1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zajíždění motorky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zajíždění motorky
.. takze jak rikaji vsichni.. 1. manual
.... nevim teda jak to ma honda ale u vetsiny motorek je to prvnich tisic km opravdu jen lehtat (asi do 1/3 otacek), vymena oleje a do dalsi jiz pravidelne vymeny uz lehce ostreji (2/3otacek) a po dalsi vymene oleje jiz na plno.
napr u bandita to je do tisice km na 4-5tis otacek, vymena oleje pak do cca 7-8tis ot. v 6tis vymena oleje a pak uz plna (moznost az k 11tis nebo kolik to toci) a vymeny po 6tis...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zajíždění motorky
1. Motor nepodtáčet - nejdůležitější.
2. Měnit otáčky, řadit, tzn. nemyslet si, že je ok napálit státovku a jet si svých 5000 rpm 100 km v kuse.
3. Do prvních 800 km jezdit do 5000 rpm, do 1600 km do 7500 rpm, pak už plný výkon.
4. Nepoužívat plný plyn - to je tam doslova, já bych si to přebral tak, že to lochtám tak do půlky.
Kromě toho tam píší, že toto období (myšleno zajíždění) je nejdůležitější pro životnost a spolehlivost your new Suzuki.