Díkes
1 reakcí na tento příspěvek Pirelli Diablo Angel - nástupce Strady
Pouze na jedné saděPříměra kilometrického výkonu na normální silnici : 12000Km při běžné rychlosti
1 reakcí na tento příspěvek Pirelli Diablo Angel - nástupce Strady
1 reakcí na tento příspěvek Pirelli Diablo Angel - nástupce Strady
Jaroslav>Kde jsi to cetl....prosim....
To me teda neprijde jako poradny test to je muj nazor.
Prelozeno prez slovnik.
PIRELLI SETS 24HR WORLD RECORD DURATION na nového
ANDĚLSKÝ ST
Nardn (Lecce, Itálie) Březnový 14- 15 tý 2009 – Pirelli a mezinárodní novináři zaznamenali nový 24- hodina World Duration Record v Nardn Technical Centeru na palubě v 2009 Suzukiech Hayabusa, krytí vzdálenosti 5135.071 km (3190.8 míle) průměrně rychlost 213.96 km/h (132.9 míle za hodinu) používání jen jedné sady Pirelli- ovo nový Angel ST sport- cestovní pneumatika , silniční cestovní simulace rovný 12,000 km (7,500 míle) v normálních rychlostech.Na druhém motocyklu, 2009 Kawasaki GTR 1400, Pirelli a hosté vygenerovali šest přídavných vět v této nové třídě, včetně 12- hodiny světového rekordu z 2502.873 km (1555.2 míle) která dávala průměrně 208.573 km/h (129.6 míle za hodinu). Pozdější výkon byl zvláště emocionální, pro v poslední klínu který by prošel 12- hodina čas, mechanický problém zastavil kolo, ukončení šance na udělat plné 24 hodiny. Pirelli zkoušeč Michele Corallini, také nejstarší člen z týmu v 54, skrz všechny míry slyšitelného povzbuzení od jeho celý tým a FIM správce, tlačil motocykl víc než 2 hodiny finální sedm kilometry k tomu, aby křížily se chronometrický registr řádků klín před slavením tohoto finálního práhu s jeho týmem. Držení jeho nálad a shromáždění síla k tomu, aby skončila byla perfektní reprezentace vášně která je jádro Pirelli- ovo DNA.Pirelli technický personál účast v této události, včetně obou Directors z výzkumného a vývojového (Pieroa Misani) a Testing (salva Pennisi) kdo jezdil první kola a znovu pravidelně skrz noc, přidané větší trvání záznamy pro ty které oni měli sebe nastat v červnu z 2000 v A11 Category na Suzukiovi Hayabusa ze stejného roku. 2009 Suzuki Hayabusa a 2009 Kawasaki GTR 1400 užívaný během této události jsou zatříděné jednotlivě (A11 & A12 příslušně) FIM která udržuje tyto záznamy doby a trvání. Každý z 15 mezinárodních novinářů a 12 testovací personál kdo účastnil se záznamu nastavení jezdilo na palubě aspoň jeden z dvou motocyklů pro trvání poloviny hodiny (20 min + technický čas) během 24- hodin doba, dělání této pamětihodné oslavy nové Andělský ST pro všechny.
1 reakcí na tento příspěvek Pirelli Diablo Angel - nástupce Strady
2 reakcí na tento příspěvek Pirelli Diablo Angel - nástupce Strady
Za dva týdny ji budu dávat i na předek. Jediná guma, za kterou bych ji vyměnil, je možná MICHELIN Pilot Road 2 2CT ... ta bude mít delší životnost.
Miiira>Zdravím všechny ... mám na Pirelli Angel najeto zatím jen 2000km a nemůžu si stěžovat (mám ji na zadním kole). Drží krásně a na středu není žádná ploška, ale to je dáno spíše stylem jízdy. Žádný znatelný úbytek jsem zatím nepostřehl - věřím, že vydrží něco kolem 6-7tis .... před tím jsem měl Pirelli Corsa, ta mně nevydržela ani 5tis při stejném stylu jízdy ..... takže zatím spokojenost.
Za dva týdny ji budu dávat i na předek. Jediná guma, za kterou bych ji vyměnil, je možná MICHELIN Pilot Road 2 2CT ... ta bude mít delší životnost.
Urcite ti vydrzi vic nez 9000km.Kdyz ne je to v rukou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Diablo Angel - nástupce Strady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Diablo Angel - nástupce Strady
HAMLET> možná se životnost P. Angel dostane někde k 7-8tis, větší optimista už nejsu ... určitě je to v rukou
2 reakcí na tento příspěvek Pirelli Diablo Angel - nástupce Strady
moje oblíbené Dunlop D 207 a D208 se už nevyrábí a tak přemýšlím o Pirel Diablo. Máte někdo s něma zkušenost. tady se spíše hádáte o Pirel Diablo Angel jaké jsou. Díky za rady. Mám VFR 800 a spíše cestuji, ale občas si i rád škrtnu stupačkou
Díky všem za kladné rady
1 reakcí na tento příspěvek Pirelli Diablo Angel - nástupce Strady
Dnes mám na pneumatice najeto nějakých 15.000km(!) a stále mám ještě na několik stovek km dostatek vzorku!
Cestuji zejména po Praze do práce a na drobné vyjížďky v okolí + i cesty na Moravu po D1. Pneumatika v dešti opravdu znatelně neklouže a několikrát mne v náklonu na drobném smetí podržela.
Až dojedu tuto sadu, jedu ji znovu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Diablo Angel - nástupce Strady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Diablo Angel - nástupce Strady
crazy_doctor>zawist> Už je mám a nalítáno asi 5000 km v plném naložení a předšili moje očekávání. Dobrá volba, po sjetí opět Anděla
Až budeš někde na konci vzorku, pro jistotu si dávej pozor na vlhkou silnici. Přijde mi, že posledních 5.000km už tak bezvadně nedrží jak jsem byla doposud zvyklá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Diablo Angel - nástupce Strady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Diablo Angel - nástupce Strady
crazy_doctor>zawist> Kolik už na nich máš najeto?
Letos jsem jezdila z 90% jen do práce. Takže jsem se od naposled posunula teprv na 17.000km.
A hádej co? Ještě ty 3tis do těch 20tis km určitě najedu!
crazy_doctor>zawist> to mě chceš říct, že ta guma vydrží 20 tis. km!!!! Pokud jo, tak je to super.
Sama bych tomu nevěřila !
Je to samozřejmě o stylu jízdy. Jezdím převážně po Praze a hodně km ze začátku bylo po D1 při rychlých přesunech na Moravu. A také spíše brzdím motorem. Tak já nevím...
Naposledy editováno 06.09.2010 12:44:51