Jedná se zřejmě o unavení pružin v integrovanym tlumiči rázů.Mam tady tři kusy,na první pohled minimálně vytlačený od lamel,prostě plně funkční,tak sem vybral ten nejhezčí,a že ho použiju...Po nastartování se z motoru začalo linout takový mlácení,že to snad není možný,tak sem postupně vyzkoušel všechny tři,a jen jeden je tichej...
zajímá mě jestli to už nškdo řešil,vrtá mi to hlavou,protože ty koše vypadaj zdravě,vod voka si tipnu kolem 30ti najeto...
Naposledy editováno 21.03.2009 20:19:03
Problém nebyl v pružinách, ani v lamelách ale jsou tam tri šrouby co drží pohromadě ten koš. Ty šrouby jsou z výroby nastaveny aby při uřčité síle prokluzovaly, ale jak se to přitom prokluzu opotřebovává, tak se to uvolnuje až to žačne mlátit, jak vylágrovanej motor.
Rozebral jsem to, vyčistil, a šrouby dotáhl na krev. Nic to nestálo a beži to jak z fabriky. Tak snad to taky někomu pomůže.
Naposledy editováno 20.04.2009 15:13:16
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dílenská příručka CBR600F 2007 Honda CBR 600F | Horis9725 | 5 | Včera v 12:30 Krautkopf |
Map senzor Honda CBR 600F | Alessandro600 | 0 | 8.9.2024 v 00:55 Alessandro600 |
Žárovky CBR 600 f pc 25 Honda CBR 600F | seetron | 2 | 1.9.2024 v 19:56 ja1 |
odpružené padací protektory [1, 2] Honda CBR 600F | pepe363 | 32 | 20.8.2024 v 20:16 kratkej01 |
bezstarostnost [1, 2, 3, 4] Honda CBR 600F, Husqvarna Svartpilen 701 | ILA | 92 | 12.8.2024 v 04:21 MedWed |