 410 E Osy kolies Husqvarna TE 410 Kennylm98 6 29.6.2023 v 13:44 assassin


TOPlist