Jaký používáte počet zubů na kolečku a na rozetě pro endurko?? A na jaké motce (250, 450, 530,...)?
Jezdíte rozety hliníkové, ocelové, nebo stealthty??
Dík všem...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodový poměr 4T...
Zdenalbenal>Udělat si vyhovující převod může každý sám, podle toho, co mu vyhovuje a jakou charakteristiku má motor. Na lehký převod je motorka divoká, při těžkém převodu neé, netahá to tak za ruce a kvalty jsou "delší". Jízda je plynulejší. Když se s tím jezdec naučí zacházet, bývá i rychlejší a přitom to vypadá, jako by jel na pivo.
Používám co nejtěžší převod, co zvládnu já i motorka. Při soutěži by měla být maximálka aspoň 130-140, aby se motorka při přejezdech moc netrápila a nemusela se moc točit. Teda při obsahu 250 a víc, no...
Rozetu používám ocelovou, sichr je sichr. Se šlicama na blato. U staré Jawy byl řetázek zakrytovaný. To bylo žrádlo, kam se sere O-kroužek a pod.
jo, jenže při zatáčkách kolem nohy pak spojčíš jako blázen.Otázka je co jedeš.