1 reakcí na tento příspěvek Zajíždění Z1000, kolik jede na 4 tis.ot./min.?
Naposledy editováno 19.04.2009 19:05:12
ER-5 jsem zajížděl stejným způsobem (navíc jsem byl úplný začátečník, takže se to celkem hodilo) a musím říci, že i po těch 25 tis.km je motorově naprosto skvělá a olej vůbec nežere...
Asi budu ten začátek muset nějak přežít. Občas to zkusím trochu vytočit (5-7 tis. ot/min.), ale to jen spíš výjimečně a krátkodobě.
Naposledy editováno 19.04.2009 19:57:46
1 reakcí na tento příspěvek Zajíždění Z1000, kolik jede na 4 tis.ot./min.?
Naposledy editováno 19.04.2009 19:58:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zajíždění Z1000, kolik jede na 4 tis.ot./min.?
nesmíš tomu dát plný a nějaké štosy, takže když to na čtvrt plynu necháš rozeběhnout do 6 tisíc už teď, nic se neděje. samozřejmě piánko a opatrně.
a taky to nedržet v nízkých točkách nebo dlouhodobě konstantních (např 20 km po dálnici konstantní rychlostí na jeden kvalt)
1 reakcí na tento příspěvek Zajíždění Z1000, kolik jede na 4 tis.ot./min.?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zajíždění Z1000, kolik jede na 4 tis.ot./min.?
No jo, jenomže já nemám Suzuki... Nicméně ten výkon 92 Kw mi přijde shodný. Docela by mě zajímalo strovnání té tvé GSX-R 600 a mé Z1000. Výkon stejný, objem a hmotnost jiná... Každopádně obě motorky jsou na něco jiného a já si určitě vybral dobře .
O zajíždění tu už bylo myslím řečeno vše, těch cca 130 km/h by do začátku na těch okrskách mělo stačit Jinak vydržet těch prvních 1,5k km je fakt otrava.
Hlavně často řaď a brzdi s citem, ať si to všechno sedne jak má.
P.
1 reakcí na tento příspěvek Zajíždění Z1000, kolik jede na 4 tis.ot./min.?
Důležitý je měnit častěji olej, první cca po 1000 komplet výměna, pak ještě jednou radši cca u 5000 a je to.
No to si teda nemyslím. ER-5ku jsem zajížděl dle návodu (viz zitulek) a jela, jako ďas, navíc nežrala olej. Maximálka pak byla tachometrově kolem 180-190 km/h a spráskal jsem s ní i zánovní kapotovanou Suzuki GS500, která tolik nejela. Takže bych se nebál, že když se na začátku nebude honit do otáček, tak že tolik nepojede. Podle mě je důležité i to, jak se s motorkou jezdí po zajetí.
Je nesmysl, aby se zajetím dle pokynů výrobce něco pokazilo. Až to bude za námi :\ , což (doufám) nebude moc dlouho trvat , nebudu se s ní moc mazlit a točit ji budu v celém rozsahu. Věřím, že jí to jenom prospěje.
1 reakcí na tento příspěvek Zajíždění Z1000, kolik jede na 4 tis.ot./min.?
Hudlat to do 4000 je dle mě nesmysl.
Stejně taková hovadina je nová pneu, ta se na středu ošudlá za 10 kilometrů, nemělo by se do zatáček a tak.
Ale logicky, vždyť jednou do ty zatáčky prostě najet musíte na nesjetej povrch, tak proč zajíždět jak debil 140 Km novou pneu?
Nechci se tady nějak hádat, je to věc každýho...
Ten motor ve Ferrari pak ale vydržel jen pár stovek kilometrů... U pneumatik se musí dávat pozor na to, než se ojede vrchní vrstva, že jsou kluzké. Člověk, který to neví, by si na nich mohl rozbít hubu. Ale samozřejmě, že to trvá každému jinak. Pokud pojedeš na dálnici třeba 150 km jen rovně, tak se po stranách stejně neojedou a podle mě stále hrozí, že v zatáčkách budou klouzat. Nicméně pneu se při špatném zajíždění, narozdíl od motoru, nemůže zničit a to je velký rozdíl.
Naposledy editováno 21.04.2009 14:04:59
1 reakcí na tento příspěvek Zajíždění Z1000, kolik jede na 4 tis.ot./min.?
Uvidíš, hlavně buď v pohodě.