JAKTOŽE TO K.RVA NIKDE JINDE V NORMÁLNÍ EVROPĚ TAKHLE NESPRAVUJOU ?
možná tam vědí že po silnicích jezdí i cyklisti a motorkáři a pro ně může bejt tahle "rádoby oprava" velkým nebezpečím - může dojít ke zranění nebo dokonce k tomu nejhoršímu. Smyk na tom dostanete razdva obzvláště když to je třeba schovaný v zatáčce ve stínu stromů. JE TO FAKTICKY HNUS.
U nás v kocourkově ale furt to stejný - a ještě tam ani nedají značku. Mám takovej strach že se to začne řešit až se někdo zabije a pak to stejně svedou na to že "nepřizpůsobil rychlost stavu a povrchu vozovky". Jenže když už máme ty silnice v takovým stavu v jakým sou a peněz je furt málo i když v zimě nesněží tak pořádnejch oprav je zatím opravdu poskrovnu a věčně se látuje.
Chytl sem šmejra jako prase ale ustál sem to a v protisměru naštěstí nic nejelo - jenže takovýhle štěstí nemusej mít všichni. Neletěl sem jako blbec ale normálně kolem osmi devíti pětek na čtveráka, náklon a "setina vteřiny" která rozhoduje - kdybych předtím viděl značku tak tam takhle nejedu nejsem bezmozek.
Je mi jasný že lepší záplata než díra ale sakrapráce zkuste někdo apelovat jestli máte kontakt někde na ministerstvu dopravy nebo kde se to zařizuje ať dávají označení o opravě silnic opravdu poctivě.
1 reakcí na tento příspěvek Neoznačené opravy silnic "látováním"
Taky si nějak uvědomuji, že s to že těch situací, že mi ujelo zadní kolo je letos nějak hodně.... když nepočítám déšť (a např. v tom dešti na dálnici i bílou čáru uprostřed za plné rychlosti), tak mě překvapila jedna věc co se mi stala poprvé - že mi zadní kolo ujelo i na takové té černé housence na asfaltu. prostě když spraví škvíry, zalejí je tekutějším asfaltem a ten má asi nižší teplotu "varu" a když je vedro, tak už teče.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neoznačené opravy silnic "látováním"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neoznačené opravy silnic "látováním"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neoznačené opravy silnic "látováním"
1 reakcí na tento příspěvek Neoznačené opravy silnic "látováním"
Myslím že existuje poměrně jednoduché, ale časově náročné řešení. Už se to myslím někde řešilo a dá se to použít i v případě špinavé silnice od zemědělské nebo stavební činnosti. Řešení je takové, že zastavíme u dotčeného úseku, zavoláme hlídku policie ČR s tím, že chceme podat žalobu na neznámého pachatele kvůli obecnému ohrožení. Samozřejmě že vyčkáme na místě do příjezdu policie a sepíšeme to s nimi.
Pokud by se takových oznámení na krajské správy a údržby silnic sešlo každoročně nějaké větší množství, tak by se tím rozhodně musel někdo zabívat už jen proto, že žaloba na obecné ohrožení už není žádná prdel a jsou tam dost vysoké tresty.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neoznačené opravy silnic "látováním"
Na druhou stranu, takovy stezovatel, najednou znicehonic, muze prijit o masinu, nebo mu nekdo podpali garaz....jo, jo, bohuzel, tak to taky nekdy muze fungovat, ono je lepsi, hledet si sveho, v noci, klidne spat a potme, radeji nikde nejezdit... :( *no*
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neoznačené opravy silnic "látováním"
Ken píše: Lipos, to je hezky....co pises...
Na druhou stranu, takovy stezovatel, najednou znicehonic, muze prijit o masinu, nebo mu nekdo podpali garaz....jo, jo, bohuzel, tak to taky nekdy muze fungovat, ono je lepsi, hledet si sveho, v noci, klidne spat a potme, radeji nikde nejezdit... :( *no*
jo, klasický český přizdisráčství... tos myslel, že? :D dokud budem všichni tak, jak píšeš, tak se opravdu nic nezmění...
To je právě ono, všichni na to nadáváme, ale nikdo s tím nic nedělá. Jednak teda živit právníka, který by tě zastupoval u soudu není levná záležitost, ale na druhou stranu v takovém případě vyhraje žalující strana.
Ono by pomohlo už jen to, kdyby se na správě a údržbě silnic každého kraje sešlo několik obyčejných stížností na špatně provedenou opravu komunikace.
A proč píšu špatně provedenou opravu komunikace?! Protože dle technických požadavků, tzn. vyhlášky, se při téhle opravě silnice mají silničáři zachovat následovně. Označit místo opravy v dostatečné vzdálenosti před opravovaným úsekem a nechat tam značení po celou dobu, kterou vyžaduje technologie opravy. Než odstraní dopravní značení musí být úsek bezpečně sjízdný, tzn. přebytečný štěrk odstraněn, pokud se tak nestane, musí být tento úsek označen stále jako místo stavby se sníženou rychlostí atd.
S pozdravem Lipos