takže asi tak.
2 reakcí na tento příspěvek Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky
Horten>Šuty> Tak v tom případě si kup sportku, ale dvouventila. A prosím tě, hlavně černou!!! Ta červená je hrozná!!!)) Přesně jak píše Medvěd, na Brevě se snad ani nedá jet rychle, jakmile na ní sedneš, tak zestárneš o dvacet let, pak se najednou nachytáš, že jsi si koupil velký plexi a jezdíš na spotřebu a nakonec začneš nadávat na laďáky a jezdit v hadrový bundě. Prostě hrob)))))))))))))))))))))
hehe, to je přesný
1 reakcí na tento příspěvek Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky
Nemáš náhodou ten test, Guzzisto?
Šuty>Grizly> Ta je krásná, ale sportka mě prostě dostala, ta budka vepředu ta by měla dostat nějakou cenu za design.....monster by musel sklopit uši.
Nemáš náhodou ten test, Guzzisto?
nemám a pokud náhodou je, tak je na záchodě a má slepený stránky :) Pokud si ale pamatuju tak tam kritizovali že Bmw má lepší výkon, podvozek, není to ital apod. Takže vlastně klasika :)))
1 reakcí na tento příspěvek Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky
A jak se na tom otevře suchá spojka?
Šuty>Mědvěd> Jak je to s tím kardanem. Určitě není bezproblémový jak se všude píše. Křízové klouby se musejí taky přece nějak mazat. A ten zadní převod taky. Tam je trvalá náplň nebo se to vyměňuje po nějakých km? Kolik to ozubení cca vydrží? Ventily to bude asi klasika jako ve škudce 120 co?
A jak se na tom otevře suchá spojka?
v karanu máš nějaký 3dcl Rotry nebo jinýho GL5 převoďáku... celý je to schovaný takže jen jednou za rok za dva vyměníš olej, to není jako na V11 kdy právě mažeš kříže apod.
Kolik to vydrží? Víc než ty Na Brevě750 jsem zuby na hrušce vylámal, jenže to se ukázalo jako vada materiálu (bylo vyměněno v rámci záruky) Ventily jsou jako na škodovce
suchou spojku otevřeš třeba takto:
Naposledy editováno 15.04.2009 14:54:28
1 reakcí na tento příspěvek Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky
Ještě by mě zajímalo, jak otevřu tu spojku jak na dukati. Ale to nějak vykuťím
Šuty>Italofilmedvídek> Díky za info.
Ještě by mě zajímalo, jak otevřu tu spojku jak na dukati. Ale to nějak vykuťím
k čemu je to dobrý otvírat netuším, ale podíváš li se pozorně na tu krasavici o patro výš tak uvidíš vyhoblovaný díly do karteru převodovky na spojení s skříní motoru
Šuty>Horten > No mě se líbí zrovna více Sportka, ta její budka a světlo, to je nádhera. Ale samorřejmě, že Griso převálcuje Sportku levou zadní ve všem a i konkurenci, ale právě o to mi nejde. (Na to mám Monstera). Chci něco moderního, ale takového, co má klasickou ba přímo starou techniku, ze které srší taková ta era starých mašin, na kterých hučely královské hřídele, syčely spojky a cinkaly rozvody... Na normální bublání dejme tomu do 130 km/hod. Prostě stylovku a pohodku s pohodlně naladěným podvozkem, protože tady u nás na severní moravě to jsou kurva cesty tak pro enduro.
a co třeba triumph thruxton
2 reakcí na tento příspěvek Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky
já jsem si na něho vzpomněl akorát kdyžs popisoval to co od toho očekáváš. ale guzzi jsou výborný stroje
takže kup guzzinu a pak sem svý závěry napiš sám
1 reakcí na tento příspěvek Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky
měl jsem možnost sedlat dva víkendy na Moto Guzzi 1200 Sport. Napřed loni na podzim 560km a pak tento víkend, kdy jsem na ní dal 700km. Z toho bylo 550km za sobotu. Pro změnu od podzimu teď měla originál laděné výfuky. Při převzetí měla jinak 3050km.
Co se týče jizdních vlastností, motor jede odspodu, v nižších kvaltech je to jak zetor - řve to a nejede, na pátý a šestý rchlostní stupeň se děje něco i v otáčkách.
Na cestování vcelku dobrý, při nižších rychlostech v zatáčkách neohrabaný a těžký.
Při vyšších rychlostech to jde, ale sneslo by to nastavitelnost tvrdosti předních tlumičů.
Až na ten úžasněj krouťák jsem nepochopil nápis sport, když při mírně větším klopení v zatáčce chytne řidič minimálně nohou, když nebrousí stupačky. Ale asi jsem moc zhýčkaný z Buellu.
Tedy můj názor - cestovní motorka, relativně pohodlná, co si tak normálně pápne, s rychlostí tak do 190km/h, pak už se nic moc neděje
Pro malou ukázku přidávám fotku toho mastodonta
2 reakcí na tento příspěvek Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky
Cena k jednání je 270 000 Kč
Naposledy editováno 30.04.2009 10:17:32
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Co je na tehle Sportce spatne Moto Guzzi Sport 1200 | Animals21 | 26 | 23.7.2023 v 21:33 Ozzy_ |
sedlo moto guzzi 1200 Sport Moto Guzzi Sport 1200 | 2val | 5 | 24.1.2019 v 11:18 Gahan37 |
moto guzzi 1200 sport 4V nebo 8V? Moto Guzzi Sport 1200, Moto Guzzi Sport 1200 4V, Mot... | Kawa75 | 2 | 14.8.2016 v 09:25 dva_hrnce |
Moto guzzi sport 1200 4V či 8V? Moto Guzzi Sport 1200, Moto Guzzi Sport 1200 4V, Mot... | Kawa75 | 4 | 15.7.2016 v 13:55 Tom-K |
Zvuk Guzzi - konkrétně Brevy 1100 -... [1, 2] Moto Guzzi Breva 750, Moto Guzzi Breva 1100, Moto Gu... | The_Rock | 51 | 13.3.2016 v 23:56 XTZka |